Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 lut 2012, 16:34

No właśnie, dość śmiecenia, poczekajcie na newsy :-P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 lut 2012, 00:58

Skoro sb+ łoiło ng albo miało łoić to co będzie robił nowy motór po koksie :oops: , strzeżcie się AAN, 3b, 7A i inne KG oraz Mc-ki :roll:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 lut 2012, 11:12

skoti pisze:Skoro sb+ łoiło ng albo miało łoić to co będzie robił nowy motór po koksie :oops: , strzeżcie się AAN, 3b, 7A i inne KG oraz Mc-ki :roll:
Zamiast śmiecić poczekaj na newsy następne i wykres z hamowni :-P
SB będzie mieć jeszcze swoje 5 minut a złojenie tak śmieciowego motoru jak NG to nie powinien być problem. Stwierdziłem, że skoro leży u mnie Garrett T3, to szkoda by było jej nie zastosować i przetestować, bo wtedy kasa jaką wydałem na turbawkę byłaby kasą wyrzuconą w błoto :roll:
Póki co auto śmiga o wiele lepiej niż w dniu testu na hamowni i przy tym nie zostawia kłębów dymu :shock:

P.S. AVF najpierw będzie seria, jak wpadną lepsze hamulce oraz mocniejszy napęd to planuje umiarkowany koks, tzn max jaki da się wydusić programem bez zmiany turbawki :roll:
Wtedy objeżdżanie seryjnego 7A jest jaknajbardziej możliwe.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 18 lut 2012, 11:28

pawelrybak15, Znowu zaczynasz ? :roll: Nudne to się już robi

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 18 lut 2012, 11:32

Ja powiem tylko tyle, że lubię poczytać ten temat :-P
A i jeszcze muszę dodać, że wolałbym najpierw te kolory na aucie ogarnąć, bo narazie to wygląda gorzej niż moja :-)

Awatar użytkownika
Math11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 522
Rejestracja: 18 kwie 2010, 23:15
Lokalizacja: LHR/LZA

Post autor: Math11 » 18 lut 2012, 12:01

pawelrybak15 pisze:śmieciowego motoru jak NG
Z tym się nie zgodze. Ostatnio miałem okazję posłuchać NG pierwszy raz w życiu i powiem że sam dźwięk i kultura pracy już robią dobre wrażenie.
Nie żebym miał coś do diesli ale są "za głośne" ;-) ;-)

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 18 lut 2012, 12:36

Math11, pawła nie przegadasz, szkoda próbować nawet ( tak, też twierdze, że ng ma super dźwięk :mrgreen: )

Ten i poprzedni (zamknięty) temat to najbardziej zaspamowane tematy na forum :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 lut 2012, 12:50

7A faktycznie ma super dźwięk i gdyby nie to, że pali potworne ilości paliwa, to być może w przyszłości kupiłbym sobie Coupetkę z takim silnikiem, ale NG nie ma w sobie nic i jest jednym z najbardziej problematycznych silników w 80tkach :roll:
Wyjdę teraz na bardzo niezdecydowanego, ale targany wątpliwościami postanowiłem, że jednak najpierw zrobie porządek z wyglądem i jednocześnie zainstaluje w moim SBku Garretta T3kę.
Szlag mnie trafia i krew zalewa gdy patrze teraz na samochód, dlatego najpierw będzie ogarnięcie wyglądu, potem mody mechaniczne. Jak coś robić to robić to porządnie.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 18 lut 2012, 13:04

Jedno jest pewne. Nigdy nie miałeś do czynienia z NG, ani nawet ktoś z twoich znajomych nie miał i nie ma NG. Chłopie jaki awaryjny, ten wtrysk się nie psuje jak się o niego dba i LPG nie montuje, a dźwięk ma lepszy niż w 7A, taki bardziej soczysty :mrgreen: Więc Paweł ogarnij się trochę i przestań piętnować ten silnik, który i tak na chwilę obecną objedzie twoje SB i to w pięknym stylu jak na R5 przystało.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 18 lut 2012, 13:06

Zmieniasz zdanie jak chorągiewka, zamiast tyle pitolić wrzucaj same nowości poparte fotkami bez zbędnego bicia piany, bez obrazy oczywiście, po prostu takie gadanie do niczego nie prowadzi ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 lut 2012, 13:15

Z nowości to dziś po raz pierwszy od kiedy się zaczęła zima umyłem samochód :mrgreen:
Obecnie walczę z licznikiem, bo po raz 2gi padło naliczanie przebiegu i znów przyczyną nie jest zębatka, która mimo 22 lat jest w super stanie, tylko zimne luty przy silniczku, który napędza naliczanie przebiegu :evil:
Tym razem nawaliłem tam naprawde dużo cyny, może to wystarczy <ok>
Jeszcze muszę usunąć "bujanie" wskazówki obrotomierza i będzie git :-)

P.S. Ma ktoś tylną klapę do B3 na handel ? Sama blacha bez oswietlenia i zamka, kolor nie istotny, ważne by nie była po jakimś uderzeniu i żeby nie miała rdzy.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 18 lut 2012, 13:15

pawelrybak15 pisze:ale NG nie ma w sobie nic i jest jednym z najbardziej problematycznych silników w 80tkach
miałeś,jeździłeś że takie pierdoły opowiadasz :?: :roll: problemy są jak się zakłada lpg do wtrysku mechanicznego a nie jak się ma zdrowy silnik, zobaczymy jakie cię problemy spotkają jak założysz turbinę do starego rumpla i będziesz objeżdżał fiaty 126...

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 18 lut 2012, 13:20

Zmieniasz zdanie jak chorągiewka
Niczym kobieta w ciąży.... sama nie wie na co ma ochotę...


Zwykłe bicie piany po to by coś działo się w temacie... Jak tak objeżdżasz to NG... to pokaż dowody, znajdź świadków... a nie w kółko to samo pitolisz


Jeżeli chodzi o dźwięk to faktycznie NG lepiej brzmi, zaś zakres obrotów i moc to 7A <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 lut 2012, 13:27

Gdybyście potrafili czytać uważnie i ze zrozumieniem to parę postów wyżej napisałem o tym, że będzie 2gi wykres z hamowni po wymianie turbosprężarki, ale zamiast uważnego czytania ze zrozumieniem, lepiej znów napisać coś byle by tylko napisać <ok>
Słyszałem NG na żywca i dla mnie to porażka, słyszałem też 7A i to jest silnik, który fajnie brzmi i przy okazji ma osiągi.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 18 lut 2012, 13:29

Gdybym miał czytać każdy tekst w którym piszesz o tym co ZAMIERZASZ zrobić a nie co już zrobiłeś to bym z domu nie wychodził :-P Fakty a nie plany, o to nam chodzi :!:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl