Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi b4 1,9 TDI sedan] Prośba o analizę logów

ODPOWIEDZ
kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

[Audi b4 1,9 TDI sedan] Prośba o analizę logów

Post autor: kris00 » 25 lut 2012, 17:39

Witam wszystkich
Prosiłbym o analizę logów dynamicznych ponieważ po tych ostatnich mrozach samochód nie chce jechać do 2 tyś obrotów założyłem manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i go wcale nie ma przy ponad 2 tys. obrotów pokazuje się dopiero 0,5 bara to jest bardzo mało nawet z odłączonym wężykiem od gruszki turbo ciśnienie wzrasta max do 1,1 bara to również za mało, wcześniej 1 bar sie pokazywał nawet przy 1800-1900 obrotów .W samochodzie jest założony komp 16 bit z czipem przed tymi mrozami auto jechało super darło już 1 tyś obr a teraz to w ogóle nie jedzie
Układ dolotowy jest szczelny




Obrazek
Obrazek
Obrazek

mzaba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2009, 18:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mzaba » 25 lut 2012, 19:11

Witam,
Kolego, jak dla mnie to wyraźnie nie domaga przepływomierz, co widać w grupach 003 i 008. Spróbuj podmienić od kogoś sprawną przepływkę i sprawdź jak będzie jeździć. Poza tym to proponuję poczekać jeszcze na wypowiedzi bardziej doświadczonych forumowiczów.

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 27 lut 2012, 11:52

Masz racje coś nie tak z przepływomierzem postaram sie podmienić od kogoś i zobaczymy co będzie

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 27 lut 2012, 20:50

No ja widzę chiptuning fajnie zrobiony, EGR wyłączony całkowicie.
Ale wracając do problemu to raczej przepływomierz jest OK. Problem leży po stronie turbosprężarki, strasznie późno wstaje i później niema też tej wydajności (mały współczynnik wypełnienia sygnału N75). Oj chyba nie mała lekkiego życia.

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 27 lut 2012, 21:42

Czip jest i to fajny wszyscy mówią że to jest przepływomierz zepsuty bo źle podaje no faktycznie ciśnienia doładowania do 2 tyś obrotów to nie ma a wcześniej było a z map kompa wynika że już przy 1800 obr powinno być prawie 1 bar a tu nie ma a turbo nie podkręcałem i raczej dbałem o nią więc nie wiem w czym leży wina jutro mam kupować nową przepływkę żeby sie tak nie okazało że kupiłem ją nie potrzebnie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2012, 21:55

rafal9h10 pisze:No ja widzę chiptuning fajnie zrobiony,
Mistrzo Kostrz robił :mrgreen:
rafal9h10 pisze:Ale wracając do problemu to raczej przepływomierz jest OK. Problem leży po stronie turbosprężarki, strasznie późno wstaje i później niema też tej wydajności
W sumie rozmawialiśmy o problemie z kolegą kris00, telefonicznie ,ale jako że auto jest po mojej przekładce na pierburga ,to czuję się w obowiązku do wypowiedzenia się w temacie ...Na początku też obstawiałem przepływomierz ,ale po konsultacjach z lepszymi ode mnie , też obawiam się że to nie on...przepływomierz jak by padł to "ciął "by górę ,i nie osiągał max wartości ,a ten osiąga i "tnie" dół ,co raczej się nie zdarza i z dużym prawdopodobieństwem wyklucza jego niesprawność ... wiem że katalizatora nie ma ,szczelność dolotu sprawdzona ...więc wszystko wskazuje na turbinę :-/ choć nie ma co przesądzać i wszystko będzie jasne jak kolega kris00, podmieni na inną przepływke

[ Dodano: 2012-02-27, 21:57 ]
kris00 pisze: jutro mam kupować nową przepływkę żeby sie tak nie okazało że kupiłem ją nie potrzebnie
No z tym to bym się tak nie spieszył ;-) lepiej się wpierw upewnić podmieniając na inna ...bo może się okazać że to nie potrzebny zakup :-/

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 27 lut 2012, 22:31

Faktycznie trzeba podmienić przepływki i zrobić logi grupy 011,003 i jeśli będą takie same wyniki czyli to będzie siedziało turbo :cry: ale dlaczego 2 lata temu było robione i raczej dbałem o nie i nie podkręcałem go
Zrobiłem dziś taki teścik wstawiłem diodę w pin 1 i 6 co ma sygnalizować max wartość powietrza i widziałem poddymiał troszkę i co zauważyłem troszkę lepiej przyspieszał do tych 2 tyś obrotów ale i tak trochę późno turbo wstawało

[ Dodano: 2012-02-28, 18:09 ]
Podmieniłem dziś przepływomierz i zrobiłem logi to co zauważyłem to trochę lepiej samochód jedzie ale dalej nie jest jak dawniej przy dopiętym wężyku od turbo max pompuje 1,3 bara trochę mało :-/

Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2012-03-07, 10:42 ]
Jednak przepływka była uwalona ale nie do końca bo błędu nie pokazywało ale cięła dawkę masakryczne i jak nie było powietrza komp nie dał paliwa i co idzie dalej auto nie jechało
Ale już wszystko jest ok autko jeździ jak dawniej czyli rwie do przodu <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl