Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8T AEB] Blow off

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[1.8T AEB] Blow off

Post autor: Mabrothrax » 26 lip 2011, 09:56

Cześć,

Mam pytanie odnośnie dobrania odpowiedniego blow offa do mojego silnika. Poczytałem i ponoć ten http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=2448 będzie robił robotę.

Czy może znacie coś ciekawszego, lepszego? Prosiłbym o rady :-) Bo głupieje jak czytam ich rodzaje DV i BOV.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lip 2011, 11:48

Z mojej nikłej wiedzy o tuningu i silnikach turbo, DV to zawór który działa upuszcza ciśnienie do rury przed przepływomierzem - obieg zamknięty (tak jest w przypadku seryjnego 1.8T, więc przepływomierz widzi zmniejszony przepływ w gdy DV działa).

BOV wypuszcza powietrze w atmosferę więc nie oddziałuje na pracę przepływomierza w taki sposób jak DV.

Ten do którego link wstawiłeś to taka hybryda, wypuszcza w atmosferę i do tego przed przepływomierz nawet pisze, że jest tak zrobione w celu aby ECU się nie kapną że ktoś grzebał przy dolocie.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 26 lip 2011, 16:12

Czyli powinno działać bez problemu.

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 15 lut 2012, 19:43

Eee temat umarł a ciekawy piszta Panowie co wybrać, co lepsze... :-)

Mabrothrax, Co kupiłeś?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 lut 2012, 20:10

Jak kupować to tylko Forge 007 lub Properfekt II. Ja na razie zastąpiłem oryginalny dv tym z audi tt czyli DV 710N który jest mocniejszy. Psst jest dzięki stożkowki i TIPowi ;-) Blow Offa można brać, ale jak się poważne moce robi, bo wtedy trzeba mieć ten aluminiowy DV.

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 15 lut 2012, 20:18

http://properfekt.pl/images/stories/ofe ... dv/011.jpg np ten?

Warto się bawic w Oil Catch Tank ?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 lut 2012, 20:25

Tak ten. Jasne, że warto. Im mniej syfu do silnika tym lepiej :-)

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 15 lut 2012, 20:38

Forge 007 o jakies 200zł droższy, troche większy wydatek wiesz czy warto dołożyć?

Jak pozwoli portfel to kupie ten http://allegro.pl/zbiorniczek-odmy-oil- ... 02130.html

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 15 lut 2012, 21:27

Jezeli blow off atmosferyczny to koniecznie trzeba poprawić program, jesli nie to hybryda, jednak nie zawsze sprawdza sie on w 100 %. Co do samego catch tanka to jesli zalezy Ci na fajnym logo pod maska, to jasne ładuj cos markowego. Jeśli nie, ten za 100zł doskonale pełni swoje zadanie.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 16 lut 2012, 06:15

Przy tym properfekcie w AEB nie trzeba nic mieszać w programie, jest p&p i nic się nie dzieje. W forge to samo. W nowszych motorach 1.8T tym bardziej, problemy są tylko z AEB i trzeba ostrożnie dobierać.

Polecam piku a4-klub.pl dział tuning -> wątek Tuning 1.8T. Dowiesz się wszystkiego.

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 16 lut 2012, 10:26

Dzięki za info będę chłoną wiedze jak (gąbka).

Ostatnio na forum Pasata czytałem ten temacik http://forum.vw-passat.pl/threads/85191 ... 45km/page4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl