Przemyśl to, kolor rzeźniczy :->arwam pisze:ten kolor to wymysł poprzedniego właściciela. a mi się już opatrzył także jak go będę robił to kolor zostanie może tylko bardziej intensywny.
MK2 1.9TD by ARWAM
nie chciałbyś miećtakich funduszy jak ja, teraz, :cry:JanekAudi pisze:pozazdroscic funduszami :D
kolor zostanie, może tylko bardziej intensywny będzie!StaSiu pisze:Ja bym powrócił do pierwotnego koloru, czyli z tego co widzę to był kiedyś biały.
na T3 nigdy nie był hamowany.!StaSiu pisze:Ile KM i Nm było na T3 i 11mm?
teraz za to moment mam znacznie większy bo mimo długiej skrzyni przy wyprzedzaniu nie trzeba redukować ale auto nie ma takiego "cugu" jak na tamtym silniku...
co z tego że potrafi palić kapcie na trójce jak co bieg to auto wolniej przyspiesza, na tamtym motorze tego się nie odczuwało. tylko się dociskało gaz, i patrzyło isę gdzie się chciało jechać bo było się tam znacznie szybciej niż się można było spodziewać .
także często tęsknię do tamtej charakterystyki.
gdyby mnie teraz aż tak fundusze nie trzymały to bym chętnie jeszcze w tym silniku wypróbował konfigurację 11mm + T3
a to są moje a raczej moego golfa wypociny z dnia dzisiejszego...
http://imageshack.us/photo/my-images/35/snc01465.jpg/
Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/35/snc01465.jpg/
Uploaded with ImageShack.us
15.224s chyba z przerwami w trakcji i w przenoszeniu momentu przez sprzęgło.
niestety kiepskie opony do sprintu i dopiero ogarniałem auto jeśli o starty chodzi...
a jeśli o awarię chodziło to zrzuciło mi węża na dolocie do IC z turbiny...
dzięki pomocy kolegi Forevers'a awaria została w miarę szybo usunięta...
niestety kiepskie opony do sprintu i dopiero ogarniałem auto jeśli o starty chodzi...
a jeśli o awarię chodziło to zrzuciło mi węża na dolocie do IC z turbiny...
dzięki pomocy kolegi Forevers'a awaria została w miarę szybo usunięta...
nie wiem czy duże gifty bo auta z podobnymi mocami bardzo podobne czasy kręciły to raz a dwa że mam trochę kiepskie dunlopy w tym momencie i to jużnie pierwszej młodości.mrozoo pisze:ps. zaprzal na cwiartke w swoim bylym golfie 2 pd 190km 407nm mial wysokie 13, bodajze 13,9xx i tez problemy z trakcja.. Takze chyba duze gifty ta hamownia daje
a cóż z tego że będziesz miał i 500KM pod maską jeśli nie przeniesiesz tego na drogę. i być może za długo go trzymałem na obrotach bo większośc przejazdów kończyłem na trójce, ze wskazówką obrotomierza dalek po za czerwonym polem.
auto dopiero wtedy ogarniałem jeśli o starty chodzi. i dopiero później miałme wykres. a to był błąd. powinienem się shamować przez sprintem...
teraz wiem że oprócz problemów z trakcją przełożył się na to mój błąd w postaci zbyt późnej zmiany biegów. bo jadąc w aucie nie odczuwasz tego że moment obrotowy spada. bo silnik zaciekle się wkręca nadal...