AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80

- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80

- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
no to do wymiany mam:
tuleje , łącznik lewa strona, sforzeń prawa strona, końcówki drązków i drażek prawy(tak profilaktycznie bo chyba jednak jest jakiś dziwny, bo tam auto kiedys było bite), no i opornica bo nawiew na 3i 4 biegu działa, ale jeszcze jej nie kupiłam, może jutro się uda ja dostać, także tego no narazie tyle
tuleje , łącznik lewa strona, sforzeń prawa strona, końcówki drązków i drażek prawy(tak profilaktycznie bo chyba jednak jest jakiś dziwny, bo tam auto kiedys było bite), no i opornica bo nawiew na 3i 4 biegu działa, ale jeszcze jej nie kupiłam, może jutro się uda ja dostać, także tego no narazie tyle
bardziej chodzi o to, ze no dziwnie się kieruje, a no nie ma innej opcji, zeby coś innego było krzywe hehe, kierownicami lata czasami, niekiedy ciągle jak jade i chamuje, dodam, ze tarcze ok są, klocki też, felgi tez, także, już go mam to wymienic nie zaszkodziandi77 pisze:Jeżeli chodzi o to, że jest wygięty... to tak ma być.
hehe u mnie sa problemy z odpalaniem jak jest ciepło i jak silnik ciepły, bo ja mam jeszcze nie zdiagnozowany problem, nic nie robione było z pompą, ropa mi cieknie z węzyka, albo wtrysku , zostało dokręcone ale i tak cieknie chociaz lepiej pali, Ja nic nie mam odłączonego, bo nawet jak długo kręci to zawsze odpali<latem już jest cięzko> , czesto wtedy jakiś brzeczyk mi daje do zrozumienia ,ze auto ma dość, tak samo jak za szybko wsadze i przekręce kluczyk w stacyjce. A może masz żle ustawiony rozrząd, bo tez miałam problem z odpalaniem jak był rozrząd przestawiony o ząbek
mi sie zaczelo jak mialem regenerowana pompe. W lato normanie odlapal, ale jak przyszla temp od 8 do 0 stopni to nie zalaczalo mi swiec i po dlugim kreceniu nawet nie odpali. A juz ponizej 0 wszystko git. od listopada tak jezdze z odlaczonym czujnikiem:D sprawdzalem czujnik swiece przekaznik i jest wszystko dobre. Przeszukalem cale google i kazdy kto pisze to kat wtrysku do sprawdzenia. tylko ze ten pompiarz ktory mi to robil to wiem ze sie zna na tym co robi.
-
zwierzak213a2
hohoooohoo znow szykuja sie wydatkialicjaaa pisze:no to do wymiany mam:
tuleje , łącznik lewa strona, sforzeń prawa strona, końcówki drązków i drażek prawy(tak profilaktycznie bo chyba jednak jest jakiś dziwny, bo tam auto kiedys było bite), no i opornica bo nawiew na 3i 4 biegu działa, ale jeszcze jej nie kupiłam, może jutro się uda ja dostać, także tego no narazie tyle










