[All] Pucowanie samochodu
[All] Pucowanie samochodu
Witam szanownych audi-kowiczów zadbanych samochodów, dajcie jakiś sensowny, szybki sposób na nabłyszczenie auta /poza wjazdem do myjni hi hi hi/ z pozbyciem się plam po wodzie. Moim sposobem z jakimś mleczkiem można się zajechać!! /a życia szkoda/. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2012, 23:31 przez janu-sz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Niestety, bez wysiłku nie ma efektów. Najpierw porządne mycie i natychmiastowe wytarcie miękką ściereczką do sucha. Potem dobry wosk, osobiście polecam WonderGlaze z CarPlan'a (używać zgodnie z instrukcją) i tu trzeba się nieco natrudzić, ale za to jaki efekt :!: :mrgreen: i spokój na co najmniej pół roku, a nawet dłużej. Potem już wystarczy tylko mycie i natychmiastowe wycieranie do sucha, albo mycie dobrze przefiltrowaną wodą. Te zacieki to pozostałości związków wapnia zawartych w wodzie.
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
janu-sz, viewtopic.php?t=261
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Ale łatwo jest zarysować karoserię, wystarczy lekka ilość nie spłukanego piachu bądz źle wyprofilowana ściagacza ( a zazwyczaj są mocno wygiete chyba że jeżdziś tak jak napisałeś wycieraczką z auta) i nieszczęście gotowe. Wycieramy dobrą irchą od razu po myciu i nie ma problemu, ale każdy ma swój patentzserty pisze:Dla leniwych rada
Po myciu ściągajcie wodę za pomocą wycieraczki. To działa.
Trzeba dobrze spłukać.
Musisz przyznać, że jak piach zostanie to irchą zrobisz dokładnie to co sam napisałeś wyżej. Wycieraczki mam zawsze dobre w aucie i zapewniam Cię, że ściągają wodę z karoserii tak samo jak z szyby. Potem już tylko wytarcie do sucha. Jednak i tak trzeba poczekać aż powietrze zrobi swoje. Dopiero wtedy pucowanie woskiem.
Tym autem jest to raczej niewykonalne. On dostaje oddechu od 4500rtm, a to już nie jest emerycka jazda. :lol:
Musisz przyznać, że jak piach zostanie to irchą zrobisz dokładnie to co sam napisałeś wyżej. Wycieraczki mam zawsze dobre w aucie i zapewniam Cię, że ściągają wodę z karoserii tak samo jak z szyby. Potem już tylko wytarcie do sucha. Jednak i tak trzeba poczekać aż powietrze zrobi swoje. Dopiero wtedy pucowanie woskiem.
a tego nie rozumiem Że niby jak emeryt albo coś podobnego :?:hołard pisze:hyba że jeżdziś tak jak napisałeś wycieraczką z auta
Tym autem jest to raczej niewykonalne. On dostaje oddechu od 4500rtm, a to już nie jest emerycka jazda. :lol:
dzięki, dzięki, ale teraz mam poważniejszy problem, strasznie mi sadzi /dymi/ z rury i nie wiem co jest grane. Auto ma wymienioną sondę lambdę, świece sprawdzałem, chyba nawet po pierścieniach dostaje się paliwo do oleju, bo coś go przybyło ponad kreskę. W gażniku niby wszystko ok, czujniki od temperatury sprawdzałem - wskazują dobrze i co to do k. nędzy może być??
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
W sumie tak, ale jakoś wole irchą. Można lżej pomachac i ryzyko mniejszezserty pisze:Musisz przyznać, że jak piach zostanie to irchą zrobisz dokładnie to co sam napisałeś wyżej.
Heh nie, miałem na myśli wycieranie auta/jeżdzenie po karoserii :mrgreen:zserty pisze:hołard napisał/a:
hyba że jeżdziś tak jak napisałeś wycieraczką z auta
a tego nie rozumiem Że niby jak emeryt albo coś podobnego
Tym autem jest to raczej niewykonalne. On dostaje oddechu od 4500rtm, a to już nie jest emerycka jazda.