Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] gaźnik z 1.6 bedzie pasowac do silnika 1,8s 66kw???

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
areczek22

[B3] gaźnik z 1.6 bedzie pasowac do silnika 1,8s 66kw???

Post autor: areczek22 » 14 lut 2012, 20:34

zauwazylem w silniku 1.6 wiecej kabli ktore idą do gaznika bo w 1.8s idzie tych kabli znacznie mniej cos kolo 4kabli.. jest mozliwosc wykrecenia gaznika z 1,6 i wkrecenie go do silnika 1.8s i ze wszystko bedzie okej?? a chce dodac ze w silniku tym co mam zamontowany czyli 1.6 mam zalozony gaz... a w 1.8 jest sama benzyna
prosze o pomoc bo nie mam pojecia
Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 11:06 przez areczek22, łącznie zmieniany 2 razy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lut 2012, 21:03


areczek22

Post autor: areczek22 » 14 lut 2012, 22:23

wiem wiem ale zalezy mi na czasie i konkretnej odpowiedzi gdyz mam prawie wyjety silnik odkrecone wszystko zostalo odpiac instalacje od gaznika 1.6 ale wstrzymalem sie i proszde o porady jakies ludzi bardziej kumatych

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 14 lut 2012, 22:42

Prawdopodobnie ten gaźnik z 1,6 który masz na myśli to pierburg 2e i potrzebuje komputera i sondy lambda do sterowania inaczej nie będzie działał jest to dość skomplikowany gaźnik i nie radze ci go wsadzać do 1,8 w ogóle wątpię czy nawet jak byś wszystko poprzekładał to czy by ta grało jak należy.

areczek22

Post autor: areczek22 » 14 lut 2012, 22:48

w silniku 1,8 mam jakis zwykly gaznik ktory nie ma praktycznie elektryki a u siebie mam tych kostek i kabelkow sporo... a jakbym silnik wstawil 1,8 i przelozył gaznik praktycznie caly z elektryką z 1,6 to myslisz ze bylo by okej?? patrzylem wizualnie to oba gazniki przekrecone sie fo kolektora na 4 sruby.. hmm pomoz mi kolego bo nie wiem co robic

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lut 2012, 23:07

areczek22 pisze:wiem wiem ale zalezy mi na czasie i konkretnej odpowiedzi gdyz mam prawie wyjety silnik odkrecone wszystko zostalo odpiac instalacje od
Kurde szkoda ci 15 minut aby przeczytać tamte tematy.

Ustal w końcu jaki masz silnik bo RN ma Keihina chyba II a 1.8 NE 90KM miał Keihina I a ten drugi 75KM (oznaczenie nie pamiętam i nie chce mi się szukać a zależy mi na czasie) też miał Kahina.

Chodzi o to że jeśli masz pierburga 2EE to nie podejdzie keihin tak po prostu P&P. Ale jak uraczysz się lekturą tentów do których dałem linki wcześniej to zobaczysz że nie jest to przeszkoda.

Keihin jest prosty jak konstrukcja cepa wiec jego podłączenie nie powinno sprawić większego problemu.

areczek22

Post autor: areczek22 » 14 lut 2012, 23:12

ten silnik 1.8s NE 90KM dokladnie tak jak piszesz aldi a co do modeli gaznikow to nie znam sie totalna magia prosze o wyrozumiałosc ale rozni sie od mego co jest zamontowany w 1,6 ma mniej elektryki i jak sie zdejmie plastikowo obudowe od filtra powietrza to w 1.8 jest mniejszy otwor nad przepustnicą niz w 1,6
Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 23:14 przez areczek22, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lut 2012, 23:14

Ty masz ten silnik 1.6 70 koni czy 75? Najlepiej napisz z dowodu ile kW ma

Bo jak 70KM - 51kW to pierburg
jak 55kW to kehin.

areczek22

Post autor: areczek22 » 14 lut 2012, 23:16

o to chodzi ze nie pisze w dowodzie ;/ w tamtym 1.8s jest napisane 66kw czyli 90KM a tu nic nie ma;/ w dowodzie mam audi 1.6 nic wiecej a kladlem sie pod samochod i mam kata w dowodzie nic nie pisze ze to z katem i nie wiem ile moze miec tych KW

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lut 2012, 23:19

to prościej czy twoj gaznik wyglada jak ten: http://allegro.pl/gaznik-pierburg-2ee-2 ... 92796.html

areczek22

Post autor: areczek22 » 14 lut 2012, 23:27

ale nie rozumiemy sie... hm.. chce wykrecic ze swojego silnika gaznik wraz z kolektorem i elektryka podlaczoną do tego gaznika. odsunąc tak bym mugl wyjac silnik 1,6 pozniej wstawic silnik 1.8 i ten gaznik ktory wykrecilem z 1,6 wkrecic go do 1,8. po wkreceniu zapewne gaznik bedzie zasilany bo insalacja nie zostanie nawet od nego odpinana tylko wykrecam go i wkrecam w calosci do silnika 1,8
pomocy :-| :-| :-| :-| :-| :-|
bedzie wszystko dzialac???

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 lut 2012, 10:55

Jak kolektor z 1.6 będzie pasować do tego 1.8 to czemu ma nie działać... Silnik się nie obrazi że ma inny gaźnik czy kolektor.

areczek22

Post autor: areczek22 » 15 lut 2012, 11:32

dobra kolego. to ja lece odkrecac gaznik ze swojego z kolektorem i sprobuje przykrecic go do silnika 1,8 jak wszystko sie uda jak trzeba to napisze relacje..

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 lut 2012, 11:06

Tylko króciec z czujnikami temperatury też będziesz musiał przełożyć.

kalfas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 wrz 2010, 14:05
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalfas » 16 lut 2012, 12:18

kieyś jak mi padł wtrysk w 1.8s to podpasowałem od citroena 1.4 75km :mrgreen:
tylko był taki problem że auto dostawało za mało powietrza i jechało jakby miało z 40km więc może też sie tak stać u ciebie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl