Witam, to mój pierwszy post na forum, więc proszę o sporo wyrozumiałości.
Jakiś czas temu mój ojciec za stosunkowo małe pieniądze kupił sobie 80tkę B3, której doskwiera całe mnóstwo mniej lub bardziej poważnych usterek. Coś czuję, że często będę szukał pomocy właśnie tutaj..

Na teraz dość poważny problem. Ostatnio zauważyłem, że stan płynu chłodniczego jest zbyt niski. Płyn miał niebieski kolor więc dolałem takiego samego. Okazuje się jednak, że temperatura wciąż jest taka sama, po przejechaniu jakichś 2 km osiąga ona około 90 stopni. Co więcej płynu ze zbiorniczka wyrównawczego nie ubywa a jest go coraz więcej i co gorsza teraz ma on wyraźnie zieloną barwę a nie niebieską tak jak wydawało się wcześniej, czyli wygląda na to, że dolałem złego płynu a on i tak chyba nie krąży po całym układzie chłodniczym, węże od wody są gorące tak jakby prawie nie było w nich płynu. To chyba wina zapowietrzonego układu. Ogólnie to chyba najlepiej byłoby spuścić cały płyn, odpowietrzyć cały układ i zalać to od nowa nowym odpowiednim płynem. Tylko jak za to się zabrać? Moja wypowiedź jest dość chaotyczna ale myślę, że mniej więcej wiadomo o co chodzi. Proszę o rady.