Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 16 lut 2012, 21:11

pawellesz pisze:zrobienia logów nic więcej nie da się zrobić :?:
Dynamicznych nie zrobisz niestety.
Błędy możesz jeszcze sprawdzić ;-)

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 17 lut 2012, 10:32

Na Boschu Vagiem sprawdzisz i wykasujesz błedy + ustawienia basic settings.
Takze pozostaje mechaniczne ustawianie kąta wtrysku i dawki a pozniej na Vagu tylko sprawdzenie.
Ja pierwszy raz dawke ustawiałem około 40 min - luzowanie śrub, przesuniecie nastawnika, zakrecenie srub, odpalenie silnika , vag itd itd az wyszło ok.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 17 lut 2012, 16:08

Wostok pisze:luzowanie śrub, przesuniecie nastawnika, zakrecenie srub, odpalenie silnika , vag itd itd az wyszło ok.
A w jakim celu wyłączałeś silnik? Dawkę się ustawia na uruchomionym silniku przesuwając nastawnik <ok>

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 17 lut 2012, 16:42

Przy ustawianiu dawki nastawnik przesuwamy do przodu albo do tyłu, a jak się przesunie w któryś bok to czy też jakieś parametry sie zmienią czy to nic nie zmienia :?: axell pisałeś że dynamicznych logów na boschu nie zrobie to nie robi się ich tak samo ja statyczne tylko że w czasię jazdy :?:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 17 lut 2012, 17:09

pawellesz pisze:axell pisałeś że dynamicznych logów na boschu nie zrobie to nie robi się ich tak samo ja statyczne tylko że w czasię jazdy
Robi się je dokładnie tak samo, z tym że na Bosch-u siedzisz i obserwujesz co się dzieje w pierwszym oknie BS. Poza tym za wiele się z tych logów nie dowiesz.

[ Dodano: 2012-02-17, 17:10 ]
pawellesz pisze:a jak się przesunie w któryś bok to czy też jakieś parametry sie zmienią czy to nic nie zmienia
Nastawnika w bok nie przesuniesz, chyba że całkiem śruby wykręcisz ;-)

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 17 lut 2012, 17:24

Nastawnika w bok nie przesuniesz, chyba że całkiem śruby wykręcisz ;-)
aha ;-)
Robi się je dokładnie tak samo, z tym że na Bosch-u siedzisz i obserwujesz co się dzieje w pierwszym oknie BS. Poza tym za wiele się z tych logów nie dowiesz.
w pierwszym oknie :?: tam są obroty silnika

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 17 lut 2012, 17:34

Źle Ci napisałem w pierwszej grupie ;-)
Tu masz opis Grupy 000 dla Bosch-a:
1 - Obroty Silnika.
2 - Kąt Wtrysku.
3 - Pedał Gazu.
4 - Dawka Paliwa.
5 - Ciśnienie Turbo.
6 - Ciśnienie Atmosferyczne.
7 - Temp Płynu.
8 - Temp Zasysanego Powietrza.
9 - Temp Paliwa.
10 - Przepływomierz.

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 17 lut 2012, 17:53

log statyczne u mnie wygladają tak;
1 - Obroty Silnika.041
2 - Kąt Wtrysku.062
3 - Pedał Gazu.000
4 - Dawka Paliwa.026
5 - Ciśnienie Turbo.110
6 - Ciśnienie Atmosferyczne.112
7 - Temp Płynu.087
8 - Temp Zasysanego Powietrza.039
9 - Temp Paliwa.105
10 - Przepływomierz.089 A dynamiczne spróbuje jutro zrobić

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 17 lut 2012, 19:39

A w jakim celu wyłączałeś silnik? Dawkę się ustawia na uruchomionym silniku przesuwając nastawnik
Niby dlaczego na włączonym??

Ja na włączonym silniku tylko sprawdzam a dla bezpieczeństwa wyłączam silnik przy samym przesuwaniu. Zajmuje trochę więcej czasu ale jakoś jestem spokojniejszy.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 17 lut 2012, 19:41

Wostok pisze:Niby dlaczego na włączonym??
Ja kąt i dawkę ustawiam na uruchomionym silniku. Za dużo zabawy by było ze skręcaniem i rozkręcaniem co chwilę :mrgreen:

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 17 lut 2012, 19:46

A w jakim celu wyłączałeś silnik? Dawkę się ustawia na uruchomionym silniku przesuwając nastawnik
Niby dlaczego na włączonym?? Na wyłączonym też można :)

Ja na włączonym silniku tylko sprawdzam a dla bezpieczeństwa wyłączam silnik przy samym przesuwaniu. Zajmuje trochę więcej czasu ale jakoś jestem spokojniejszy.

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 19 lut 2012, 18:58

Witam. Zrobiłem logi dynamiczne jak możecie to zerknijcie na nie http://vaglog.rtnet.pl/pawelleszczynski_72731.html mam jeszcze takie pytanie czytałem gdzieś że pomiar z vag grupy 000 pozycja 5 doładowanie turbiny w przeliczeniu ( 215=1,76 bar ) u mnie w logach pokazało 217 czy to możliwe że turbina tyle pompuje :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lut 2012, 20:07

pawellesz pisze:u mnie w logach pokazało 217 czy to możliwe że turbina tyle pompuje
Mozliwe ...tyle że i tak nie wiesz ile barów odpowiada tym 217 ...dlatego te logi z bloku 000 są o kant du...y potłuc :-P ...no chyba że ktoś lubi łamigłówki i ma dużo czasu na przeliczanie ...zamiast utrudniać sobie życie ,lepiej podpiąc manometr ;-)

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 22 lut 2012, 07:10

Mozliwe ...tyle że i tak nie wiesz ile barów odpowiada tym 217 ...dlatego te logi z bloku 000 są o kant du...y potłuc :-P ...no chyba że ktoś lubi łamigłówki i ma dużo czasu na przeliczanie ...zamiast utrudniać sobie życie ,lepiej podpiąc manometr ;-)
Dokładnie to nie wiem ale skoro 215=1,76, to 217 też będzie coś koło tego może trochę więcej,albo mniej ale dla tych 2 stopni myśle że wartość doładowania w barach dużo się nie zmieni nie :?: Jeszcze mam takie pytanie który czujnik temperatury płynu pokazuje temp. na vag bo auto podczas tych logów miałem zagrzane w granicach 90 sopni na wskażniku na desce i jak ręką sprawdzałem to przewód do chłodnicy też był gorący powrotny z resztą też a na vag pokazywało coś koło 60?

Awatar użytkownika
petris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 23:19
Lokalizacja: Iława

Post autor: petris » 22 lut 2012, 11:06

Mój pierwszy post zaraz po przywitaniu, więc jeśli coś nie tak, to przepraszam. Spraw typowa jak na to miejsce, czyli prośba o odczytanie logów.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/952 ... 063e7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1a ... 38726.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl