Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Problem z silniczkiem krokowym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Malinek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 wrz 2011, 16:03

[B4 2.3 NG] Problem z silniczkiem krokowym

Post autor: Malinek21 » 20 lut 2012, 18:40

Witam w silnikach ke jetronic jestem jeszcze zielony,ale to nic.Mam pytanie co do silniczka krokowego. Poziewaz od niego wychodzi przewód chyba powietrza przez który reguluje predkość biegu jałowego.Jest on dziurawy bo syczy strasznie z niego czy ma to duzy wpływ na prace silnika.Zastanawia mnie tez bardzo duze cisnienie w układzie chłodzenia trudno jest wcisnąć węze od wody strasznie twarde zasanawia mnie to ponieważ powinno układ odpowietrzać chyba korkiem??

Z góry dziekuje
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 18:47 przez Malinek21, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 20 lut 2012, 18:44

no jak jest dziurawy przewod od silniczka krokowego to beda falowaly obroty

Malinek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 wrz 2011, 16:03

Post autor: Malinek21 » 20 lut 2012, 18:48

ok a czy możesz mi pomóc na temat układu chłodzenia??

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 20 lut 2012, 18:55

jak weze sa twarde to wydaje mi sie ze jest ok , jak by byly bardzo miekie to byly by zapowietrzone , a dzieje sie co sie dzieje ze pytasz ?

Malinek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 wrz 2011, 16:03

Post autor: Malinek21 » 20 lut 2012, 19:02

Niemożliwe węze powinno sie bez wielkiego wysiłku dac zcisnąc były twarde jak kamień korka od zbiorniczka wyrównawczego nie dało się odkręcic reką musiałem rzaba odkręcać

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 20 lut 2012, 19:20

no az tak twarde to nie moga byc , zalec plynu na max i zobacz czy babelki nie ida. Odkrec korek oleju zobacz czy "masla" nie ma bo byc moze uszczelka pod glowica puszcza

Malinek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 wrz 2011, 16:03

Post autor: Malinek21 » 20 lut 2012, 19:50

Tylko teraz pyatnie dlaczego robi się tak ogromne ciśnienie.Po odkreceniu korka woda nie bulgocze

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 20 lut 2012, 19:57

- przyczyna moze byc korek od zbiorniczka wyrownawczego on reguluje cisnienie w ukladzie

-jak nie to uszczelka pod glowica puszcza cisnienie do ukladu chlodzenia

Malinek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 wrz 2011, 16:03

Post autor: Malinek21 » 20 lut 2012, 20:05

dzieki za pomoc :)

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 21 lut 2012, 22:07

maciek1006 pisze:reguluje cisnienie w ukladzie
Nie reguluje,w korku jest zawór zwrotny który dopuszcza powietrze w układ w momencie stygnięcia płynu,posiada także bezpiecznik który popuszcza ciśnienie powyżej chyba 1,5bar.
Skoro węże są twarde jak kamień to nic innego jak uszczelka pod głowicą kończy żywota,może na niskich obrotach nic się nie dzieje,ale przy większych i większym obciążeniu silnika będzie popuszczała ciśnienie do układu chłodzenia.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 21 lut 2012, 22:20

no mi sie wydaje ze ten korek jednak jest odpowiedzialny za cisnienie w ukladzie , czesto bywa ze te zaworki w korku sie psuja i wtedy weze wlasnie sa twarde i ja bym zaczoł wlasnie od tego

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 23 lut 2012, 08:24

PICEK1 pisze:w korku jest zawór zwrotny który dopuszcza powietrze w układ w momencie stygnięcia płynu
zgadzam sie! gdyby tego nie robil to weze by sie pozapadaly do wewnatrz <ok>

stawiamna konczaca sie uszczelke pod glowica i w to bym celowal aczkolwiek ciekawosc ludzka nie zna granic tak wiec i ten koreczek bym sprawdzil :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl