Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9Tdi 1Z ] jakie turbo ?

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

[ 1.9Tdi 1Z ] jakie turbo ?

Post autor: duo » 26 lut 2012, 19:20

jakies sprawdzone info na temat turbo do 1Z ktore by wstawało wcześniej i dłuzej pompowało niż seria ?

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 26 lut 2012, 20:42

duo chcesz coś większego zapodać czy coś bliżej serii ? jeśli coś innego to turbinka od razem kolektorem AWX ;-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 26 lut 2012, 21:45

Mortiis pisze:duo chcesz coś większego zapodać czy coś bliżej serii ? jeśli coś innego to turbinka od razem kolektorem AWX ;-)
generlanie to tak jak napisałem wyże, że chcciałbym coś co bedzie maxymalnie wcześnie wstawać i pompować ile się da .. noi dobrze jakby to majątku nie kosztowało

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 27 lut 2012, 06:42

AFN z tańszych, AWX z droższych - wiadomka, AWX będzie lepszym koksem :-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 lut 2012, 07:59

ARL :mrgreen: Tylko to pewnie późno będzie wstawać ;-)

... a jak nie to dmuchnij w T2 1,5 Bara i będzie git :mrgreen: Drugie miej w zapasie jak to się wysra :-P

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 27 lut 2012, 11:00

a po co ci turbo zmieniać? kompa zmień tylko i masz parę koni wiecej :mrgreen: a jeszcze lepszy efekt to wtryski z np.AFNa + drugi ECU ;-)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 27 lut 2012, 13:22

gtb1756vk osadzisz je na kolektorze wydechowym z awx ;P Kupic mozesz je w cenie turba z awx i masz spory potencjal i mlode turbo...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lut 2012, 16:48

DUO, na samym początku byś napisał czy masz Boscha czy Pierburga bo tam są inne turbiny, T2 i T15. T15 wcześniej wstaje.

Jak T15 to mało dla Ciebie i dalej za późno wstaje to pasuje przejść na zmienną geometrię turbiny i sterowanie podciśnieniowe (jest temat na forum rezania jak to zrobić).

Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że zalecanym jest nałożenie nowych map do softu po zmianie turbiny aby w pełni wykorzystać potencjał tego, co posiadasz.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 27 lut 2012, 23:56

trepek pisze:DUO, na samym początku byś napisał czy masz Boscha czy Pierburga bo tam są inne turbiny, T2 i T15. T15 wcześniej wstaje.

Jak T15 to mało dla Ciebie i dalej za późno wstaje to pasuje przejść na zmienną geometrię turbiny i sterowanie podciśnieniowe (jest temat na forum rezania jak to zrobić).

Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że zalecanym jest nałożenie nowych map do softu po zmianie turbiny aby w pełni wykorzystać potencjał tego, co posiadasz.
narazie jest bosch, ale to kwestia czasu ( kiedy graty dorwę na wymianę ) bo docelowo bedzie pierburg. O czyms tam sobie zdaje sprawę, resztę próbuje ogarnąć .. narazie jak dziecko we mgle ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lut 2012, 06:12

duo pisze:narazie jak dziecko we mgle
Kto pyta nie błądzi ;-) Będzie jakiś zmieniany sofcik? Mógłbyś od razu poprosić o nowe mapki turbiny.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 lut 2012, 17:26

Jak masz boscha to i turbo T2, ciężko to rozbujać i spory lag wychodzi. Jak chcesz mieć coś koło 130KM to spokojnie wystarczy T15, jest mniejsze ale o wiele szybciej wstaje i spokojnie może dmuchać 1.4 bara ;-) Do tego zakładaj wtryski AFN albo mocniejsze z AEL i będzie fajnie <ok>

Jak chcesz się pakować w turbo VNT to musisz przerobić całe sterowanie, z zalet będziesz miał tylko tyle że trochę wcześniej wstanie, a poza tym to czasami stają kierownice i możesz mieć notlaufa w najmniej odpowiadającym momencie.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2012, 18:22

ok, ale czy nie jest tak ze najlepiej zaząć od wymiany boscha na pierburga i nie bawić sie w dłubanie bosha ? chciałbym zrobić cos raz a dobrze i zapomnieć o temacie. PIerburg jest lepszy rozumiem w sensie mniej awaryjny i bardziej rozwojowy ? ( tak wywynioskowałem do tej pory czuytając różne tematy ) bo graty na przekładkę na pierburga to bym prawie już miał w zasadzie .. generalnie to bym nie chce robić jakiegoś koksa ktory bedzie powodem do dumy i przechwalań, ale chciałbym podłubać na maxa ile się da, ale nie do granic mozliwości tylko w granicach zdrowego rozsadku noi w jakiś kosztach ludzkich

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lut 2012, 19:45

duo pisze:PIerburg jest lepszy rozumiem w sensie mniej awaryjny
Nastawnik w pompie się nie sypie w Pierburgu, wystarczy przeczyścić i dalej hula.

Nic nie stoi na przeszkodzie aby mieć nastawnik indukcyjny, ECU 16 bit i turbinę Garrett T2.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2012, 22:28

chyba zapadła decyzja .. wtryski ael .. turbina t15 mocny program i jakies tam pierdółki egry odmy icki .. mysle ze jakos bedzie sie odpychać znośnie już.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 lut 2012, 07:37

duo pisze:mocny program
jak przejdziesz na pierburga to 16bit od razu...
duo pisze:turbina t15
... i dmuchnąć w nią z 1.4 Bara. Powinno być ciekawie ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl