Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16v 6a]czy alternator już do wymiany? przeczytajcie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 25 lut 2012, 00:29

Chyba szczotki są jedną konstrukcyjną całością z regulatorem napięcia, przynajmniej tak jest u mnie.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 25 lut 2012, 11:42

jaco80 pisze:Chyba szczotki są jedną konstrukcyjną całością z regulatorem napięcia, przynajmniej tak jest u mnie.
no właśnie to zależy do altka, u mnie szczotki są oddzielnie od regulatora, a na przykład kolega, który miał b3 z tego samego roku i z tym samym silnikiem miał już w całości z regulatorem.

w całości jest lepiej, bo kupujesz cały regulator przykręcasz i spokój. a u mnie trzeba wylutować stare, potem wlutować nowe i złożyć to wszystko.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 25 lut 2012, 14:23

W całości jest gorzej, bo drożej :evil:
Nie mam zamiaru wydawać kasy na nowy regulator, a moje szczotki już za długo nie pożyją.
Dziś wykręciłem regulator napięcia i szczotek za wiele już u mnie nie zostało, póki co można jeździć, ale długo to nie przetrzyma. U mnie aby wymienić szczotki trzeba je odlutować od reszty regulatora, ale jednak da się to zrobić <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl