Oby . Dla mnie mechanika to podstawa- potrzebuję sprawnego auta jak jadę z Żoną w trasę a niedługo i z małą pociechą, czy też codzinnie do pracy. Dużo ludzi nie ma jeszcze swoich rodzin i sprawy rodzinne i bezpieczeństwa dają na drugi plan- mówią: bo ja wolę soczewki, wolę glebę, wolę koło itp.chmiel25 pisze:Zrobisz powymieniasz i będzie spokoj.
Audi Competition Q
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
-to przychodzi z czasem Konrad,ja tez stawiam juz od pewnego czasu na mechanike i niezawodnosc!Estetyka to juz drugi plan choc tez wazna!Loczek pisze:Oby . Dla mnie mechanika to podstawa- potrzebuję sprawnego auta jak jadę z Żoną w trasę a niedługo i z małą pociechą, czy też codzinnie do pracy. Dużo ludzi nie ma jeszcze swoich rodzin i sprawy rodzinne i bezpieczeństwa dają na drugi plan- mówią: bo ja wolę soczewki, wolę glebę, wolę koło itp.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie ma sie co dołować trza robić jak kasa i chęci są. Grunt aby nie był spawany z 3 i lepiony ze szpachli. Reszte da się zrobić
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:58 przez Mabrothrax, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko maska, błotnik P-P i zderzak przód. Reszta lakier ORI bo już mierzyłem . Silnik jak narazie ma się OK- zostało tylko uszczelnienie miski olejowej i podstawy filtra oleju. Z początku bałem się, że leje też z głowicy, ale po wymainei uszczelki pokrywy zaworów jest tam sucho. Płyny są juz OK- jest po wymainie pł. hamulcowego, chłodniczego i jak tylko uszczelnię w pełni silnik to zmieniam olej- i się zastanawiam, czy nie przejśc z 10w60 na 10w40.gornik pisze:Dokładnie przynajmniej blacha jest chyba nie zła bo z tego co wiem to tylko elementy
przodu były zmieniane, większych dzwonów nie słyszałem, żeby miało auto.
Jak Ci nie padnie ACE przez ten gaz, wycieki, nie dobory płynów to resztę ogarniesz.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 11:50 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dokładnie.gornik pisze:Mabrothrax, z racji tego, że Loczek dużo lata.
Na dzień dzisiejszy problemów z gazem nie mam. Silnik też dobrze na tym lata- jest BLOSS i jedna zasada jak u Poprzednika- odpalam na PB i jadę parę KM i dopiero przełączam na GAZ. Jak już kończę jazdę to również chwilę przed wyłączeniem silnika daję go na PB i dopiero wyłączam. Myślę, że to na pewno wydłuża zywotność silnika- każdego a nie tylko WYBIELACZA.
Narazie zycze temu silnikowi jak najdłuższej żywotności <ok> . Najopłacalniejszy jak coś w przyszłośći byłby chyba SWAP na jakiegoś wolnossaka plus LPG do tego. Nie chce się bawić w silniki Turbo (czy to PB czy też ON).
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 12:05 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.