[inne] regulator napięcia objawy
aha wiec tak zrobie dzieki za pomoc, pytanie tylko czy to napewno wina altka, czy AC swiruje czyzby alarmowalo juz przy spadku 0.4V
[ Dodano: 2012-02-15, 16:49 ]
chyba juz wiem na 99% ze to wina AC, gdy dam na zaplon, przetestuje swiatla stop, odczekam chwile i kontrolka sie zaswieca, przy czym silnik jest nieodpalony, wiec nie moze informowac o za niskim, badz za wysokim ladowaniu, jak odpale kontrolka gasnie, podczas jazdy co jakis czas zaswieca sie kontrolka na AC, ale jest ladowanie, natomiast kontrolka akumulatora wzudzeniowa pracuje normalnie i nie zaswieca sie z kontrolka na AC, ladowanie caly czas jest, wiec pytanie ktore piny na AC sa odpowiedzialne za ta kontrolke? podejzewam ze dobrze nie stykaja
[ Dodano: 2012-02-15, 16:49 ]
chyba juz wiem na 99% ze to wina AC, gdy dam na zaplon, przetestuje swiatla stop, odczekam chwile i kontrolka sie zaswieca, przy czym silnik jest nieodpalony, wiec nie moze informowac o za niskim, badz za wysokim ladowaniu, jak odpale kontrolka gasnie, podczas jazdy co jakis czas zaswieca sie kontrolka na AC, ale jest ladowanie, natomiast kontrolka akumulatora wzudzeniowa pracuje normalnie i nie zaswieca sie z kontrolka na AC, ladowanie caly czas jest, wiec pytanie ktore piny na AC sa odpowiedzialne za ta kontrolke? podejzewam ze dobrze nie stykaja
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Może ac kontroluje napięcie zasilania całego siebie. Wiem że jak spadnie napięcie poniżej 8V to alarmuje o niskim a jak na wyższym to nie wiem.alus pisze:wiec nie moze informowac o za niskim
[ Dodano: 2012-02-15, 19:32 ]
Gdyby nie stykało to by często się resetował i OK by często się pojawiało.alus pisze:podejzewam ze dobrze nie stykaja
Wiem że ac kontroluje napięcie akumulatora a nie ładowania. Z B3 ale powinno być raczej to samo co B4
Jarewa, tak tylko ja mam na aku na wlaczonym zaplonie 12,5 jest to nowa centra futura, a mimo to po zaplonie ac informuje mnie kontrolka, wczesniej tak nie bylo nawet przy starym padajacym akumulatorze, ewidentnie jest cos nie tak i to z ac, wedlug schematu licznika z zalacznika, zainteresowalbym sie pinami 6, 2, 3 czy slusznie? jeszcze pin 1 idzie do stabilizatora, ale to wykluczam bo wszystko inne jest ok <osohozi>
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Niebieska wtyczka pin 16
Sam już nie wiem te schematy są strasznie pomieszane <osohozi>
Wedłóg mojego ac pin nr 3 jest masą to zasilanie jest pin 2 a pin 2 to wyjście niebieskiej wtyczki pin 16 mam to teraz na stole ac jak i płytkę
Według schematu jest błąd ! zobaczcie na zasilanie stabilizatora nigdzie nie wychodzi :mrgreen: a to jest właśnie zasilanie też ac niebieska wtyczka pin 16.
Sam już nie wiem te schematy są strasznie pomieszane <osohozi>
Wedłóg mojego ac pin nr 3 jest masą to zasilanie jest pin 2 a pin 2 to wyjście niebieskiej wtyczki pin 16 mam to teraz na stole ac jak i płytkę
Według schematu jest błąd ! zobaczcie na zasilanie stabilizatora nigdzie nie wychodzi :mrgreen: a to jest właśnie zasilanie też ac niebieska wtyczka pin 16.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 11:24 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
no wlasnie ja mam taki schemat
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0 ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/6 ... directlink
i niby sie zgadza wszystko z moim licznikiem, ale jak mierze to jest wszystko ok, najgorsze jest to ze pojawia sie to nieregularnieczasem moge przejechac 200km i nic a na 201 sie zaswieci i albo zgasnie za jakis czas albo nie, mialem dzis wyjety licznik, to dogialem blaszki w ac ktore wchodza na plytke licznika, kombinuje juz na wszystkie sposoby, wlasciwie w niczym to nie przeszkadza, ale jest potworny dykomfort psychiczny
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0 ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/6 ... directlink
i niby sie zgadza wszystko z moim licznikiem, ale jak mierze to jest wszystko ok, najgorsze jest to ze pojawia sie to nieregularnieczasem moge przejechac 200km i nic a na 201 sie zaswieci i albo zgasnie za jakis czas albo nie, mialem dzis wyjety licznik, to dogialem blaszki w ac ktore wchodza na plytke licznika, kombinuje juz na wszystkie sposoby, wlasciwie w niczym to nie przeszkadza, ale jest potworny dykomfort psychiczny
niestety miernika czestotliwosci nie mam, ale tez juz sam nie wiem czy to AC czy alternator, ale chyba Ac bo od wczoraj jest tak, dam na zaplon przetestuje swiatla stop i po chwili wyswietla akumulator, odpale i znika, i jak narazie sie nie zaswieca, interesuje mnie czy u was jest tak, ze Ac wyswietla kontrolke akumulatora po jakims czasie na zaplonie? bo szczerze mowiac to nie wiem jak bylo u mnie wczesniej, gdyz nie zostawialem nigdy dlugo na zaplonie :roll: