Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?

krzyss97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 16 lut 2012, 19:49

[80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?

Post autor: krzyss97 » 16 lut 2012, 19:58

Witam.Zamierzam kupic b4 1.9tdi. Piszecie ze najlepiej kupic chyba po marcu 1994 zeby bylo na przeplywce pierburga. Czyli chodzi tu o przeplywomierz tak?? jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga?

pozdro

silver4400
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 20 sie 2011, 21:21

Post autor: silver4400 » 16 lut 2012, 20:04

Na przeplywomierzu jest napisane jakiej jest firmy, nie tylko przeplywomierz jest z pierburga w 1z-ach po 94' , chodzi tu tez o nastawnik który da rade wyczyscic w razie zabrudzenia, w starszych silnikach nastawnik pada i trzeba go wymieniac co nie jest tanie.


krzyss97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 16 lut 2012, 19:49

Post autor: krzyss97 » 17 lut 2012, 11:11

Czyli otwieram maska i patrze na przeplywomierz i jaki jest tam napis...rozumiem..a jesli ktos wczesniej zmienil przeplywomierz na jakis zamiennik bez napisow??

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 17 lut 2012, 12:25

A dlaczego bosch jest taki zły?

Awatar użytkownika
Krycho05
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:38
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Krycho05 » 17 lut 2012, 13:26

olapiotr pisze:A dlaczego bosch jest taki zły?
ponieważ są problemy z diagnostyką silnika i oczywiście z nastawnikiem potencjometrycznym, którego nie można ,,zregenerować'' (wyczyścić). Na pierburgu jest indukcyjny nastawnik, który stwarza duże pole do popisu poprzez pełną diagnostykę silnika. Nastawnik indukcyjny, jeśli się zabrudzi można tanim kosztem go wyczyścić.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 lut 2012, 14:15

Niekiedy uda się trafić na dobrego Boscha i nie sprawia on wtedy żadnych problemów. Podstawową diagnostykę można w nim zrobić i też nie jest źle.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: [80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?

Post autor: Krzysiek 84 » 17 lut 2012, 14:23

krzyss97 pisze:jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga
W Boschu nastawnik jest górnoprzelewowy tzn powrót paliwa jest umieszczony na górze nastawnika potencjometrycznego. A w Pierburgu jest z tylu nastawnika.
Natomiast jeśli chodzi o przekładkę to potrzeba obudowę filtra powietrza z przepływomierzem i wtyczka, sterownik z pierburga z wtyczka i nastawnik indukcyjny.

Awatar użytkownika
monti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 22 sie 2010, 22:24
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: monti » 21 lut 2012, 21:28

Ogólnie na pirburgu masz kompa 16 bitowego a na boschu 8, i tak ja koledzy piszą z pompą, pirburg ma więcej nm. od boscha. Łatwiej uzyskać większą moc. Ale ja mam boscha w dobrym stanie to nie płaczę :-P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 lut 2012, 21:35

monti pisze:Ogólnie na pirburgu masz kompa 16 bitowego a na boschu 8
Taaa

Jak zakupisz i wstawisz to wtedy tak :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 lut 2012, 21:50

monti pisze:Ogólnie na pirburgu masz kompa 16 bitowego a na boschu 8, i tak ja koledzy piszą z pompą, pirburg ma więcej nm. od boscha. Łatwiej uzyskać większą moc. Ale ja mam boscha w dobrym stanie to nie płaczę :-P
Kompy tu i tu były 8 bit. Pierburg ma więcej NM bo ma inną turbinę (T15).

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Re: [80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?

Post autor: Tomcionerwus » 03 wrz 2015, 11:55

Krzysiek 84 pisze:
krzyss97 pisze:jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga
W Boschu nastawnik jest górnoprzelewowy tzn powrót paliwa jest umieszczony na górze nastawnika potencjometrycznego. A w Pierburgu jest z tylu nastawnika.
Natomiast jeśli chodzi o przekładkę to potrzeba obudowę filtra powietrza z przepływomierzem i wtyczka, sterownik z pierburga z wtyczka i nastawnik indukcyjny.

witam. ja od dzis stałęm sie posiadaczek audi 80 b4 avant na boschu i juz zauwazyełm ze bede miał duzo problemow ze jak wyprzedzałem ciezarowke to mi przy rozkrecaniu mi go dławi. nieiwem co to jest....

jesli bym sie decydował na przerobienie bosch na pierburga to musze posiadac???
przeplywke komputer i pompe wtryskowa????

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Re: [80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?

Post autor: elbula » 03 wrz 2015, 13:47

Tomcionerwus pisze:
Krzysiek 84 pisze:
krzyss97 pisze:jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga
W Boschu nastawnik jest górnoprzelewowy tzn powrót paliwa jest umieszczony na górze nastawnika potencjometrycznego. A w Pierburgu jest z tylu nastawnika.
Natomiast jeśli chodzi o przekładkę to potrzeba obudowę filtra powietrza z przepływomierzem i wtyczka, sterownik z pierburga z wtyczka i nastawnik indukcyjny.

witam. ja od dzis stałęm sie posiadaczek audi 80 b4 avant na boschu i juz zauwazyełm ze bede miał duzo problemow ze jak wyprzedzałem ciezarowke to mi przy rozkrecaniu mi go dławi. nieiwem co to jest....

jesli bym sie decydował na przerobienie bosch na pierburga to musze posiadac???
przeplywke komputer i pompe wtryskowa????
przepływke obudowe filtra ,nastawnik indukcyjny

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 wrz 2015, 14:39

Dodatkowo Ecu z wtyką i kawałkiem wiązki, wtyczka do przepływomierza

A co do dławienia, na pierwszą rzecz jaką zwróc uwage to filtr paliwa i powietrze w przewodach zasilających do pompy.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 03 wrz 2015, 23:06

Krzysiek 84 pisze:Dodatkowo Ecu z wtyką i kawałkiem wiązki, wtyczka do przepływomierza

A co do dławienia, na pierwszą rzecz jaką zwróc uwage to filtr paliwa i powietrze w przewodach zasilających do pompy.
Mam rozumiec ze jakbym miał przeplywke ze wtyczka i kawałkiem kabla, pompe wtryskowa ecu ze wtyczka i kawałekime wiazki to by ktos mi ogarnał ten temat....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl