Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
Pewnie wiesz o wpływie wysokosci samochodu na jego zachowanie się na zakretach. Ci głupi inżynierowie w DTM zamiast zostawić A4 na twardszym zawieszeniu i seryjnej wysokosci obniżają auto żeby tarło podwoziem na zakrętach, bo wystarczy tylko zmiana twardości zawiasu.
Zrozum wreszcie ze z Twoim podejsciem do zmiany mocy to auto na pierwszym lepszym łuku nie utrzyma się na drodze, zwłaszcza ze tył w B3 jest lekki i zwłaszcza w zimie można łatwo przejść w nadsterowność. Balonowe opony, wysokie i miękkie zawieszenie nie wróżą sukcesu po swapie.
Zrozum wreszcie ze z Twoim podejsciem do zmiany mocy to auto na pierwszym lepszym łuku nie utrzyma się na drodze, zwłaszcza ze tył w B3 jest lekki i zwłaszcza w zimie można łatwo przejść w nadsterowność. Balonowe opony, wysokie i miękkie zawieszenie nie wróżą sukcesu po swapie.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niki20 pisze:może już starczy tego przechwalania się??pawelrybak15 pisze:rozwali prawie każde seryjne 80/90 (prócz S2, RS2 i samochodów z silnikiem 7A)
sb też miało wszystko kosić a co na hamowni wyszło?? Zdrowego ng nie objedzie :lol:
Tylko mi nie mów że będziesz jeździł takim łaciatym autem :shock:
Niki jak ja Cie lubię
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zimą na śliskiej nawierzchni nie przekraczam 90km/h, więc dlaczego niby mam się bać AVFa w zimie ?
Trzeba po prostu ostrożnie operować pedałem gazu i myśle, że problemów nie będzie. Wiadomo że sporo czasu zajmie nauczenie się jazdy mocną ośką, ale myślę, że jest to jednak możliwe.
Kto powiedział że mam zamiar lecieć w zakrętach z nie wiadomo jaką prędkością ?
Z mocy będę korzystać przy wyprzedzaniu i jak ktoś mnie zdenerwuje pod światłami, a także na ładnej prostej drodze z łagodnymi zakrętami. Nie będzie to auto do wyżywania się na torze....
Trzeba po prostu ostrożnie operować pedałem gazu i myśle, że problemów nie będzie. Wiadomo że sporo czasu zajmie nauczenie się jazdy mocną ośką, ale myślę, że jest to jednak możliwe.
Kto powiedział że mam zamiar lecieć w zakrętach z nie wiadomo jaką prędkością ?
Z mocy będę korzystać przy wyprzedzaniu i jak ktoś mnie zdenerwuje pod światłami, a także na ładnej prostej drodze z łagodnymi zakrętami. Nie będzie to auto do wyżywania się na torze....
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
I co to ma do rzeczy ? Przywaliłem bo był lód pod śniegiem i żadnych wygłupów wtedy nie uskuteczniałem, nie czytałeś ze zrozumieniem moich postów sprzed kilku stron ? <ok>
Popełniłem wtedy błąd który polegał na tym, że zamiast odbijać w drugą stronę i przycisnąć gaz przywaliłem z całej siły po hamulcach...
Popełniłem wtedy błąd który polegał na tym, że zamiast odbijać w drugą stronę i przycisnąć gaz przywaliłem z całej siły po hamulcach...
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
pawelrybak15, ja pierdzele , paweł posłuchaj się chociaż raz kogoś , ja bym zrobił wygląd bo to wygląda tragicznie ( choć na upartego bym jeździł ) , co do swapa ok ale co do zawieszenia to bez sens , ja u siebie na ori zawiasie boje się wchodzić w zakręty , a ty chcesz z AVF jeździć na baloniastej oponie i takim wysokim zawieszeniu że można przechodzić pod samochodem , i mówisz że będziesz się wkurzał na dziurawej drodze to teraz mi odpowiedz to z jaką prędkością chcesz jechać tą drogą że może ci na glebie rozwalić samochód ? i uważasz że gleba jest paskudna , czy ktoś ci każe nie wiadomo ile obniżać ? byś zapodał -40 mm i oponę o profilu 50-55 i zupełnie inna jazda by była a tam gdzie wysoki krawężnik i dziurawa droga to jedzie się ostrożnie co nie ? a co do zderzaków i tych dołów jak chcesz już tak bardzo czarne to wracaj do 80 bo hańbisz i obrażasz 90
R.I.P
R.I.P