[B4 2.3 NG] Problem z silniczkiem krokowym
[B4 2.3 NG] Problem z silniczkiem krokowym
Witam w silnikach ke jetronic jestem jeszcze zielony,ale to nic.Mam pytanie co do silniczka krokowego. Poziewaz od niego wychodzi przewód chyba powietrza przez który reguluje predkość biegu jałowego.Jest on dziurawy bo syczy strasznie z niego czy ma to duzy wpływ na prace silnika.Zastanawia mnie tez bardzo duze cisnienie w układzie chłodzenia trudno jest wcisnąć węze od wody strasznie twarde zasanawia mnie to ponieważ powinno układ odpowietrzać chyba korkiem??
Z góry dziekuje
Z góry dziekuje
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 18:47 przez Malinek21, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
Nie reguluje,w korku jest zawór zwrotny który dopuszcza powietrze w układ w momencie stygnięcia płynu,posiada także bezpiecznik który popuszcza ciśnienie powyżej chyba 1,5bar.maciek1006 pisze:reguluje cisnienie w ukladzie
Skoro węże są twarde jak kamień to nic innego jak uszczelka pod głowicą kończy żywota,może na niskich obrotach nic się nie dzieje,ale przy większych i większym obciążeniu silnika będzie popuszczała ciśnienie do układu chłodzenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
zgadzam sie! gdyby tego nie robil to weze by sie pozapadaly do wewnatrz <ok>PICEK1 pisze:w korku jest zawór zwrotny który dopuszcza powietrze w układ w momencie stygnięcia płynu
stawiamna konczaca sie uszczelke pod glowica i w to bym celowal aczkolwiek ciekawosc ludzka nie zna granic tak wiec i ten koreczek bym sprawdzil :mrgreen: