Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG]]problem w czasie jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
djkubus24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

[B3/B4 2.3 NG]]problem w czasie jazdy

Post autor: djkubus24 » 03 paź 2007, 12:18

witam koledzy mam jedno pytanko.
od przeszlo 2 tygodni cos sie dzieje z autem jak jezdze po miescie czy gdzie kolwiek przy zmianie biegow na wyzszy lub nizszy szarpie mi autem tak jakby paliwo nie dochodzilo lub sie blokowalo. po drugie pracuje mi glosno pompa paliwa w zbiorniku.

co moze byc przyczyna tego. fakt faktem 2 razy mi sie zdarzylo ze zabraklo mi paliwa w baku i moze pompa nazbierala jakis smieci z baku i sie deczko wnerwila. a filt paliwa wymienialem jakis rok temu z boscha bo jak zalozylem z filitrona to mi rozwalilo bo nie wytrzymalo cisnienia.

co robic moze sa jakies plyny co sie wlewa do baku i rozpuszczaja smieci lub wymiana pompy paliwa.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2007, 13:52 przez djkubus24, łącznie zmieniany 2 razy.

kolczyx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 598
Rejestracja: 19 lut 2007, 10:49
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: kolczyx » 03 paź 2007, 12:32

Ja tez mialem podobna sytuacje tylko mi sie to stalo w Holandji i myslalem ze mi sielnik pada i bedzie cienko zemna :-/ ale tylko jak wiechalem do Polski kupilem plyn do przeczyszczenia ukladu paliwowego sa dostepne na kazdym stacji paliw. No i tez zalelem odrazu lepszego paliwa czyli Vpaver no i pomoglo mi a raczej mojej niuni :-D

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 paź 2007, 13:40

djkubus24 pisze:fakt faktem 2 razy mi sie zdarzylo ze zabraklo mi paliwa w baku
Nie chcę Cię martwić ale prawdopodobnie przytarłeś pompę i może nie dawać odpowiedniego ciśnienia albo przypiekło wtrysk i/lub regulator ciśnienia na rozdzielaczu. Najpierw dolej tego specyfiku, o którym wspominał Kolczyx. Jak nie pomoże to sprawdź ciśnienie paliwa.

Awatar użytkownika
djkubus24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: djkubus24 » 03 paź 2007, 14:52

a jak sprawdzic cisnienie paliwa
a po drugie nic sie nie stanie jak bedzie tak pompa glosno chodzic i czy terzeba bedzie wymieniac????

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 paź 2007, 15:15

Ciśnienie sprawdza się specjalnym manometrem wpinanym pomiędzy dopływ paliwa, a rozdzielacz (każdy dobry mechanik dysponuje takim przyrządem). Niestety jeśli przytarłeś pompę to wcześniej czy później będziesz musiał ją wymienić. Głośna praca świadczy o tym, że łożyska mają dość albo pompa jest za bardzo obciążona.

Awatar użytkownika
djkubus24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: djkubus24 » 03 paź 2007, 15:43

jaki jest koszt takiej pompy i czy trudno jest taka pompe zdemontowac i zalozyc nowa?????

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 paź 2007, 15:54

Ogólnie pompa wtryskowa to nie jest tania rzecz :-/

Awatar użytkownika
djkubus24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: djkubus24 » 04 paź 2007, 08:30

na allegro sa po 150 zl a w salonie WV ok 700 zl

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 paź 2007, 09:43

djkubus24 pisze:jaki jest koszt takiej pompy i czy trudno jest taka pompe zdemontowac i zalozyc nowa?????
Mam taka pompe sprawną jak cos to pisz na PW napewno sie dogadamy

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 04 paź 2007, 19:48

djkubus24 pisze:na allegro sa po 150 zl a w salonie WV ok 700 zl
Chyba żartujesz ;-) W zeszłym roku wymieniałem bo mi w oryginalnej skończyły się szczotki. W ASO zaśpiewali uwaga .... 1600 PLN :shock: więc kupiłem zamiennik za 380. Skończył się on w te wakacje (wytrzymał jakieś 10 miesięcy - około 11 tys. km). Na szczęście miał jeszcze gwarancję i dostałem nowy. Ogólnie zamiennik to KICHA.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 04 paź 2007, 20:29

ja kupilem zamiennik za allegro za 200zl do 18s na JN silniku i narazie chodzi ok, w serwisie chcieli okolo 800zl, posprawdzaj zaplon czy nie ma dyskoteki pod maska, pozatym posprawdzaj miernikiem czujniki temp. na sade to raczej nie wskazuje. Mi takie objawy rozpoczynaly sie a skonczylo sie tak ze praktycznie nie dalo sie jechac!! az powymienialem czujniki, mozes luknac na moj wczorajszy temat, tam troche opisalem to inaczej :lol: a pompka niedlugo zakonczy swoj zywot, lecz jesli nie jest to zewnetrzna pompka tylko instalowana w baku (nie oretuje sie dokladnie w tym bziuku) to nadaje sie z poldka z monowtrysku (slyszalem ze tak robia)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 04 paź 2007, 20:41

bartek18150 pisze:lecz jesli nie jest to zewnetrzna pompka tylko instalowana w baku (nie oretuje sie dokladnie w tym bziuku) to nadaje sie z poldka z monowtrysku (slyszalem ze tak robia)
Na pewno nie, ta z polda z monowtrysku daje 3 bary, a do NG potrzeba 6,1-6,5. Jeśli już to z polda GSI, ale cena jest podobnie porażająca.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 04 paź 2007, 21:02

pewnie masz kolego racje, mi poprostu obilo sie o uszy ze tak cos ktos kombinowal, ale jak juz zmienizc to lepiej zainwestowac chocby w dobry zamiennik niz potem "zeby zjesc"

Awatar użytkownika
djkubus24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: djkubus24 » 10 paź 2007, 07:45

jak zdemontowac pompe i zobaczyc jaki to jest model by nie walnac glupa przy kupnie

[ Dodano: 2008-12-10, 13:34 ]
juz wymienilem dzieki teraz chodzi super koszt pompy w sklepie 200 zl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl