[b4 1.9 TDI Z1] Podłączenie przewodów N75 egr vacum
[b4 1.9 TDI Z1] Podłączenie przewodów N75 egr vacum
Witam mam pewny problem wiem jak powinno wyglądać połączenie n75 z forum :mrgreen: , egr może być odłączony i auto powinno jeździć i tak jest ale po pewnym czasie hamulce mi sie blokuja w przednich kołach. Zgasze silnik poczekam chwile i puszczają.
A np. jak zablokuje mi koła i czekam aż sie ostudzi i silnik pracuje to nie puszcza ale jak zgaszę to ustaje co to może być??
Dodam że miałem całkowicie inaczej połączone wszystkie przewody i wtedy nie blokowało
A np. jak zablokuje mi koła i czekam aż sie ostudzi i silnik pracuje to nie puszcza ale jak zgaszę to ustaje co to może być??
Dodam że miałem całkowicie inaczej połączone wszystkie przewody i wtedy nie blokowało
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
ale z tego co piszesz to masz problem tylko z przodem anie z całym układem hamulcowym
a jeśli chodzi o N 75 to niema nic wspólnego z hamulcowi.
a co do wężyków :?: do serwa to jest obojętne jak podłączysz
[ Dodano: 2012-02-12, 12:22 ]
A mam takie pytanie kto robił te hamulce ty kolego czy ten mechanik ???
a jeśli chodzi o N 75 to niema nic wspólnego z hamulcowi.
a co do wężyków :?: do serwa to jest obojętne jak podłączysz
[ Dodano: 2012-02-12, 12:22 ]
A mam takie pytanie kto robił te hamulce ty kolego czy ten mechanik ???
O ile n75 do hamulców nic nie ma ,to n18 może mieć wpływ na hamowanie.
N18 pracuje w podciśnieniu które wytwarza pompa vacum. Z tego samego podcisnienia korzysta też serwo. Jeśli ktoś odpiał wężyk z gruchy egr a go nie zaślepił to podciśnienie będzie uciekac i nie będzie wspomagania hamulców. Zaślepiając egr najlepiej zaślepić wężyk zaraz za vacu pompą.
N18 pracuje w podciśnieniu które wytwarza pompa vacum. Z tego samego podcisnienia korzysta też serwo. Jeśli ktoś odpiał wężyk z gruchy egr a go nie zaślepił to podciśnienie będzie uciekac i nie będzie wspomagania hamulców. Zaślepiając egr najlepiej zaślepić wężyk zaraz za vacu pompą.
nie musisz zaślepiać jeśli wtyczke masz odpiętą. Ale zmniejszasz ryzyko że jeśli np wężyk pomiędzy vacu a n18 pęknie to nie braknie hamulców. U siebie zauważyłem że po zaślepieniu wyjścia z Vacu na n18 poprawiła się delikanite reakcja na pedłą hamulca.sowa_81 pisze:Krzysiek czyli wężyk który idzie z serwa do n18?spiczi pisze:Zaślepiając egr najlepiej zaślepić wężyk zaraz za vacu pompą.
A jeśli ja mam odpiętą tylko wtyczkę od zaworu to też muszę zaślepiać wężyk?
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
Kolego bebok ja ci odpowiem że dalej będzie blokować. Bo wspomaganie ma się ni jak do tego że ci hamulce się blokują. Jak zmieniałem skrzynie biegów u siebie to przez przypadek rozpiełem wężyk od podciśnienia. Jedynym skutkiem tego był twardy pedał hamulca i trzeb dużo większej siły by uzyskać dużą skuteczność hamowania. A twój problem to mechanik. Pewnie tłoczki hamulcowe porośnięte rudą wcisną i teraz mają problem z cofnięciem się i dlatego blokuje ci hamulec.