Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9TDI ] Używane wtryski afn czy warto ?

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 19 lut 2012, 21:43

około 10 KM więcej

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2012, 21:51

sowa_81 pisze:około 10 KM więcej
Fantazja cię poniosła :-P takie rzeczy to w silnikach AHH ,gdzie sama wymiana wtrysków czyni cuda ,bo silnik zamulony wtryskami o większym ciśnienieu otwarcia i mniejszej wydajności niż w naszych zetorach , wtryski od AFN -a ,dawka i tam po tej operacji nie poznajemy auta 8-) .Ale nie u nas :-/ Skąd ma niby wziąść się ta różnica :?: jak mapy wtrysku w kompie nie ruszone :?: same wtryski sobie więcej paliwa podadzą :?: :roll: niektórzy twierdzą że odczuli różnicę po wymianie wtrysków ,może jakaś minimalna różnica na plus będzie ,ale według mnie to bardziej efekt placebo :-P ,lub ich poprzednie wtryski były do niczego.Po programie będzie ok.15-20 koni więcej ,i na ori wtryskach 8-)

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 19 lut 2012, 22:11

Ja u siebie założyłem wtryskiwacze z Octavii ASV 2003r. i mówię poważnie, że różnica jest odczuwalna. 10 KM to przesada ale +5 KM to na bank przybyło. A do tego jak załączę BOXa własnej roboty to już naprawdę fajna jazda jest. BOX zwiększa mi dawkę paliwa rezystorkiem i dodatkowo ciśnienie doładowania do 1,2 bar.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 19 lut 2012, 23:11

MUNIOR, ja co prawda miałem tylko M-TDI ale po zmianie wtrysków z 1Z na AFN różnica była sporaaaa. zwłaszcza to że na 1Z'owskich nie mogłem już zrobićdymiącej dawki przy 4000rpm. i relatywnie nie wielkim doładowaniu 1.4bara. po samej zmianie na AFN'owskie auto odżyło i zaczęło nareszcie obficie kopcić ale to treż w ograniczonym zakresie bo przy 1,6bar i 4500rpm znów to samo zyli za małe wtryski

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 20 lut 2012, 00:51

Panowie może mi ktoś sprawdzić numery tych wtrysków ? czy się zgadza wszystko ?

WTRYSK STERUJĄCY 028 130 201 S


WTRYSKI POZOSTAŁE 028 130 201 T

pozdrawiam

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 lut 2012, 08:27


Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 20 lut 2012, 09:06

Ja kupiłem afny za 160zł z wysyłką. Miałem zmieniać końcówki na 216, ale jak je sprawdziłem na maszynie to byłem w szoku, każdy trzymał ciśnienie dobre, dobrze rozpylały. I w końcu nie zmieniłem im końcówek ;)
Można kupić, ale jak koledzy wyżej mówią zazwyczaj to albo trafisz albo nie i dalej je gonić..

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 20 lut 2012, 18:25

nowosz pisze:Panowie może mi ktoś sprawdzić numery tych wtrysków ? czy się zgadza wszystko ?

WTRYSK STERUJĄCY 028 130 201 S


WTRYSKI POZOSTAŁE 028 130 201 T

pozdrawiam
Tak. To są wtryskiwacze od AFN.

Poniżej w załączniku numery wtrysków dla różnych silników. Może komuś się przyda.

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 20 lut 2012, 18:51

MUNIOR pisze:Fantazja cię poniosła
Mariusz pisząc że zmiana wtrysków 1Z na AFN-y,przyniesie około 10 KM,odniosłem się do wypowiedzi Adamma,który w tym temacie :arrow: https://audi80.pl/19tdi-1z-wtryski-a ... t25662.htm, przytacza fakty,że jest to możliwe,bez zmiany dawki.
A tu :arrow: https://audi80.pl/19tdi-1z-wtryski-a ... 662,30.htm kolega BolczykB4,przedstawia wykres z hamowni po zamontowaniu samych końcówek wtrysków AFN.

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 20 lut 2012, 19:09

A jeśli pisze się, że potrzebna jest wymiana kompa (kupienie go od kostrza lub muniora), którzy i tak już chyba się tym nie zajmują, o którą dokładnie część chodzi? Gdzie i co się podmienia? Bo przeczytałem trochę na ten temat ale dokładnie info o tym nie znalazłem.

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 20 lut 2012, 19:49

A jeśli pisze się, że potrzebna jest wymiana kompa (kupienie go od kostrza lub muniora), którzy i tak już chyba się tym nie zajmują, o którą dokładnie część chodzi? Gdzie i co się podmienia? Bo przeczytałem trochę na ten temat ale dokładnie info o tym nie znalazłem.
Podmienia się komputer (ECU),który znajduję się za schowkiem pasażera.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 lut 2012, 19:59

Lub kosci w tym sterowniku co masz ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lut 2012, 20:46

Dobra ...juz wierze że sama wymiana wtrysków daje prawie tyle co zmiana mapek ;-) ja zacząłem od zmiany map ,nie wtrysków ...wtryski zmieniłem dopiero puzniej ...dlatego może nie poczułem wielkiej róznicy
Dreamer pisze:A jeśli pisze się, że potrzebna jest wymiana kompa (kupienie go od kostrza lub muniora), którzy i tak już chyba się tym nie zajmują,
Ja tam nigdzie nie pisałem że się tym już nie zajmuje :-P kompy mam jakby coś ;-)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 22:03 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 20 lut 2012, 21:14

MUNIOR pisze:Ja tam kompy mam jakby coś ;-)
możesz mi napisać na priv ile za takiego kompa sobie cenisz moc 120-130KM z wtryskani z AFN osprzęt pierburg odezwe się jak tylko wtryski sobie skołuje a to juz na dniach <ok>

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 20 lut 2012, 21:29

Co tam priv. Pisz tutaj. Mam osprzęt na pierburgu. Wystarczy tylko wyjąć starego kompa, podłączyć nowego i gra gitara? Dużo jest tych kabli tam czy wystarczy wtyczkę przełożyć? I czy potrzeba jest ustawiania jakiś parametrów po wymianie? Bo był bym chętny na coś takiego. Interesuje mnie komp ok. 120KM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl