Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 12:23

Czy będzie 90 look, czy jednak 80 to jeszcze się zdecyduje.
Gleby nie będzie, ile razy mam powtarzać, że nie będe atakował zakrętów z nie wiadomo jakimi prędkościami ? Hamulce owszem muszą wpaść inne, najprawdopodobniej wentylówki z przodu, z tyłu lite tarcze i to już wystarczy.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 13 lut 2012, 12:24

ja u siebie mam -35/-35 w lecie 205/50 na zimę 195/55 i jest rewelacja.... na zimówce 175/14 bał bym się na seryjnym zawieszeniu

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 13 lut 2012, 12:24

pawelrybak15 pisze:O widze, następny co nie czyta ze zrozumieniem,
"nastepny" haha chyba na ty to nie jestesmy... a co do czytania ze zrozumieniem to widze ze czujesz sie guru
pawelrybak15 pisze:albo czyta ostatnie 2 posty i robi zadymę w temacie.
osoba która robi najwięcej zamieszania często bezsensownego na tym forum jest KTOOŚ inny
pawelrybak15 pisze:gleba wygląda źle i dlatego nigdy nie obniże zawieszenia.
o gustach się nie dyskutuje

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lut 2012, 12:27

Czas na zamknięcie tematu i trzeba dać Pawłowi się wykazać, jak będzie co chwilę zmieniał koncepcję to to auto prędzej zgnije niż dostanie nowy silnik! Bez obrazy.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 12:30

Nie zgadzam sie absolutnie na żadne zamykanie tematu. Jedyne co to prosiłbym o zakończenie dyskusji o wyższości obniżanego zawieszenia nad serią, bo to do niczego dobrego nie doprowadzi. Delik czyżbym kogoś atakował tu w temacie ? Doskonale wiesz, że muszę uważać bo jestem pod obstrzałem, pozatym zwyczajnie znudziło mi się uczestnictwo w zadymach, bo to nie ma żadnego sensu.
Leo, to co mi napisałeś na którejś z wcześniejszych stron to najrozsądniejsze wyjście, dlatego nie będę nic robić z wyglądem zewnętrznym póki co <ok>

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 13 lut 2012, 12:47

pawelrybak15, rób co uważasz Twoje małpy, Twój cyrk.
Jednak przemyśl czy większość się myli? Czy może chce Ci pomóc.

P.S. : Obserwacja trwa :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lut 2012, 14:22

"nastepny" haha chyba na ty to nie jestesmy
Na forum każdy jest na "Ty". Nie widziałem jeszcze aby ktoś zwracał się do kogoś poprzez "per pan".

Paweł, pomyśl nad zmianą tylnego poprzecznego drążka w belce na wzmacniany, np. z Coupe oraz wzmocnij jego mocowanie do karoserii tak jak jest to w Coupe. Usztywni nieco tył na zakrętach.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 14:58

trepek pisze:
"nastepny" haha chyba na ty to nie jestesmy
Na forum każdy jest na "Ty". Nie widziałem jeszcze aby ktoś zwracał się do kogoś poprzez "per pan".

Paweł, pomyśl nad zmianą tylnego poprzecznego drążka w belce na wzmacniany, np. z Coupe oraz wzmocnij jego mocowanie do karoserii tak jak jest to w Coupe. Usztywni nieco tył na zakrętach.
Dzięki za podpowiedź, pomyślę o tym :-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 lut 2012, 15:46

pawelrybak15 pisze:Pisałem już wyżej, że nie mam zamiaru atakować tym zakrętów z nie wiadomo jakimi prędkościami, ani wyżywać się na torze ....
Po co mi w takim razie obniżone zawieszenie ? Tylko po to bym sie wkur**** na dziurawych drogach i po to by wkurzał mnie kijowy wygląd obniżonego samochodu...
słuchaj, jak będziesz miał +/- 170PS w B3 to gwarantuję Ci że prędzej czy później przejedziesz się na tym swoim terenowym zawieszeniu :!:

Zobaczysz jak zaczniesz wyprzedzać klika aut i nagle pojawi się zakręt, wtedy hebel (przy tej mocy to takie wentyle 280mm to jest całe nic!!!) i płyn zagotowany...

Tak się tylko mówi że się po zakrętach powoli będzie jeździć, ale puki się nie ma więcej pod nogą to się tego nie doświadczy i wydaje się człowiekowi że sobie wyhamujesz do 50km/h i później na prostej dalej spód.

Szybko się przyzwyczaisz do prędkości 140+ na budziku przy wyprzedzaniu, a jak Ci wtedy nagle ciekawy zakręt wyskoczy to się niemiło zdziwisz :!:

Rób jak uważasz, ale mógłbyś choć raz być mniej uparty i posłuchać jak ktoś ma coś do powiedzenia.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 15:52

Ja was słucham, ale mam swoje zdanie :-)
Na trasie której dobrze nie znam nie ciskam, więc argument o nagłym pojawieniu sie zakrętu odpada, choć jest całkiem racjonalny :-) Myśle żeby zamiast wentylowańców wpakować 2 tłokowe zaciski z przodu i z tyłu tarcze lite, bo chyba wentylówek na tył nie było ?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 lut 2012, 15:57

pawelrybak15 pisze:Myśle żeby zamiast wentylowańców wpakować 2 tłokowe zaciski z przodu i z tyłu tarcze lite, bo chyba wentylówek na tył nie było ?
nom wentylowane tarcze na dwutłoczkowych zaciskach. Wentyli z tyłu nie było, chyba że w jakichś prosiakach czy tym podobnych furach :-P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 16:04

Nieprecyzyjnie sie wyraziłem :-P Tarcze przód wentylowane ale zaciski 2 tłokowe, zamiast jednotłokowych, a na tył pozostają chyba tylko lite tarcze <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lut 2012, 16:17

Załóż serwo z Avanta TDI i już będzie lepiej hamować ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 16:27

Kolejny dobry pomysł <ok>

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 13 lut 2012, 16:51

trepek pisze:Załóż serwo z Avanta TDI i już będzie lepiej hamować ;-)

a czym się różni od sedana TDi ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl