Compi Quattro ciąg dalszy [B4 ACE]
Panowie odnośnie LPG sekwencji w moim ACE i każdym innym mechanicznym wtrysku to jest tak, że 2 firmy podjęły się wypuszczenia takich instalacji specjalnie pod tego typu silniki. Ja własnie mam instalację Dream i z tego co gazownik mówił to nie czyta ona z wtrysków bo są mechaniczne tylko z sondy lambda. Instalacja została zamontowana w 2007 roku i jakoś nie sprawia problemów, wymieniałem tylko filtry gazu i śmiga. Spalanie wygląda tak że bierze gaz i benzynę, żeby KE-Jetronic nie wysechł Gazu ok 12l na 100km a Pb jakieś grosze nie sprawdzałem ale raz od czasu trzeba dolać. Gdzieś na forum był temat o Sekwencji w mechanicznym wtrysku, sam byłem ciekaw i kiedyś czytałem, że temat ktoś przerabiał.
P.S
Jak będę miał trochę więcej czasu to wrzucę więcej foto instalacji i dla ciekawych mogę wysłać listę części z jakich to ustrojstwo poskładali.
P.S
Jak będę miał trochę więcej czasu to wrzucę więcej foto instalacji i dla ciekawych mogę wysłać listę części z jakich to ustrojstwo poskładali.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
bo sie nie znają "fachowcy"Error pisze: Tu gdzie mieszkam to czarna magia dla warsztatów LPG
dawaj fotki bo jest troche osób ciekawychError pisze:Zrobię dzisiaj foto to wrzucę jak to wygląda.
tragedii nie ma, ale sam bys to zrobil za 1000 papiery to nie problemError pisze:2600zł
ja u siebie na ten przykład nie mam w ogóle tego rozdzielacza i benzyny, wtrysków... jest blos, ludzie mówili, że to nie bedzie chodzić i będzie zimą problem z odpaleniem. Na ich złość pali nawet przy -30
spaykee pisze:bo sie nie znają "fachowcy"Error pisze: Tu gdzie mieszkam to czarna magia dla warsztatów LPGdawaj fotki bo jest troche osób ciekawychError pisze:Zrobię dzisiaj foto to wrzucę jak to wygląda.tragedii nie ma, ale sam bys to zrobil za 1000 papiery to nie problemError pisze:2600zł
ja u siebie na ten przykład nie mam w ogóle tego rozdzielacza i benzyny, wtrysków... jest blos, ludzie mówili, że to nie bedzie chodzić i będzie zimą problem z odpaleniem. Na ich złość pali nawet przy -30
Spaykee
Ja nie wiem ja Ty to zrobiłes....Spróbowałem tego. Tydzień tak jezdzilem ale spalanie rzedu18-20 litrów.
Gdy próbowałem ujmować dawki gazu na blosie, to auto za kaazdy razem strzelało w przepływke i nie dało się jezdzić ... przy kazdym ruszeniu był strzał...
Może to dlatego ,że mój zgredek waży 1,5 tony ....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
SzymekB, ja miałem tylko jeden strzał, a o strzałach za chwilę. Zacznijmy od tego jak to wygląda:
A teraz parę faktów:
- ustawiasz na oko zapłon, żeby chodził
- jedziesz do gazownika, żeby wyregulował BLOSa na analizatorze spalin
- jeszcze raz ustawiasz zapłon, <ok>
- ustawiasz wolne na przepustnicy
Tak zrobiłem to ja, i chodzi. Strzał miałem podczas odpalania auta - było wilgotno, źle ustawiony zapłon, niewyregulowany BLOS. Na pierwszym zdjęciu widać sklejoną gumę taśmą <mikolaj> Jest sklejona, bo jeszcze nie doszedłęm z czego jest ta guma, podobno z jakiegoś C2... <urodziny> Później już nigdy nie miałem strzału gazu. Zawsze odpalam z delikatnie wciśniętym pedałem gazu, aby łatwiej zaciągnął do cylindrów gazolinę. Odpala bez problemów. <mikolaj>
Oczywiście rozdzielacza, wtrysków i innych tego typu rzeczy u mnie NIE ma. Sterowania silnikiem, czyjnikami halla czy innych ustrojstw też nie ma, w ogóle.Silnik chodzi na takiej zasadzie, jak chodziły silniki 100 lat temu: jest paliwo, jest prąd, jest sprężanie, jest powietrze, MUSI chodzić. <ok>
A tu masz filmik jak odpalał przy -20 (podobnie odpalał przy -30...)
Error, sory za OT <mikolaj>
A teraz parę faktów:
- ustawiasz na oko zapłon, żeby chodził
- jedziesz do gazownika, żeby wyregulował BLOSa na analizatorze spalin
- jeszcze raz ustawiasz zapłon, <ok>
- ustawiasz wolne na przepustnicy
Tak zrobiłem to ja, i chodzi. Strzał miałem podczas odpalania auta - było wilgotno, źle ustawiony zapłon, niewyregulowany BLOS. Na pierwszym zdjęciu widać sklejoną gumę taśmą <mikolaj> Jest sklejona, bo jeszcze nie doszedłęm z czego jest ta guma, podobno z jakiegoś C2... <urodziny> Później już nigdy nie miałem strzału gazu. Zawsze odpalam z delikatnie wciśniętym pedałem gazu, aby łatwiej zaciągnął do cylindrów gazolinę. Odpala bez problemów. <mikolaj>
Oczywiście rozdzielacza, wtrysków i innych tego typu rzeczy u mnie NIE ma. Sterowania silnikiem, czyjnikami halla czy innych ustrojstw też nie ma, w ogóle.Silnik chodzi na takiej zasadzie, jak chodziły silniki 100 lat temu: jest paliwo, jest prąd, jest sprężanie, jest powietrze, MUSI chodzić. <ok>
A tu masz filmik jak odpalał przy -20 (podobnie odpalał przy -30...)
Error, sory za OT <mikolaj>
Aha.... :mrgreen:
Ja nie znalazłem u nas kolesia który dotknie sie blosa na analizatorze...
Fajnie to masz zrobione ,ale bałem się tak zrobic , bo jak mówie ,próby były nie udane.
NO to jesst to , też sie zabawiam w te całe emulatory inne wynalazki i coraz bardziej mnie to wkurza...
heheh ... tak poniekąd to pierwszy silnik to był silnik na gaz swietlny :mrgreen: :mrgreen:
Error sorki za Ot ale My tutaj cały czas czekamy na fotki :mrgreen:
Ja nie znalazłem u nas kolesia który dotknie sie blosa na analizatorze...
Fajnie to masz zrobione ,ale bałem się tak zrobic , bo jak mówie ,próby były nie udane.
NO to jesst to , też sie zabawiam w te całe emulatory inne wynalazki i coraz bardziej mnie to wkurza...
heheh ... tak poniekąd to pierwszy silnik to był silnik na gaz swietlny :mrgreen: :mrgreen:
Error sorki za Ot ale My tutaj cały czas czekamy na fotki :mrgreen:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mabrothrax karoserię chcę zostawić w ori bo taka najbardziej mi się podoba, czekam aż kolega Bronek27 odbierze swoją Compi z Quattro serwisu i zobaczę jaki będzie efekt Szczepana na AEB Jeżeli będzie mierzalny co do wydatków to możliwe że pójdę w jego ślady. Zastanawiam się jednak czy nie wykorzystać bazy czyli ACE do zrobienia projektu na digifancie plus jakaś dmuchawka. Mam niedaleko taki warsztat co się do niego z pomorza zjeżdżają S2-jki co by trochę ponad 500koni wykrzesać. Pogadam z nimi co się da z tego motorka i jakim kosztem wydusić.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: