Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 14 lut 2012, 20:17

aha wiec tak zrobie ;) dzieki za pomoc, pytanie tylko czy to napewno wina altka, czy AC swiruje czyzby alarmowalo juz przy spadku 0.4V

[ Dodano: 2012-02-15, 16:49 ]
chyba juz wiem na 99% ze to wina AC, gdy dam na zaplon, przetestuje swiatla stop, odczekam chwile i kontrolka sie zaswieca, przy czym silnik jest nieodpalony, wiec nie moze informowac o za niskim, badz za wysokim ladowaniu, jak odpale kontrolka gasnie, podczas jazdy co jakis czas zaswieca sie kontrolka na AC, ale jest ladowanie, natomiast kontrolka akumulatora wzudzeniowa pracuje normalnie i nie zaswieca sie z kontrolka na AC, ladowanie caly czas jest, wiec pytanie ktore piny na AC sa odpowiedzialne za ta kontrolke? podejzewam ze dobrze nie stykaja

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 lut 2012, 19:29

alus pisze:wiec nie moze informowac o za niskim
Może ac kontroluje napięcie zasilania całego siebie. Wiem że jak spadnie napięcie poniżej 8V to alarmuje o niskim a jak na wyższym to nie wiem.

[ Dodano: 2012-02-15, 19:32 ]
alus pisze:podejzewam ze dobrze nie stykaja
Gdyby nie stykało to by często się resetował i OK by często się pojawiało.

Wiem że ac kontroluje napięcie akumulatora a nie ładowania. Z B3 ale powinno być raczej to samo co B4

Obrazek

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 15 lut 2012, 20:21

Jarewa, tak tylko ja mam na aku na wlaczonym zaplonie 12,5 jest to nowa centra futura, a mimo to po zaplonie ac informuje mnie kontrolka, wczesniej tak nie bylo nawet przy starym padajacym akumulatorze, ewidentnie jest cos nie tak i to z ac, wedlug schematu licznika z zalacznika, zainteresowalbym sie pinami 6, 2, 3 czy slusznie? jeszcze pin 1 idzie do stabilizatora, ale to wykluczam bo wszystko inne jest ok <osohozi>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 lut 2012, 20:30

Niebieska wtyczka pin 16

Sam już nie wiem te schematy są strasznie pomieszane <osohozi>

Wedłóg mojego ac pin nr 3 jest masą to zasilanie jest pin 2 a pin 2 to wyjście niebieskiej wtyczki pin 16 mam to teraz na stole ac jak i płytkę

Według schematu jest błąd ! zobaczcie na zasilanie stabilizatora nigdzie nie wychodzi :mrgreen: a to jest właśnie zasilanie też ac niebieska wtyczka pin 16.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 11:24 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 16 lut 2012, 09:54

no wlasnie ja mam taki schemat
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0 ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/6 ... directlink
i niby sie zgadza wszystko z moim licznikiem, ale jak mierze to jest wszystko ok, najgorsze jest to ze pojawia sie to nieregularnieczasem moge przejechac 200km i nic a na 201 sie zaswieci i albo zgasnie za jakis czas albo nie, mialem dzis wyjety licznik, to dogialem blaszki w ac ktore wchodza na plytke licznika, kombinuje juz na wszystkie sposoby, wlasciwie w niczym to nie przeszkadza, ale jest potworny dykomfort psychiczny

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 lut 2012, 10:42

Te same błędy są.

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 16 lut 2012, 17:03

no to ja juz nie czaje nic a nic :roll:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 lut 2012, 18:35

Interesuj się pinem 2 i 3 w ac rząd pionowy, ale to też jednocześnie jest zasilaniem dla licznik obrotomierz wskaźnik paliwa wskaźnik temp.

Nie styk odpada bo by resetował się AC, ewentualnie masz może jednak uwalony AC :-? sprawdź jeszcze dokładnie czy dostaje dobry impuls obrotów biała wtyczka pin 23

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 16 lut 2012, 18:40

a impuls obrotow sprawdze normalnie multimetrem? kurde nie mam od kogo podmienic

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 lut 2012, 19:00

Tak pod warunkiem że będzie miało funkcje miernika częstotliwości.

Wtedy przelicznik 4x czyli 1tyś obrotów to 4khz 100obr/min 400hz

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 18 lut 2012, 17:23

niestety miernika czestotliwosci nie mam, ale tez juz sam nie wiem czy to AC czy alternator, ale chyba Ac bo od wczoraj jest tak, dam na zaplon przetestuje swiatla stop i po chwili wyswietla akumulator, odpale i znika, i jak narazie sie nie zaswieca, interesuje mnie czy u was jest tak, ze Ac wyswietla kontrolke akumulatora po jakims czasie na zaplonie? bo szczerze mowiac to nie wiem jak bylo u mnie wczesniej, gdyz nie zostawialem nigdy dlugo na zaplonie :roll:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2012, 17:40

Nie wyświetla i nie powinno wyświetlać.

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 18 lut 2012, 17:48

no wlasnie ale jezeli jest silnik nieodpalony, a zaplon wlaczony, to alternator nie wysyla sygnalu do licznika, czyli najprawdopodobniej AC jest trafione :evil:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2012, 19:08

Sprawdź czy dynamiczna kontrola oleju działa dobrze.

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 18 lut 2012, 20:51

a jak to sprawdzic? wystarczy odpiac wtyczke od czujnika oleju? wtedy powinno sie na ac zaswiecic kontrolka oleju tak?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl