[B3/B4 2.3 NG]]problem w czasie jazdy
- djkubus24
- Forum Audi 80
- Posty: 129
- Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
- Lokalizacja: stalowa wola
- Kontakt:
[B3/B4 2.3 NG]]problem w czasie jazdy
witam koledzy mam jedno pytanko.
od przeszlo 2 tygodni cos sie dzieje z autem jak jezdze po miescie czy gdzie kolwiek przy zmianie biegow na wyzszy lub nizszy szarpie mi autem tak jakby paliwo nie dochodzilo lub sie blokowalo. po drugie pracuje mi glosno pompa paliwa w zbiorniku.
co moze byc przyczyna tego. fakt faktem 2 razy mi sie zdarzylo ze zabraklo mi paliwa w baku i moze pompa nazbierala jakis smieci z baku i sie deczko wnerwila. a filt paliwa wymienialem jakis rok temu z boscha bo jak zalozylem z filitrona to mi rozwalilo bo nie wytrzymalo cisnienia.
co robic moze sa jakies plyny co sie wlewa do baku i rozpuszczaja smieci lub wymiana pompy paliwa.
od przeszlo 2 tygodni cos sie dzieje z autem jak jezdze po miescie czy gdzie kolwiek przy zmianie biegow na wyzszy lub nizszy szarpie mi autem tak jakby paliwo nie dochodzilo lub sie blokowalo. po drugie pracuje mi glosno pompa paliwa w zbiorniku.
co moze byc przyczyna tego. fakt faktem 2 razy mi sie zdarzylo ze zabraklo mi paliwa w baku i moze pompa nazbierala jakis smieci z baku i sie deczko wnerwila. a filt paliwa wymienialem jakis rok temu z boscha bo jak zalozylem z filitrona to mi rozwalilo bo nie wytrzymalo cisnienia.
co robic moze sa jakies plyny co sie wlewa do baku i rozpuszczaja smieci lub wymiana pompy paliwa.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2007, 13:52 przez djkubus24, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 598
- Rejestracja: 19 lut 2007, 10:49
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja tez mialem podobna sytuacje tylko mi sie to stalo w Holandji i myslalem ze mi sielnik pada i bedzie cienko zemna ale tylko jak wiechalem do Polski kupilem plyn do przeczyszczenia ukladu paliwowego sa dostepne na kazdym stacji paliw. No i tez zalelem odrazu lepszego paliwa czyli Vpaver no i pomoglo mi a raczej mojej niuni
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Nie chcę Cię martwić ale prawdopodobnie przytarłeś pompę i może nie dawać odpowiedniego ciśnienia albo przypiekło wtrysk i/lub regulator ciśnienia na rozdzielaczu. Najpierw dolej tego specyfiku, o którym wspominał Kolczyx. Jak nie pomoże to sprawdź ciśnienie paliwa.djkubus24 pisze:fakt faktem 2 razy mi sie zdarzylo ze zabraklo mi paliwa w baku
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ciśnienie sprawdza się specjalnym manometrem wpinanym pomiędzy dopływ paliwa, a rozdzielacz (każdy dobry mechanik dysponuje takim przyrządem). Niestety jeśli przytarłeś pompę to wcześniej czy później będziesz musiał ją wymienić. Głośna praca świadczy o tym, że łożyska mają dość albo pompa jest za bardzo obciążona.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chyba żartujesz W zeszłym roku wymieniałem bo mi w oryginalnej skończyły się szczotki. W ASO zaśpiewali uwaga .... 1600 PLN :shock: więc kupiłem zamiennik za 380. Skończył się on w te wakacje (wytrzymał jakieś 10 miesięcy - około 11 tys. km). Na szczęście miał jeszcze gwarancję i dostałem nowy. Ogólnie zamiennik to KICHA.djkubus24 pisze:na allegro sa po 150 zl a w salonie WV ok 700 zl
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
ja kupilem zamiennik za allegro za 200zl do 18s na JN silniku i narazie chodzi ok, w serwisie chcieli okolo 800zl, posprawdzaj zaplon czy nie ma dyskoteki pod maska, pozatym posprawdzaj miernikiem czujniki temp. na sade to raczej nie wskazuje. Mi takie objawy rozpoczynaly sie a skonczylo sie tak ze praktycznie nie dalo sie jechac!! az powymienialem czujniki, mozes luknac na moj wczorajszy temat, tam troche opisalem to inaczej :lol: a pompka niedlugo zakonczy swoj zywot, lecz jesli nie jest to zewnetrzna pompka tylko instalowana w baku (nie oretuje sie dokladnie w tym bziuku) to nadaje sie z poldka z monowtrysku (slyszalem ze tak robia)
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Na pewno nie, ta z polda z monowtrysku daje 3 bary, a do NG potrzeba 6,1-6,5. Jeśli już to z polda GSI, ale cena jest podobnie porażająca.bartek18150 pisze:lecz jesli nie jest to zewnetrzna pompka tylko instalowana w baku (nie oretuje sie dokladnie w tym bziuku) to nadaje sie z poldka z monowtrysku (slyszalem ze tak robia)
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: