Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Termostat a wskazania temperatury

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Prestige
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 15:02
Kontakt:

Post autor: Prestige » 09 lut 2012, 16:41

Zależy na co trafisz, więc nie ma reguły. Z Wahlerem też się dzieją takie rzeczy, wystarczy przeczytać kilka stron do tyłu.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 lut 2012, 17:17

Sporadycznie się dzieją, a Vernet to padaka. Polecam ASO Wahlera bo jest jeszcze lepszej jakości od tego ze sklepu <ok>

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 10 lut 2012, 09:03

Ja mam Verneta i jak na razie jest super, nawet pomimo tych mrozow trzyma 87C na autostradzie non stop ... ale byl czas ze myslalem ze juz nawalil po miesiacu, bo co jakis czas temp na zegarach spadala do 80C. Mam nowy czujnik temp, nowy stabilizator napiecia na zegarach, sprawdzona wiazke, wiec myslalem ze to termostat. Sprawdzilem auto VAGiem i okazalo sie ze temp jest ok, 87C a nie 80C. Rozebralem wiec licznik i przelutowalem na nowo te zlote podkladki pod sruby od wskaznika temp i paliwa. Po ich drugiej stronie sa okragle luty, przelutowalem je na nowo i dodatkowo cale te otwory po zielonej stronie PCB zalutowalem cyna, tak ze nie dalo sie wogole przelozyc srub do mocowania wskaznikow temp i paliwa. Nastepnie od 'pomaranczowej' strony PCB przewiercilem te otwory na wylot malym wiertelkiem. Teraz te zlote podkladki sa doslownie zalane cyna i lacza sie z druga strona plytki na calym obwodzie. Wynik koncowy >> idealne wskazania temp na liczniku, wreszcie :mrgreen:

LU CASH

Post autor: LU CASH » 10 lut 2012, 11:36

Ja u siebie po wymianie na Wahler-a temperature 70*C silnik łapie po 3 km jazdy z prędkościa ok.70-80 prz -12* mrozie.Po 7 km mam 87*C (wskazówka między 80-90* ).

Wcześniej termostat jakiejś francuskiej firmy ( 87* ) .Temp.po przejechaniu 17 km 75* i dalej nic .

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 10 lut 2012, 23:58

ja sie juz nauczyłem, że termostaty to sie ori kupuje i jest spokój koszt 60zł wymieniamy i zapominamy bo te zamiennikowe to zdarzał sie ze w jednym aucie 3 sztuki w pół roku robić szkoda sobie d.. zawaracać tracić hajs i minuty

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 lut 2012, 20:11

Mam takie pytanie, testował ktoś termostaty Gates i Meyle ?

Awatar użytkownika
Prestige
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 15:02
Kontakt:

Post autor: Prestige » 12 lut 2012, 20:43

Ja mam u siebie Gatesa już pół roku i działa do tej pory. Na blacie elegancko 87°C :-D

-zbyszek-

Post autor: -zbyszek- » 16 lut 2012, 22:33

Witam wszystkich ja mam taki problem auto nagrzewa sie dosyc dlugo ok 15 km trasa jazda 120km/h i lapie 90 st/C ale jak zwalniam to temp spada do 70 i w dol a gdy sprawdze waz dolny to jest zimny lub minimalnie cieply (prawie niewyczowalnie) a na postoju jak wlaczone cieplo nawiew na 2 biegu pokretlo temp na max to temp. spada nawet do 60st. lecz dolny waz zimny i nie grzeje rewelacyjnie az tak. Wczoraj zaowazylem tez ze po jezdzie w miescie na 2 biegu (kulig) wiec auto dosc obciazone temp. osiagnela jakies 95st. i waz dolny zimny i znow po wlaczeniu cieplego nawiewu temp. zaczela spadac ( dodam ze mrozow ekstremalnych nie bylo bo zaledwie -2st/C). Czy to termostat?

LU CASH

Post autor: LU CASH » 16 lut 2012, 22:39

Tak.

blzj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2012, 00:02

Post autor: blzj » 17 lut 2012, 00:07

Witam, mam problem z termostatem (chyba). Wskaźnik pokazuje cały czas temperaturę około 60-70 stopni, jednak płyn chłodniczy jest gorący. Co jakiś czas przy ciepłym silniku wskazówka od temperatury idzie szybko do góry, dochodzi do różnych wartości, nawet do 120 stopni, po czym szybko opada. Czy rzeczywiście jest 120 stopni i muszę coś zrobić, czy tylko wariuje czujnik i nie ma się czym przejmować?

LU CASH

Post autor: LU CASH » 17 lut 2012, 00:23

Może czujnik a może wskaźnik.

A jakie powietrze leci?czy przewod dolny jest ciepły?

blzj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2012, 00:02

Post autor: blzj » 17 lut 2012, 01:05

powietrze leci ciepłe, grzeje bardzo dobrze, dolny przewód też ciepły

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 lut 2012, 07:47

blzj, wymień czujnik temp i powinno być ok ;-)

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 17 lut 2012, 23:57

Witam wymieniłem Termostat na wahlera i czujnik temp wody poniewaz trzymał mi 70 stopni .Po tej operacji wskazuje mi 93 stopnie na oko może tak byc czy cos jest zle;/? :-D

LU CASH

Post autor: LU CASH » 18 lut 2012, 02:12

Ale to temp.to na trasie czy w miescie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl