Dynamicznych nie zrobisz niestety.pawellesz pisze:zrobienia logów nic więcej nie da się zrobić :?:
Błędy możesz jeszcze sprawdzić
Robi się je dokładnie tak samo, z tym że na Bosch-u siedzisz i obserwujesz co się dzieje w pierwszym oknie BS. Poza tym za wiele się z tych logów nie dowiesz.pawellesz pisze:axell pisałeś że dynamicznych logów na boschu nie zrobie to nie robi się ich tak samo ja statyczne tylko że w czasię jazdy
Nastawnika w bok nie przesuniesz, chyba że całkiem śruby wykręciszpawellesz pisze:a jak się przesunie w któryś bok to czy też jakieś parametry sie zmienią czy to nic nie zmienia
Niby dlaczego na włączonym?? Na wyłączonym też możnaA w jakim celu wyłączałeś silnik? Dawkę się ustawia na uruchomionym silniku przesuwając nastawnik
Mozliwe ...tyle że i tak nie wiesz ile barów odpowiada tym 217 ...dlatego te logi z bloku 000 są o kant du...y potłuc ...no chyba że ktoś lubi łamigłówki i ma dużo czasu na przeliczanie ...zamiast utrudniać sobie życie ,lepiej podpiąc manometrpawellesz pisze:u mnie w logach pokazało 217 czy to możliwe że turbina tyle pompuje
Dokładnie to nie wiem ale skoro 215=1,76, to 217 też będzie coś koło tego może trochę więcej,albo mniej ale dla tych 2 stopni myśle że wartość doładowania w barach dużo się nie zmieni nie :?: Jeszcze mam takie pytanie który czujnik temperatury płynu pokazuje temp. na vag bo auto podczas tych logów miałem zagrzane w granicach 90 sopni na wskażniku na desce i jak ręką sprawdzałem to przewód do chłodnicy też był gorący powrotny z resztą też a na vag pokazywało coś koło 60?Mozliwe ...tyle że i tak nie wiesz ile barów odpowiada tym 217 ...dlatego te logi z bloku 000 są o kant du...y potłuc ...no chyba że ktoś lubi łamigłówki i ma dużo czasu na przeliczanie ...zamiast utrudniać sobie życie ,lepiej podpiąc manometr