[B3] gaźnik z 1.6 bedzie pasowac do silnika 1,8s 66kw???
[B3] gaźnik z 1.6 bedzie pasowac do silnika 1,8s 66kw???
zauwazylem w silniku 1.6 wiecej kabli ktore idą do gaznika bo w 1.8s idzie tych kabli znacznie mniej cos kolo 4kabli.. jest mozliwosc wykrecenia gaznika z 1,6 i wkrecenie go do silnika 1.8s i ze wszystko bedzie okej?? a chce dodac ze w silniku tym co mam zamontowany czyli 1.6 mam zalozony gaz... a w 1.8 jest sama benzyna
prosze o pomoc bo nie mam pojecia
prosze o pomoc bo nie mam pojecia
Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 11:06 przez areczek22, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
w silniku 1,8 mam jakis zwykly gaznik ktory nie ma praktycznie elektryki a u siebie mam tych kostek i kabelkow sporo... a jakbym silnik wstawil 1,8 i przelozył gaznik praktycznie caly z elektryką z 1,6 to myslisz ze bylo by okej?? patrzylem wizualnie to oba gazniki przekrecone sie fo kolektora na 4 sruby.. hmm pomoz mi kolego bo nie wiem co robic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kurde szkoda ci 15 minut aby przeczytać tamte tematy.areczek22 pisze:wiem wiem ale zalezy mi na czasie i konkretnej odpowiedzi gdyz mam prawie wyjety silnik odkrecone wszystko zostalo odpiac instalacje od
Ustal w końcu jaki masz silnik bo RN ma Keihina chyba II a 1.8 NE 90KM miał Keihina I a ten drugi 75KM (oznaczenie nie pamiętam i nie chce mi się szukać a zależy mi na czasie) też miał Kahina.
Chodzi o to że jeśli masz pierburga 2EE to nie podejdzie keihin tak po prostu P&P. Ale jak uraczysz się lekturą tentów do których dałem linki wcześniej to zobaczysz że nie jest to przeszkoda.
Keihin jest prosty jak konstrukcja cepa wiec jego podłączenie nie powinno sprawić większego problemu.
ten silnik 1.8s NE 90KM dokladnie tak jak piszesz aldi a co do modeli gaznikow to nie znam sie totalna magia prosze o wyrozumiałosc ale rozni sie od mego co jest zamontowany w 1,6 ma mniej elektryki i jak sie zdejmie plastikowo obudowe od filtra powietrza to w 1.8 jest mniejszy otwor nad przepustnicą niz w 1,6
Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 23:14 przez areczek22, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
to prościej czy twoj gaznik wyglada jak ten: http://allegro.pl/gaznik-pierburg-2ee-2 ... 92796.html
ale nie rozumiemy sie... hm.. chce wykrecic ze swojego silnika gaznik wraz z kolektorem i elektryka podlaczoną do tego gaznika. odsunąc tak bym mugl wyjac silnik 1,6 pozniej wstawic silnik 1.8 i ten gaznik ktory wykrecilem z 1,6 wkrecic go do 1,8. po wkreceniu zapewne gaznik bedzie zasilany bo insalacja nie zostanie nawet od nego odpinana tylko wykrecam go i wkrecam w calosci do silnika 1,8
pomocy :-| :-| :-| :-| :-| :-|
bedzie wszystko dzialac???
pomocy :-| :-| :-| :-| :-| :-|
bedzie wszystko dzialac???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków