AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
no to do wymiany mam:
tuleje , łącznik lewa strona, sforzeń prawa strona, końcówki drązków i drażek prawy(tak profilaktycznie bo chyba jednak jest jakiś dziwny, bo tam auto kiedys było bite), no i opornica bo nawiew na 3i 4 biegu działa, ale jeszcze jej nie kupiłam, może jutro się uda ja dostać, także tego no narazie tyle
tuleje , łącznik lewa strona, sforzeń prawa strona, końcówki drązków i drażek prawy(tak profilaktycznie bo chyba jednak jest jakiś dziwny, bo tam auto kiedys było bite), no i opornica bo nawiew na 3i 4 biegu działa, ale jeszcze jej nie kupiłam, może jutro się uda ja dostać, także tego no narazie tyle
bardziej chodzi o to, ze no dziwnie się kieruje, a no nie ma innej opcji, zeby coś innego było krzywe hehe, kierownicami lata czasami, niekiedy ciągle jak jade i chamuje, dodam, ze tarcze ok są, klocki też, felgi tez, także, już go mam to wymienic nie zaszkodziandi77 pisze:Jeżeli chodzi o to, że jest wygięty... to tak ma być.
hehe u mnie sa problemy z odpalaniem jak jest ciepło i jak silnik ciepły, bo ja mam jeszcze nie zdiagnozowany problem, nic nie robione było z pompą, ropa mi cieknie z węzyka, albo wtrysku , zostało dokręcone ale i tak cieknie chociaz lepiej pali, Ja nic nie mam odłączonego, bo nawet jak długo kręci to zawsze odpali<latem już jest cięzko> , czesto wtedy jakiś brzeczyk mi daje do zrozumienia ,ze auto ma dość, tak samo jak za szybko wsadze i przekręce kluczyk w stacyjce. A może masz żle ustawiony rozrząd, bo tez miałam problem z odpalaniem jak był rozrząd przestawiony o ząbek
mi sie zaczelo jak mialem regenerowana pompe. W lato normanie odlapal, ale jak przyszla temp od 8 do 0 stopni to nie zalaczalo mi swiec i po dlugim kreceniu nawet nie odpali. A juz ponizej 0 wszystko git. od listopada tak jezdze z odlaczonym czujnikiem:D sprawdzalem czujnik swiece przekaznik i jest wszystko dobre. Przeszukalem cale google i kazdy kto pisze to kat wtrysku do sprawdzenia. tylko ze ten pompiarz ktory mi to robil to wiem ze sie zna na tym co robi.
hohoooohoo znow szykuja sie wydatkialicjaaa pisze:no to do wymiany mam:
tuleje , łącznik lewa strona, sforzeń prawa strona, końcówki drązków i drażek prawy(tak profilaktycznie bo chyba jednak jest jakiś dziwny, bo tam auto kiedys było bite), no i opornica bo nawiew na 3i 4 biegu działa, ale jeszcze jej nie kupiłam, może jutro się uda ja dostać, także tego no narazie tyle