Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zamiast śmiecić poczekaj na newsy następne i wykres z hamowniskoti pisze:Skoro sb+ łoiło ng albo miało łoić to co będzie robił nowy motór po koksie :oops: , strzeżcie się AAN, 3b, 7A i inne KG oraz Mc-ki :roll:
SB będzie mieć jeszcze swoje 5 minut a złojenie tak śmieciowego motoru jak NG to nie powinien być problem. Stwierdziłem, że skoro leży u mnie Garrett T3, to szkoda by było jej nie zastosować i przetestować, bo wtedy kasa jaką wydałem na turbawkę byłaby kasą wyrzuconą w błoto :roll:
Póki co auto śmiga o wiele lepiej niż w dniu testu na hamowni i przy tym nie zostawia kłębów dymu :shock:
P.S. AVF najpierw będzie seria, jak wpadną lepsze hamulce oraz mocniejszy napęd to planuje umiarkowany koks, tzn max jaki da się wydusić programem bez zmiany turbawki :roll:
Wtedy objeżdżanie seryjnego 7A jest jaknajbardziej możliwe.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
7A faktycznie ma super dźwięk i gdyby nie to, że pali potworne ilości paliwa, to być może w przyszłości kupiłbym sobie Coupetkę z takim silnikiem, ale NG nie ma w sobie nic i jest jednym z najbardziej problematycznych silników w 80tkach :roll:
Wyjdę teraz na bardzo niezdecydowanego, ale targany wątpliwościami postanowiłem, że jednak najpierw zrobie porządek z wyglądem i jednocześnie zainstaluje w moim SBku Garretta T3kę.
Szlag mnie trafia i krew zalewa gdy patrze teraz na samochód, dlatego najpierw będzie ogarnięcie wyglądu, potem mody mechaniczne. Jak coś robić to robić to porządnie.
Wyjdę teraz na bardzo niezdecydowanego, ale targany wątpliwościami postanowiłem, że jednak najpierw zrobie porządek z wyglądem i jednocześnie zainstaluje w moim SBku Garretta T3kę.
Szlag mnie trafia i krew zalewa gdy patrze teraz na samochód, dlatego najpierw będzie ogarnięcie wyglądu, potem mody mechaniczne. Jak coś robić to robić to porządnie.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Jedno jest pewne. Nigdy nie miałeś do czynienia z NG, ani nawet ktoś z twoich znajomych nie miał i nie ma NG. Chłopie jaki awaryjny, ten wtrysk się nie psuje jak się o niego dba i LPG nie montuje, a dźwięk ma lepszy niż w 7A, taki bardziej soczysty :mrgreen: Więc Paweł ogarnij się trochę i przestań piętnować ten silnik, który i tak na chwilę obecną objedzie twoje SB i to w pięknym stylu jak na R5 przystało.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Z nowości to dziś po raz pierwszy od kiedy się zaczęła zima umyłem samochód :mrgreen:
Obecnie walczę z licznikiem, bo po raz 2gi padło naliczanie przebiegu i znów przyczyną nie jest zębatka, która mimo 22 lat jest w super stanie, tylko zimne luty przy silniczku, który napędza naliczanie przebiegu :evil:
Tym razem nawaliłem tam naprawde dużo cyny, może to wystarczy <ok>
Jeszcze muszę usunąć "bujanie" wskazówki obrotomierza i będzie git
P.S. Ma ktoś tylną klapę do B3 na handel ? Sama blacha bez oswietlenia i zamka, kolor nie istotny, ważne by nie była po jakimś uderzeniu i żeby nie miała rdzy.
Obecnie walczę z licznikiem, bo po raz 2gi padło naliczanie przebiegu i znów przyczyną nie jest zębatka, która mimo 22 lat jest w super stanie, tylko zimne luty przy silniczku, który napędza naliczanie przebiegu :evil:
Tym razem nawaliłem tam naprawde dużo cyny, może to wystarczy <ok>
Jeszcze muszę usunąć "bujanie" wskazówki obrotomierza i będzie git
P.S. Ma ktoś tylną klapę do B3 na handel ? Sama blacha bez oswietlenia i zamka, kolor nie istotny, ważne by nie była po jakimś uderzeniu i żeby nie miała rdzy.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
miałeś,jeździłeś że takie pierdoły opowiadasz :?: :roll: problemy są jak się zakłada lpg do wtrysku mechanicznego a nie jak się ma zdrowy silnik, zobaczymy jakie cię problemy spotkają jak założysz turbinę do starego rumpla i będziesz objeżdżał fiaty 126...pawelrybak15 pisze:ale NG nie ma w sobie nic i jest jednym z najbardziej problematycznych silników w 80tkach
Niczym kobieta w ciąży.... sama nie wie na co ma ochotę...Zmieniasz zdanie jak chorągiewka
Zwykłe bicie piany po to by coś działo się w temacie... Jak tak objeżdżasz to NG... to pokaż dowody, znajdź świadków... a nie w kółko to samo pitolisz
Jeżeli chodzi o dźwięk to faktycznie NG lepiej brzmi, zaś zakres obrotów i moc to 7A <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Gdybyście potrafili czytać uważnie i ze zrozumieniem to parę postów wyżej napisałem o tym, że będzie 2gi wykres z hamowni po wymianie turbosprężarki, ale zamiast uważnego czytania ze zrozumieniem, lepiej znów napisać coś byle by tylko napisać <ok>
Słyszałem NG na żywca i dla mnie to porażka, słyszałem też 7A i to jest silnik, który fajnie brzmi i przy okazji ma osiągi.
Słyszałem NG na żywca i dla mnie to porażka, słyszałem też 7A i to jest silnik, który fajnie brzmi i przy okazji ma osiągi.