Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 Coupe 2.0 ABK ] Problem z odpaleniem gdy zimny

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
kamilll1507
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 sie 2011, 13:04
Lokalizacja: Stalowa Wola

[Audi 80 B4 Coupe 2.0 ABK ] Problem z odpaleniem gdy zimny

Post autor: kamilll1507 » 06 lut 2012, 15:52

Witam map problem z moja Audiczka aa problem mianowicie polega na tym ze pewnego dnia z rana gdy chialem odpalic auto nie chciało odpalic ii to nie wina akumulatora bo krecil caly czas jednakowo aa auto chialo zaplic aa nie moglo dopiero po nasicieciu pedalu gazu auto zlapalalo ale gasło musialem trzymac gaz ii odczekac ze 3min dopiero zaczol chodzic normalnie i nie gasł... pierwszy raz mi sie cos takiego przytrafilo wczesniej bylo ok ii teraz zawsze po nocy gy rano wsiadam do auta tak sie dzieje... aa wczoraj mnie zdzwila pewna rzecz gdy rano wsiadlem ii nie moglem odpalic postanowilem odpiac na moment akumulator... odpiolem go doslownie na 2min podlaczylem i auto normalnie zapalilo od pierwszego razu... dziwna sprawa... i dzis znowu to samo nie moze odpalic odlaczam aku na minute... podlaczam ii zapala... co to moze byc ?? chialem tylko wspomniec jescze ze swiece i kable wymienione byly jakies 2 tyg temu... silnik krokowy przeczysczony i dalej nic... prosze o pomoc

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11731
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 lut 2012, 16:50

Ooo ja dziś miałem identyczny przypadek - pierwszy raz coś mi się takiego przytrafiło - zobaczę co będzie jutro. Sam miałem się brać za czyszczenie krokowca ale jak kolega pisze, że to nie pomogło to trzeba będzie szukać gdzie indziej.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 06 lut 2012, 17:48

kamilll1507, Niebieski czujnik temp. w króćcu przy głowicy.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 06 lut 2012, 18:48

kamilll1507 pisze:auto chialo zaplic aa nie moglo dopiero po nasicieciu pedalu gazu auto zlapalalo
Wtryskiwacz rozruchowy jeszcze sprawdź.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11731
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 lut 2012, 16:57

Panowie dziś rano ten sam problem się pojawił, a że miałem zapasowy czujni(niebieski) nastąpiła szybka podmiana i nic efekt taki sam. Po naciskaniu gazu nogą przez 2-3 minut silnik już chodził normalnie tzn. nie gasł, po 8 godz. w pracy zapaliłem chodzi normalnie nie gaśnie :shock:

[ Dodano: 2012-02-08, 17:12 ]
IC69 pisze:
kamilll1507 pisze:auto chialo zaplic aa nie moglo dopiero po nasicieciu pedalu gazu auto zlapalalo
Wtryskiwacz rozruchowy jeszcze sprawdź.
nie mam zasilania na wtrysk rozruchowy. Plus jest natomiast nie ma minusa.
czester-11 pisze:Prąd dodatni czyli + jest cały czas. masa (minus ) powinien sie załanczac poprzez czujnik temp. jesli jest zimny to na przewodzie masowym jest masa jesli sie nagrzeje to masy niema.
czy to poprawna procedura sprawdzenia wtrysku?
Dodam że napięcie sprawdzałem po przekręceniu stacyjki do momentu zapalenia się kontrolek na desce.
paskud pisze:W domu popatrzę na schemat i odpiszę.
Wchodzi na 16 pin czerwono czarnym przewodem do kompa. Może w samym kompie jest oddzielny element sterujący, np. tranzystor
i co dalej wymieniać kompa?
ps. postaram się jeszcze jutro posprawdzać dokładnie wtyczką może przewód jest gdzieś uwalony.

[ Dodano: 2012-02-11, 18:13 ]
i co panowie nikt nie ma pomysła :?:

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 12 lut 2012, 13:46

witam kolego skoro masz plus na kostce od wtrysku rozruchowego a brak masy to sprawdź kable częsty problem to przełamanie zaraz za wtyczka pod ta gumową osłonką jeśli odepniesz czujnik niebieski i włączysz zapłon to na wtrysku musi się pojawić napienie przez chwilkę

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11731
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lut 2012, 14:55

jugo007 pisze:witam kolego skoro masz plus na kostce od wtrysku rozruchowego a brak masy to sprawdź kable częsty problem to przełamanie zaraz za wtyczka pod ta gumową
przewody sprawdziłem, wyglądają ok.
W innym poście znalazłem jak kolega pisze że ten przewód wychodzi z ECU pin 16(czyt. post wyżej) czy możliwe że komp zdech :?:
Nie bardzo mam od kogoś pożyczyć drugiego na podmiankę w celu sprawdzenia tego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl