Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dla mnie jak nie zdejmiesz folii z drzwi i nie dasz zderzaków w kolor to nigdy to nie będzie 90ka, sprzedaj to co masz z 90ki i za tą kasę kup zwykłe czarne zderzaki z 80ki tylny za 40zł znajdziesz a przód z halogenami da się za 150, bez też z 40zł. Kierunki i lampy to smieszna kasa. A ze swapem rób co chcesz jak jakbym miał SB to bym jeździł z takimi modami jak masz i cieszył się ze mało pali.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Cóż, folia zostaje, a zderzaki w kolorze wyglądają ohydnie i tego na moim samochodzie nigdy nie będzie.
Póki co odkładam na później wygląd, zabieram się za mechanikę. Jedyne co zrobie to wymienie ten pokiereszowany błotnik bo nie mogę na to patrzeć :evil:
SB mało pali póki jadę spokojnie, bo jak zaczynam cisnąć to wciągnie więcej paliwa no i nie zapominajmy, że komora wstępna bardzo sie grzeje <zly>
Można poupalać, ale za długo mocą się nie nacieszymy bo temperatura idzie w górę. Nadaje się zmodzony SB do sprawnego wyprzedzania i niszczenia cwaniaków na światłach, natomiast do długiej jazdy powyżej 140km/h z tym kiblem AKM niestety nie bardzo :roll:
P.S. Jeszcze słowo o 90: gdybym miał oryginalną 90tkę to dostałaby folie na dolną część drzwi, a zderzaki zostałyby pomalowane na czarno, bo tak jak napisałem wyżej kolorowe zderzaki nigdy mi się nie podobały, bo mam od razu skojarzenia z nowymi samochodami
Nie wspominam już nawet o tym jak paskudnie wygląda taki zderzak po choćby 2 latach jazdy po naszych drogach <ok> Spiaskowany i poobijany od kamyszków lakier :evil:
Póki co odkładam na później wygląd, zabieram się za mechanikę. Jedyne co zrobie to wymienie ten pokiereszowany błotnik bo nie mogę na to patrzeć :evil:
SB mało pali póki jadę spokojnie, bo jak zaczynam cisnąć to wciągnie więcej paliwa no i nie zapominajmy, że komora wstępna bardzo sie grzeje <zly>
Można poupalać, ale za długo mocą się nie nacieszymy bo temperatura idzie w górę. Nadaje się zmodzony SB do sprawnego wyprzedzania i niszczenia cwaniaków na światłach, natomiast do długiej jazdy powyżej 140km/h z tym kiblem AKM niestety nie bardzo :roll:
P.S. Jeszcze słowo o 90: gdybym miał oryginalną 90tkę to dostałaby folie na dolną część drzwi, a zderzaki zostałyby pomalowane na czarno, bo tak jak napisałem wyżej kolorowe zderzaki nigdy mi się nie podobały, bo mam od razu skojarzenia z nowymi samochodami
Nie wspominam już nawet o tym jak paskudnie wygląda taki zderzak po choćby 2 latach jazdy po naszych drogach <ok> Spiaskowany i poobijany od kamyszków lakier :evil:
No jak sprayem w stodole pomalujesz to tak jest.pawelrybak15 pisze:paskudnie wygląda taki zderzak po choćby 2 latach jazdy po naszych drogach <ok>
I o ile z pomarańczowymi kierunkami się z Tobą zgadzam, to zderzaki i dokładki pod kolor zawsze będą wyglądały dobrze, przecież po to 90ka miała zderzaki w kolor żeby ją odróżnić od biedoklepów z czarnymi zderzakami. Tak samo z dokładkami, sam po sobie wiem ze jak dokładka to tylko w kolor bo czarna niczym się nie wyróżnia.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Ja nie rozumiem wgl pomysłu wyjmowania sprawnego motoru w chwili gdy auto wygląda jak po obustronnych strzałach bocznych... :roll: Jak sb o siano nie woła to czemu nie ogarnąć pierw auta a swap zrobić za rok czy choćby za dwa. Swap motoru ( tym bardziej sprawnego ) w chwili gdy cienko z sianem dziwny pomysł, tam zawsze wyskoczą nieprzewidziane wydatki.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Leo dobrze napisał, że rozsądnie jest odpuścić wygląd i zająć się mechaniką, a gdy to już będzie ogarnięte to powoli walczyć z wyglądem. Naprawde wygląd to sprawa drugo albo nawet trzeciorzędna, najważniejsze by samochód był sprawny i żeby zapierdzielał.
Obustronny strzał boczny ? :shock:
Tighe bez obrazy, Ty dziś piłeś ? :mrgreen:
Przecież przywaliłem przodem i to prawą jego stroną, dokładniej to prawym przednim kantem samochodu, boki są nie ruszone :roll:
Jakby udało się w tym roku z swapem na AVFa to samochód robiłby konkretne zamieszanie, bo pod wyglądem zmęczonej życiem 80tki będzie sie ukrywać samochód, który rozwali prawie każde seryjne 80/90 (prócz S2, RS2 i samochodów z silnikiem 7A)
Obustronny strzał boczny ? :shock:
Tighe bez obrazy, Ty dziś piłeś ? :mrgreen:
Przecież przywaliłem przodem i to prawą jego stroną, dokładniej to prawym przednim kantem samochodu, boki są nie ruszone :roll:
Jakby udało się w tym roku z swapem na AVFa to samochód robiłby konkretne zamieszanie, bo pod wyglądem zmęczonej życiem 80tki będzie sie ukrywać samochód, który rozwali prawie każde seryjne 80/90 (prócz S2, RS2 i samochodów z silnikiem 7A)
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rób co tam chcesz. Aby konsekwentnie. Bo nie powiem zapieprzający paszczur to widok powodujący uśmiech. Rat + tdi na koksie to hit fhuj Nie mówie, że masz rat-a oczywiście, ale taki styl najbardziej by mi do takiej koncepcji pasował. No i jak Bronek wspomniał. Jak chcesz mieć AVF na koksie to niestety ale trzeba będzie obniżyć auto.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Sorry ale dla mnie to wygląda jakbyś dorwał drzwi na szrocie w innym odcieniu i po prostu zamontował:
Może nie wygląda jak po strzale bocznym? Chyba, że dla ciebie jest okej to cofam co powiedziałem. Przód też nie zadowala ale co poradzisz, takiej sytuacji nie przewidzisz.
Twoje auto i zrobisz jak uważasz ale dla mnie wywalanie sprawnego motoru to bez sens Co innego gdybyś miał już odłożony hajs na boku specjalnie na swapa, w tym przypadku siano z części z 90tki pokryje może 1/3 kosztów. To tyle co chciałem powiedzieć
PS:
Może nie wygląda jak po strzale bocznym? Chyba, że dla ciebie jest okej to cofam co powiedziałem. Przód też nie zadowala ale co poradzisz, takiej sytuacji nie przewidzisz.
A co robiłeś przez ostatni czas w aucie, może się mylę ale ja tam widziałem mody mechaniczne.pawelrybak15 pisze:Leo dobrze napisał, że rozsądnie jest odpuścić wygląd i zająć się mechaniką, a gdy to już będzie ogarnięte to powoli walczyć z wyglądem.
Aha to teraz nie jest sprawny?pawelrybak15 pisze:Naprawde wygląd to sprawa drugo albo nawet trzeciorzędna, najważniejsze by samochód był sprawny i żeby zapierdzielał.
Twoje auto i zrobisz jak uważasz ale dla mnie wywalanie sprawnego motoru to bez sens Co innego gdybyś miał już odłożony hajs na boku specjalnie na swapa, w tym przypadku siano z części z 90tki pokryje może 1/3 kosztów. To tyle co chciałem powiedzieć
PS:
Dżentelmeni przed 12stą nie piją - jeszcze godzinka :mrgreen: :mrgreen:pawelrybak15 pisze:Tighe bez obrazy, Ty dziś piłeś ? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 11:04 przez Tigeros, łącznie zmieniany 2 razy.
Moim zdaniem wrzucanie AVF do B3 ośki to abstrakcja, zimą to nie będzie po co wyjeżdżać. Nie mówię o śliskich nawierzchniach.pawelrybak15 pisze:który rozwali prawie każde seryjne 80/90 (prócz S2, RS2 i samochodów z silnikiem 7A)
Jeszcze nie dawno słyszałem zachwyt nad tym SB+++ co on nie potrafi, jak go nie można podkręcić etc. Teraz sprawa swapa.
Też jestem zdania, że najpierw ogarnąć to co się uszkodziło i stare nie udane próby malowania.
Leo ma troszkę inne podejście bo jak lata po szutrach czy innych KJS-ach to wygląd nie ma tu znaczenia,
a Ty chyba nie zamierzasz zapuszczać się na jakieś odcinki specjalne.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zachwyt nad SB nadal trwa, bo ten stary Diesel dobrze sobie radzi, a zdrowego NG objedzie po zmianie turbosprężarki. Pamiętajcie, że na hamowni byłem samochodem z nie ogarniętym do końca setupem, dopiero niedawno doszedłem do tego, co jest jeszcze nie tak i obecnie auto jeździ odczuwalnie lepiej niż w dniu wyjazdu na hamownie a przy tym nie kopci czyli pole manewru się zwiększyło. Ustawiłem dynamiczny kąt wtrysku, przez co teraz silnik spala prawidłowo w całym zakresie obrotów, a przedtem rozjechany kąt dynamiczny powodował niedopalanie paliwa przy obrotach powyżej 3500 i w dodatku silnik strasznie sie grzał.
Trzeba przyznać, że to dzięki hamowni odkryłem że mam nieprawidłowe ustawienia pompy. Dowiedziałem sie, że jest coś nie tak, odkryłem co jest nie tak i mogę teraz działać dalej
Chętnie bym został przy SB ale już pisałem wcześniej ile pracy by było z wzmocnieniem jednostki pod konkretną moc. Bo to że moc da się z niego wykrzesać to wiadomo, niestety co z tego skoro silnik długo tego nie przetrzyma :evil:
Przekładka na AVF zaoszczędzi mi cudowania nad wzmacnianiem silnika, zwiększy ekonomie i umożliwi "podjęcie walki" z czymś poważniejszym niż ten kibel NG <ok>
Łaciatym samochodem nie mam zamiaru jeździć, ale najpierw swap, potem wygląd, więc przez krótki czas będzie brzydal.
Tighe, samochód jest sprawny. Po prostu podaje co dla mnie jest najistotniejsze, tzn na 1 miejscu sprawność, na 2gim silnik i osiągi, dopiero 3cie miejsce wygląd.
Górnik, dlaczego AVF w ośce nie ma sensu ? Mrozoo ma ośkę i AVFa "200/400", ja prawdopodobnie poprzestanę na samym chiptunningu, więc będzie troche mniejsza moc. Uwierz mi że da się jeździć, tylko trzeba będzie się nauczyć by nie dusić gazu do oporu przy ruszaniu w zimie. W oryginale AVFy były w ośkach montowane i jakoś nie ma problemu z jazdą...
Trzeba przyznać, że to dzięki hamowni odkryłem że mam nieprawidłowe ustawienia pompy. Dowiedziałem sie, że jest coś nie tak, odkryłem co jest nie tak i mogę teraz działać dalej
Chętnie bym został przy SB ale już pisałem wcześniej ile pracy by było z wzmocnieniem jednostki pod konkretną moc. Bo to że moc da się z niego wykrzesać to wiadomo, niestety co z tego skoro silnik długo tego nie przetrzyma :evil:
Przekładka na AVF zaoszczędzi mi cudowania nad wzmacnianiem silnika, zwiększy ekonomie i umożliwi "podjęcie walki" z czymś poważniejszym niż ten kibel NG <ok>
Łaciatym samochodem nie mam zamiaru jeździć, ale najpierw swap, potem wygląd, więc przez krótki czas będzie brzydal.
Tighe, samochód jest sprawny. Po prostu podaje co dla mnie jest najistotniejsze, tzn na 1 miejscu sprawność, na 2gim silnik i osiągi, dopiero 3cie miejsce wygląd.
Górnik, dlaczego AVF w ośce nie ma sensu ? Mrozoo ma ośkę i AVFa "200/400", ja prawdopodobnie poprzestanę na samym chiptunningu, więc będzie troche mniejsza moc. Uwierz mi że da się jeździć, tylko trzeba będzie się nauczyć by nie dusić gazu do oporu przy ruszaniu w zimie. W oryginale AVFy były w ośkach montowane i jakoś nie ma problemu z jazdą...
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Aa i jeszcze coś
Oczywiście że wraz z AVFem wlecą lepsze hamulce, bo na tych seryjnych szybko bym się zabił.
Zawieszenia obniżać nie będę. Nie mam zamiaru tego robić, bo obniżone samochody moim (podkreślam MOIM) zdaniem wyglądają badziewnie. Na pewno da się usztywnić zawieszenie bez zmiany jego wysokości i do tego będę dążył.
Oczywiście że wraz z AVFem wlecą lepsze hamulce, bo na tych seryjnych szybko bym się zabił.
Zawieszenia obniżać nie będę. Nie mam zamiaru tego robić, bo obniżone samochody moim (podkreślam MOIM) zdaniem wyglądają badziewnie. Na pewno da się usztywnić zawieszenie bez zmiany jego wysokości i do tego będę dążył.