[ 1.9Tdi 1Z ] jakie turbo ?
[ 1.9Tdi 1Z ] jakie turbo ?
jakies sprawdzone info na temat turbo do 1Z ktore by wstawało wcześniej i dłuzej pompowało niż seria ?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
DUO, na samym początku byś napisał czy masz Boscha czy Pierburga bo tam są inne turbiny, T2 i T15. T15 wcześniej wstaje.
Jak T15 to mało dla Ciebie i dalej za późno wstaje to pasuje przejść na zmienną geometrię turbiny i sterowanie podciśnieniowe (jest temat na forum rezania jak to zrobić).
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że zalecanym jest nałożenie nowych map do softu po zmianie turbiny aby w pełni wykorzystać potencjał tego, co posiadasz.
Jak T15 to mało dla Ciebie i dalej za późno wstaje to pasuje przejść na zmienną geometrię turbiny i sterowanie podciśnieniowe (jest temat na forum rezania jak to zrobić).
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że zalecanym jest nałożenie nowych map do softu po zmianie turbiny aby w pełni wykorzystać potencjał tego, co posiadasz.
narazie jest bosch, ale to kwestia czasu ( kiedy graty dorwę na wymianę ) bo docelowo bedzie pierburg. O czyms tam sobie zdaje sprawę, resztę próbuje ogarnąć .. narazie jak dziecko we mgletrepek pisze:DUO, na samym początku byś napisał czy masz Boscha czy Pierburga bo tam są inne turbiny, T2 i T15. T15 wcześniej wstaje.
Jak T15 to mało dla Ciebie i dalej za późno wstaje to pasuje przejść na zmienną geometrię turbiny i sterowanie podciśnieniowe (jest temat na forum rezania jak to zrobić).
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że zalecanym jest nałożenie nowych map do softu po zmianie turbiny aby w pełni wykorzystać potencjał tego, co posiadasz.
Jak masz boscha to i turbo T2, ciężko to rozbujać i spory lag wychodzi. Jak chcesz mieć coś koło 130KM to spokojnie wystarczy T15, jest mniejsze ale o wiele szybciej wstaje i spokojnie może dmuchać 1.4 bara Do tego zakładaj wtryski AFN albo mocniejsze z AEL i będzie fajnie <ok>
Jak chcesz się pakować w turbo VNT to musisz przerobić całe sterowanie, z zalet będziesz miał tylko tyle że trochę wcześniej wstanie, a poza tym to czasami stają kierownice i możesz mieć notlaufa w najmniej odpowiadającym momencie.
Jak chcesz się pakować w turbo VNT to musisz przerobić całe sterowanie, z zalet będziesz miał tylko tyle że trochę wcześniej wstanie, a poza tym to czasami stają kierownice i możesz mieć notlaufa w najmniej odpowiadającym momencie.
ok, ale czy nie jest tak ze najlepiej zaząć od wymiany boscha na pierburga i nie bawić sie w dłubanie bosha ? chciałbym zrobić cos raz a dobrze i zapomnieć o temacie. PIerburg jest lepszy rozumiem w sensie mniej awaryjny i bardziej rozwojowy ? ( tak wywynioskowałem do tej pory czuytając różne tematy ) bo graty na przekładkę na pierburga to bym prawie już miał w zasadzie .. generalnie to bym nie chce robić jakiegoś koksa ktory bedzie powodem do dumy i przechwalań, ale chciałbym podłubać na maxa ile się da, ale nie do granic mozliwości tylko w granicach zdrowego rozsadku noi w jakiś kosztach ludzkich