[80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?
[80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?
Witam.Zamierzam kupic b4 1.9tdi. Piszecie ze najlepiej kupic chyba po marcu 1994 zeby bylo na przeplywce pierburga. Czyli chodzi tu o przeplywomierz tak?? jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga?
pozdro
pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 sie 2011, 21:21
ponieważ są problemy z diagnostyką silnika i oczywiście z nastawnikiem potencjometrycznym, którego nie można ,,zregenerować'' (wyczyścić). Na pierburgu jest indukcyjny nastawnik, który stwarza duże pole do popisu poprzez pełną diagnostykę silnika. Nastawnik indukcyjny, jeśli się zabrudzi można tanim kosztem go wyczyścić.olapiotr pisze:A dlaczego bosch jest taki zły?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?
W Boschu nastawnik jest górnoprzelewowy tzn powrót paliwa jest umieszczony na górze nastawnika potencjometrycznego. A w Pierburgu jest z tylu nastawnika.krzyss97 pisze:jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga
Natomiast jeśli chodzi o przekładkę to potrzeba obudowę filtra powietrza z przepływomierzem i wtyczka, sterownik z pierburga z wtyczka i nastawnik indukcyjny.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Re: [80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?
Krzysiek 84 pisze:W Boschu nastawnik jest górnoprzelewowy tzn powrót paliwa jest umieszczony na górze nastawnika potencjometrycznego. A w Pierburgu jest z tylu nastawnika.krzyss97 pisze:jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga
Natomiast jeśli chodzi o przekładkę to potrzeba obudowę filtra powietrza z przepływomierzem i wtyczka, sterownik z pierburga z wtyczka i nastawnik indukcyjny.
witam. ja od dzis stałęm sie posiadaczek audi 80 b4 avant na boschu i juz zauwazyełm ze bede miał duzo problemow ze jak wyprzedzałem ciezarowke to mi przy rozkrecaniu mi go dławi. nieiwem co to jest....
jesli bym sie decydował na przerobienie bosch na pierburga to musze posiadac???
przeplywke komputer i pompe wtryskowa????
Re: [80 b4 1.9tDI]O co chodzi z tym pierburgiem?
przepływke obudowe filtra ,nastawnik indukcyjnyTomcionerwus pisze:Krzysiek 84 pisze:W Boschu nastawnik jest górnoprzelewowy tzn powrót paliwa jest umieszczony na górze nastawnika potencjometrycznego. A w Pierburgu jest z tylu nastawnika.krzyss97 pisze:jak poznac ze auto jest na pierburgu a nie ma boschu? jesli sie kupi auto na boschu to co trzeba zrobic zeby przerobic je na pierburga
Natomiast jeśli chodzi o przekładkę to potrzeba obudowę filtra powietrza z przepływomierzem i wtyczka, sterownik z pierburga z wtyczka i nastawnik indukcyjny.
witam. ja od dzis stałęm sie posiadaczek audi 80 b4 avant na boschu i juz zauwazyełm ze bede miał duzo problemow ze jak wyprzedzałem ciezarowke to mi przy rozkrecaniu mi go dławi. nieiwem co to jest....
jesli bym sie decydował na przerobienie bosch na pierburga to musze posiadac???
przeplywke komputer i pompe wtryskowa????
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Mam rozumiec ze jakbym miał przeplywke ze wtyczka i kawałkiem kabla, pompe wtryskowa ecu ze wtyczka i kawałekime wiazki to by ktos mi ogarnał ten temat....Krzysiek 84 pisze:Dodatkowo Ecu z wtyką i kawałkiem wiązki, wtyczka do przepływomierza
A co do dławienia, na pierwszą rzecz jaką zwróc uwage to filtr paliwa i powietrze w przewodach zasilających do pompy.