[B4 1Z] Błąd 550
[B4 1Z] Błąd 550
Ostatnio notorycznie pojawia mi się ten błąd,kontrola startu wtrysku, fakt że wcześniej przesadziłem z dawką paliwa i wynosiła 11,skorygowałem to wczoraj na 25,auto ciężko pali tej zimy,swiece na pewno nie są spalone a w MB widać że kąt po zapaleniu jest regulowany w wacha się między 54-56,wykres w TDI Timing jest blisko niebieskiej lini BS wartość kąta 55.Czym może być powodowany ten błąd?
hm,podczas jazdy nic mu nie dolega,zbiera się jak powinien,a filtr paliwa i owszem,dławiło go na zimnym powyżej 2000obr,tak do 70 stopni,wymieniłem go już w sobotę nic go już nie dławi,ale wczoraj znow ten sam błąd,ale bardzo ciezko pali trzeba go ze 30 sek kręcić zanim zaskoczy,tak w temp. poniżej -10
Oprócz tego spotkałem się z taką sytuacją, że powodem wystąpienia błędu 550 było powietrze w przewodach paliwowych (piana). Po uszczelnieniu błąd już się nie pojawiał. Więc na początek sprawdź przewody, idąc dalej nie zaszkodzi zrobić logów dynamicznych w grupie 004.kojak85 pisze:Może to być wtrysk sterujący, czujnik położenia wału korbowego, zawór n108 w pompie wtryskowej.
Dla ciekawości powiem, że jak padał mój wtrysk sterujący to silnik szarpał i sporadycznie występował tylko błąd czujnika położenia wału korbowego.
Rozrząd to na 200% nie, sprawdzałem go już kilka razy wcześniej,ogólnie po zapaleniu nic mu nie dolega,poza właśnie tym nieszczęsnym startowaniem,silnik pracuje równo i cicho,a logi w tych warunkach to cięzka sprawa <ok> ,zobaczę jutro jak to się zachowuje po zmianie tej dawki paliwa,bo podejrzewam że miał za dużo jak na mrozowe warunki.
Cienko,nawet ostatnio byłem w Łodzi,podczas jazdy przed 90,mimo tego że na chłodnicy karton,ale swiatła i temp spada do 70,na jałowym po rozgrzaniu nie trzyma temperatury,spadnie nawet do 60 st,termostat ma rok i jest kupiony w serwisie,a w jakim czasie i do ilu się nagrzeje zaraz po odpaleniu to nie robiłem takiego testa.
Na nowym sofcie już jakieś półtroa roku jak nie lepiej,silnik zagrzany na wolnych chodzi jak zegarek,szkankę wody na niego postawisz i nic się nie wyleje,budą też nie telepie,wskaźnikowi to raczej wierzę bo jak miałem nówkę termostat,to idealnie trzymał 90 nawet na jałowym w mrozy,a po trzech miesiącach się obraził i tak jest do dziś,z logowaniem sobie oczywiście poradzę ale to Bosch jest:),może soft nie lubi tych 205tek,ale Kostrz mówił że pod nie pisany jest soft,a końcówki wymieniane 6 miechów temu.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia