[ B4 1.9TDI ] Używane wtryski afn czy warto ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Fantazja cię poniosła takie rzeczy to w silnikach AHH ,gdzie sama wymiana wtrysków czyni cuda ,bo silnik zamulony wtryskami o większym ciśnienieu otwarcia i mniejszej wydajności niż w naszych zetorach , wtryski od AFN -a ,dawka i tam po tej operacji nie poznajemy auta 8-) .Ale nie u nas Skąd ma niby wziąść się ta różnica :?: jak mapy wtrysku w kompie nie ruszone :?: same wtryski sobie więcej paliwa podadzą :?: :roll: niektórzy twierdzą że odczuli różnicę po wymianie wtrysków ,może jakaś minimalna różnica na plus będzie ,ale według mnie to bardziej efekt placebo ,lub ich poprzednie wtryski były do niczego.Po programie będzie ok.15-20 koni więcej ,i na ori wtryskach 8-)sowa_81 pisze:około 10 KM więcej
Ja u siebie założyłem wtryskiwacze z Octavii ASV 2003r. i mówię poważnie, że różnica jest odczuwalna. 10 KM to przesada ale +5 KM to na bank przybyło. A do tego jak załączę BOXa własnej roboty to już naprawdę fajna jazda jest. BOX zwiększa mi dawkę paliwa rezystorkiem i dodatkowo ciśnienie doładowania do 1,2 bar.
MUNIOR, ja co prawda miałem tylko M-TDI ale po zmianie wtrysków z 1Z na AFN różnica była sporaaaa. zwłaszcza to że na 1Z'owskich nie mogłem już zrobićdymiącej dawki przy 4000rpm. i relatywnie nie wielkim doładowaniu 1.4bara. po samej zmianie na AFN'owskie auto odżyło i zaczęło nareszcie obficie kopcić ale to treż w ograniczonym zakresie bo przy 1,6bar i 4500rpm znów to samo zyli za małe wtryski
Ja kupiłem afny za 160zł z wysyłką. Miałem zmieniać końcówki na 216, ale jak je sprawdziłem na maszynie to byłem w szoku, każdy trzymał ciśnienie dobre, dobrze rozpylały. I w końcu nie zmieniłem im końcówek
Można kupić, ale jak koledzy wyżej mówią zazwyczaj to albo trafisz albo nie i dalej je gonić..
Można kupić, ale jak koledzy wyżej mówią zazwyczaj to albo trafisz albo nie i dalej je gonić..
Mariusz pisząc że zmiana wtrysków 1Z na AFN-y,przyniesie około 10 KM,odniosłem się do wypowiedzi Adamma,który w tym temacie https://audi80.pl/19tdi-1z-wtryski-a ... t25662.htm, przytacza fakty,że jest to możliwe,bez zmiany dawki.MUNIOR pisze:Fantazja cię poniosła
A tu https://audi80.pl/19tdi-1z-wtryski-a ... 662,30.htm kolega BolczykB4,przedstawia wykres z hamowni po zamontowaniu samych końcówek wtrysków AFN.
Podmienia się komputer (ECU),który znajduję się za schowkiem pasażera.A jeśli pisze się, że potrzebna jest wymiana kompa (kupienie go od kostrza lub muniora), którzy i tak już chyba się tym nie zajmują, o którą dokładnie część chodzi? Gdzie i co się podmienia? Bo przeczytałem trochę na ten temat ale dokładnie info o tym nie znalazłem.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dobra ...juz wierze że sama wymiana wtrysków daje prawie tyle co zmiana mapek ja zacząłem od zmiany map ,nie wtrysków ...wtryski zmieniłem dopiero puzniej ...dlatego może nie poczułem wielkiej róznicy
Ja tam nigdzie nie pisałem że się tym już nie zajmuje kompy mam jakby cośDreamer pisze:A jeśli pisze się, że potrzebna jest wymiana kompa (kupienie go od kostrza lub muniora), którzy i tak już chyba się tym nie zajmują,
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 22:03 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Co tam priv. Pisz tutaj. Mam osprzęt na pierburgu. Wystarczy tylko wyjąć starego kompa, podłączyć nowego i gra gitara? Dużo jest tych kabli tam czy wystarczy wtyczkę przełożyć? I czy potrzeba jest ustawiania jakiś parametrów po wymianie? Bo był bym chętny na coś takiego. Interesuje mnie komp ok. 120KM.