Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Competition Q

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 13 lut 2012, 20:00

chmiel25 pisze:Zrobisz powymieniasz i będzie spokoj.
Oby :D. Dla mnie mechanika to podstawa- potrzebuję sprawnego auta jak jadę z Żoną w trasę a niedługo i z małą pociechą, czy też codzinnie do pracy. Dużo ludzi nie ma jeszcze swoich rodzin i sprawy rodzinne i bezpieczeństwa dają na drugi plan- mówią: bo ja wolę soczewki, wolę glebę, wolę koło itp.

Awatar użytkownika
przemko1982
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 756
Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
Lokalizacja: Dolní Slezsko

Post autor: przemko1982 » 13 lut 2012, 20:14

Loczek pisze:Oby :D. Dla mnie mechanika to podstawa- potrzebuję sprawnego auta jak jadę z Żoną w trasę a niedługo i z małą pociechą, czy też codzinnie do pracy. Dużo ludzi nie ma jeszcze swoich rodzin i sprawy rodzinne i bezpieczeństwa dają na drugi plan- mówią: bo ja wolę soczewki, wolę glebę, wolę koło itp.
-to przychodzi z czasem Konrad,ja tez stawiam juz od pewnego czasu na mechanike i niezawodnosc!Estetyka to juz drugi plan ;-) choc tez wazna!

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 15 lut 2012, 07:57

Compi po przejechaniu autostrady:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjęcia robionę parę minut po trasie, więc najlepsze spadło z auta, ale strona kierowcy była mega z błota pośniegowego <ok> .

Niedługo zmiana przednich amorów- dalsze odchwaszczanie auta.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 lut 2012, 08:05

No to ciekawie musiało wyglądać zaraz po przyjeździe ;-)
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:55 przez Niki20, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 lut 2012, 08:17

Nie ma sie co dołować trza robić jak kasa i chęci są. Grunt aby nie był spawany z 3 i lepiony ze szpachli. Reszte da się zrobić :-)
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:58 przez Mabrothrax, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 15 lut 2012, 11:15

Dokładnie przynajmniej blacha jest chyba nie zła bo z tego co wiem to tylko elementy
przodu były zmieniane, większych dzwonów nie słyszałem, żeby miało auto.
Jak Ci nie padnie ACE przez ten gaz, wycieki, nie dobory płynów to resztę ogarniesz.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 15 lut 2012, 11:19

a wypłukałeś już moto-doktora ?? jak tak to może wlej dla bezpieczeństwa żeby się ACE nie obraził...

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 15 lut 2012, 11:48

gornik pisze:Dokładnie przynajmniej blacha jest chyba nie zła bo z tego co wiem to tylko elementy
przodu były zmieniane, większych dzwonów nie słyszałem, żeby miało auto.
Jak Ci nie padnie ACE przez ten gaz, wycieki, nie dobory płynów to resztę ogarniesz.
Tylko maska, błotnik P-P i zderzak przód. Reszta lakier ORI bo już mierzyłem <piwo> . Silnik jak narazie ma się OK- zostało tylko uszczelnienie miski olejowej i podstawy filtra oleju. Z początku bałem się, że leje też z głowicy, ale po wymainei uszczelki pokrywy zaworów jest tam sucho. Płyny są juz OK- jest po wymainie pł. hamulcowego, chłodniczego i jak tylko uszczelnię w pełni silnik to zmieniam olej- i się zastanawiam, czy nie przejśc z 10w60 na 10w40.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 11:50 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 15 lut 2012, 11:50

Loczek, ja latam na 10W60 LM, jest naprawdę dużo lepiej jak na innych.
Hydro nawet się wycisza i mniej klekocze ;-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 lut 2012, 11:51

To ja Ci polece 10w60 od razu. To chyba najlepszy olej do tej puszki gwoźdźi. Polecam też wypieprzenie gazu i jazde na benzie.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 15 lut 2012, 11:52

No ja mam już kupiony Castrol 10W60. Na pracę silnika nie narzekam- tylko te wycieki, które pomału są już wyeliminowane.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 lut 2012, 11:55

Tak czy siak, dłuższa przygoda z gazem może się okazać słabym pomysłem. Zrobisz jak zechcesz, ale ja bym to po prostu wywalił :-)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 15 lut 2012, 11:57

Mabrothrax, z racji tego, że Loczek dużo lata. Sprzedałbym silnik póki jeździ,
a sobie wrzucił coś bardziej stworzonego pod cyklon lpg.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 15 lut 2012, 11:59

ABK ponoć dobrze gaziwo znosi :)

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 15 lut 2012, 12:02

gornik pisze:Mabrothrax, z racji tego, że Loczek dużo lata.
Dokładnie.

Na dzień dzisiejszy problemów z gazem nie mam. Silnik też dobrze na tym lata- jest BLOSS i jedna zasada jak u Poprzednika- odpalam na PB i jadę parę KM i dopiero przełączam na GAZ. Jak już kończę jazdę to również chwilę przed wyłączeniem silnika daję go na PB i dopiero wyłączam. Myślę, że to na pewno wydłuża zywotność silnika- każdego a nie tylko WYBIELACZA.

Narazie zycze temu silnikowi jak najdłuższej żywotności <ok> . Najopłacalniejszy jak coś w przyszłośći byłby chyba SWAP na jakiegoś wolnossaka plus LPG do tego. Nie chce się bawić w silniki Turbo (czy to PB czy też ON).
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 12:05 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl