Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 13 lut 2012, 11:33

Pewnie wiesz o wpływie wysokosci samochodu na jego zachowanie się na zakretach. Ci głupi inżynierowie w DTM zamiast zostawić A4 na twardszym zawieszeniu i seryjnej wysokosci obniżają auto żeby tarło podwoziem na zakrętach, bo wystarczy tylko zmiana twardości zawiasu.

Zrozum wreszcie ze z Twoim podejsciem do zmiany mocy to auto na pierwszym lepszym łuku nie utrzyma się na drodze, zwłaszcza ze tył w B3 jest lekki i zwłaszcza w zimie można łatwo przejść w nadsterowność. Balonowe opony, wysokie i miękkie zawieszenie nie wróżą sukcesu po swapie.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 lut 2012, 11:33

Twój cyrk Twoje małpy. Ja tylko życzę powodzenia na takim setupie na zakrętach.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 13 lut 2012, 11:36

Pojeździj trochę Paweł AVF w ośce po koksie. ESP załącza się nagminnie :)

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 13 lut 2012, 11:44

hmmm jak dla mnie cudowanie to sa plany czy marzenia jak bedzie tylko do startu z pod remizy to nic wiecej do szczescia nie brakuje chyba ze ogromnego busufera

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 13 lut 2012, 11:44

Niki20 pisze:
pawelrybak15 pisze:rozwali prawie każde seryjne 80/90 (prócz S2, RS2 i samochodów z silnikiem 7A)
może już starczy tego przechwalania się??

sb też miało wszystko kosić a co na hamowni wyszło?? Zdrowego ng nie objedzie :lol:

Tylko mi nie mów że będziesz jeździł takim łaciatym autem :shock:


Niki jak ja Cie lubię <piwo>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 11:44

Zimą na śliskiej nawierzchni nie przekraczam 90km/h, więc dlaczego niby mam się bać AVFa w zimie ?
Trzeba po prostu ostrożnie operować pedałem gazu i myśle, że problemów nie będzie. Wiadomo że sporo czasu zajmie nauczenie się jazdy mocną ośką, ale myślę, że jest to jednak możliwe.
Kto powiedział że mam zamiar lecieć w zakrętach z nie wiadomo jaką prędkością ?
Z mocy będę korzystać przy wyprzedzaniu i jak ktoś mnie zdenerwuje pod światłami, a także na ładnej prostej drodze z łagodnymi zakrętami. Nie będzie to auto do wyżywania się na torze....

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 lut 2012, 11:47

pawelrybak15 pisze:Zimą na śliskiej nawierzchni nie przekraczam 90km/h, więc dlaczego niby mam się bać AVFa w zimie ?
Bo z "grubym" SB na pokładzie przy 15 na godzine jebnąłeś w murek. To chyba wystarczajacy argument.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 11:51

I co to ma do rzeczy ? Przywaliłem bo był lód pod śniegiem i żadnych wygłupów wtedy nie uskuteczniałem, nie czytałeś ze zrozumieniem moich postów sprzed kilku stron ? <ok>
Popełniłem wtedy błąd który polegał na tym, że zamiast odbijać w drugą stronę i przycisnąć gaz przywaliłem z całej siły po hamulcach...

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 lut 2012, 11:54

Jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem, to wychodzi na to, że nie ja jestem tym który ma z tym problemy. Ale nie o tym rozmowa.

Wspomnisz kwestie zawiasu jak wszystko włożysz i pojeździsz. To chyba tyle temacie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 11:56

Pisałem już wyżej, że nie mam zamiaru atakować tym zakrętów z nie wiadomo jakimi prędkościami, ani wyżywać się na torze ....
Po co mi w takim razie obniżone zawieszenie ? Tylko po to bym sie wkur**** na dziurawych drogach i po to by wkurzał mnie kijowy wygląd obniżonego samochodu...

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 13 lut 2012, 12:00

Co jak co, ale takie hample z NG to przydały by Ci się nawet do tego eSBeka...a co dopiero mówić jak wpadnie tam AVF na koksie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 12:03

Dlatego hamulce zostaną wymienione przy swapie silnika. O tym pisałem już parę linijek wyżej :roll:
AVF lepiej się będzie rozpędzał więc musi też lepiej hamować <ok>

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 13 lut 2012, 12:08

pawelrybak15 pisze:po to by wkurzał mnie kijowy wygląd obniżonego samochodu...
panowie od dzisiaj wszyscy co maja obniżone autko... +60 zakładamy bo gleba daje kijowy wygląd hahah

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 12:09

O widze, następny co nie czyta ze zrozumieniem, albo czyta ostatnie 2 posty i robi zadymę w temacie.
Pisałem wcześniej że moim (podkreślam, MOIM) zdaniem, gleba wygląda źle i dlatego nigdy nie obniże zawieszenia.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 13 lut 2012, 12:18

pawelrybak15, ja pierdzele , paweł posłuchaj się chociaż raz kogoś , ja bym zrobił wygląd bo to wygląda tragicznie ( choć na upartego bym jeździł :-D ) , co do swapa ok ale co do zawieszenia to bez sens , ja u siebie na ori zawiasie boje się wchodzić w zakręty , a ty chcesz z AVF jeździć na baloniastej oponie i takim wysokim zawieszeniu że można przechodzić pod samochodem , i mówisz że będziesz się wkurzał na dziurawej drodze to teraz mi odpowiedz to z jaką prędkością chcesz jechać tą drogą że może ci na glebie rozwalić samochód ? i uważasz że gleba jest paskudna , czy ktoś ci każe nie wiadomo ile obniżać ? byś zapodał -40 mm i oponę o profilu 50-55 i zupełnie inna jazda by była a tam gdzie wysoki krawężnik i dziurawa droga to jedzie się ostrożnie co nie ? a co do zderzaków i tych dołów jak chcesz już tak bardzo czarne to wracaj do 80 bo hańbisz i obrażasz 90


R.I.P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl