Panowie odnośnie LPG sekwencji w moim ACE i każdym innym mechanicznym wtrysku to jest tak, że 2 firmy podjęły się wypuszczenia takich instalacji specjalnie pod tego typu silniki. Ja własnie mam instalację Dream i z tego co gazownik mówił to nie czyta ona z wtrysków bo są mechaniczne tylko z sondy lambda. Instalacja została zamontowana w 2007 roku i jakoś nie sprawia problemów, wymieniałem tylko filtry gazu i śmiga. Spalanie wygląda tak że bierze gaz i benzynę, żeby KE-Jetronic nie wysechł Gazu ok 12l na 100km a Pb jakieś grosze nie sprawdzałem ale raz od czasu trzeba dolać. Gdzieś na forum był temat o Sekwencji w mechanicznym wtrysku, sam byłem ciekaw i kiedyś czytałem, że temat ktoś przerabiał.
P.S
Jak będę miał trochę więcej czasu to wrzucę więcej foto instalacji i dla ciekawych mogę wysłać listę części z jakich to ustrojstwo poskładali.
Error, czyli w teorii instalacja działa na podobnej zasadzie jak w silnikach FSI z bezpośrednim wtryskiem do cylindra. Nie głupie, z tym tylko, że w FSI nieopłacalne. Ciekawe jak to wygląda cenowo do zmechola w R5. Oczywiście chodzi o części, bo montaż to jest pikuś.
spaykee mam fakturę za instalację, która jest w mojej Compi za całość czyli montaż + części na 2600zł. Instalacja była montowana w Elblągu o ile dobrze pamiętam Zrobię dzisiaj foto to wrzucę jak to wygląda. Tu gdzie mieszkam to czarna magia dla warsztatów LPG
Error pisze: Tu gdzie mieszkam to czarna magia dla warsztatów LPG
bo sie nie znają "fachowcy"
Error pisze:Zrobię dzisiaj foto to wrzucę jak to wygląda.
dawaj fotki bo jest troche osób ciekawych
Error pisze:2600zł
tragedii nie ma, ale sam bys to zrobil za 1000 papiery to nie problem
ja u siebie na ten przykład nie mam w ogóle tego rozdzielacza i benzyny, wtrysków... jest blos, ludzie mówili, że to nie bedzie chodzić i będzie zimą problem z odpaleniem. Na ich złość pali nawet przy -30
Error pisze: Tu gdzie mieszkam to czarna magia dla warsztatów LPG
bo sie nie znają "fachowcy"
Error pisze:Zrobię dzisiaj foto to wrzucę jak to wygląda.
dawaj fotki bo jest troche osób ciekawych
Error pisze:2600zł
tragedii nie ma, ale sam bys to zrobil za 1000 papiery to nie problem
ja u siebie na ten przykład nie mam w ogóle tego rozdzielacza i benzyny, wtrysków... jest blos, ludzie mówili, że to nie bedzie chodzić i będzie zimą problem z odpaleniem. Na ich złość pali nawet przy -30
Spaykee
Ja nie wiem ja Ty to zrobiłes....Spróbowałem tego. Tydzień tak jezdzilem ale spalanie rzedu18-20 litrów.
Gdy próbowałem ujmować dawki gazu na blosie, to auto za kaazdy razem strzelało w przepływke i nie dało się jezdzić ... przy kazdym ruszeniu był strzał...
Może to dlatego ,że mój zgredek waży 1,5 tony ....
SzymekB, ja miałem tylko jeden strzał, a o strzałach za chwilę. Zacznijmy od tego jak to wygląda:
A teraz parę faktów:
- ustawiasz na oko zapłon, żeby chodził
- jedziesz do gazownika, żeby wyregulował BLOSa na analizatorze spalin
- jeszcze raz ustawiasz zapłon, <ok>
- ustawiasz wolne na przepustnicy
Tak zrobiłem to ja, i chodzi. Strzał miałem podczas odpalania auta - było wilgotno, źle ustawiony zapłon, niewyregulowany BLOS. Na pierwszym zdjęciu widać sklejoną gumę taśmą <mikolaj> Jest sklejona, bo jeszcze nie doszedłęm z czego jest ta guma, podobno z jakiegoś C2... <urodziny> Później już nigdy nie miałem strzału gazu. Zawsze odpalam z delikatnie wciśniętym pedałem gazu, aby łatwiej zaciągnął do cylindrów gazolinę. Odpala bez problemów. <mikolaj>
Oczywiście rozdzielacza, wtrysków i innych tego typu rzeczy u mnie NIE ma. Sterowania silnikiem, czyjnikami halla czy innych ustrojstw też nie ma, w ogóle.Silnik chodzi na takiej zasadzie, jak chodziły silniki 100 lat temu: jest paliwo, jest prąd, jest sprężanie, jest powietrze, MUSI chodzić. <ok>
A tu masz filmik jak odpalał przy -20 (podobnie odpalał przy -30...)
Tutaj macie Panowie całe to zamieszanie w częściach, w porównaniu do kolegi jest tutaj mnóstwo badziewia (tylko po co?), a dla zainteresowanych szyberdachem Webasto kilka fotek jak to wygląda.
Mabrothrax karoserię chcę zostawić w ori bo taka najbardziej mi się podoba, czekam aż kolega Bronek27 odbierze swoją Compi z Quattro serwisu i zobaczę jaki będzie efekt Szczepana na AEB Jeżeli będzie mierzalny co do wydatków to możliwe że pójdę w jego ślady. Zastanawiam się jednak czy nie wykorzystać bazy czyli ACE do zrobienia projektu na digifancie plus jakaś dmuchawka. Mam niedaleko taki warsztat co się do niego z pomorza zjeżdżają S2-jki co by trochę ponad 500koni wykrzesać. Pogadam z nimi co się da z tego motorka i jakim kosztem wydusić.
Rozumiem, plany ciekawe. Ja tam bym się nie bawił w robienie tej puszki pełnej gwoździ ale jak kto woli dlatego też u siebie w compi AEB przeszczepiłem. Informuj na bieżąco