Witam wszystkich
Prosiłbym o analizę logów dynamicznych ponieważ po tych ostatnich mrozach samochód nie chce jechać do 2 tyś obrotów założyłem manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i go wcale nie ma przy ponad 2 tys. obrotów pokazuje się dopiero 0,5 bara to jest bardzo mało nawet z odłączonym wężykiem od gruszki turbo ciśnienie wzrasta max do 1,1 bara to również za mało, wcześniej 1 bar sie pokazywał nawet przy 1800-1900 obrotów .W samochodzie jest założony komp 16 bit z czipem przed tymi mrozami auto jechało super darło już 1 tyś obr a teraz to w ogóle nie jedzie
Układ dolotowy jest szczelny
[Audi b4 1,9 TDI sedan] Prośba o analizę logów
No ja widzę chiptuning fajnie zrobiony, EGR wyłączony całkowicie.
Ale wracając do problemu to raczej przepływomierz jest OK. Problem leży po stronie turbosprężarki, strasznie późno wstaje i później niema też tej wydajności (mały współczynnik wypełnienia sygnału N75). Oj chyba nie mała lekkiego życia.
Ale wracając do problemu to raczej przepływomierz jest OK. Problem leży po stronie turbosprężarki, strasznie późno wstaje i później niema też tej wydajności (mały współczynnik wypełnienia sygnału N75). Oj chyba nie mała lekkiego życia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Czip jest i to fajny wszyscy mówią że to jest przepływomierz zepsuty bo źle podaje no faktycznie ciśnienia doładowania do 2 tyś obrotów to nie ma a wcześniej było a z map kompa wynika że już przy 1800 obr powinno być prawie 1 bar a tu nie ma a turbo nie podkręcałem i raczej dbałem o nią więc nie wiem w czym leży wina jutro mam kupować nową przepływkę żeby sie tak nie okazało że kupiłem ją nie potrzebnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mistrzo Kostrz robił :mrgreen:rafal9h10 pisze:No ja widzę chiptuning fajnie zrobiony,
W sumie rozmawialiśmy o problemie z kolegą kris00, telefonicznie ,ale jako że auto jest po mojej przekładce na pierburga ,to czuję się w obowiązku do wypowiedzenia się w temacie ...Na początku też obstawiałem przepływomierz ,ale po konsultacjach z lepszymi ode mnie , też obawiam się że to nie on...przepływomierz jak by padł to "ciął "by górę ,i nie osiągał max wartości ,a ten osiąga i "tnie" dół ,co raczej się nie zdarza i z dużym prawdopodobieństwem wyklucza jego niesprawność ... wiem że katalizatora nie ma ,szczelność dolotu sprawdzona ...więc wszystko wskazuje na turbinę choć nie ma co przesądzać i wszystko będzie jasne jak kolega kris00, podmieni na inną przepływkerafal9h10 pisze:Ale wracając do problemu to raczej przepływomierz jest OK. Problem leży po stronie turbosprężarki, strasznie późno wstaje i później niema też tej wydajności
[ Dodano: 2012-02-27, 21:57 ]
No z tym to bym się tak nie spieszył lepiej się wpierw upewnić podmieniając na inna ...bo może się okazać że to nie potrzebny zakupkris00 pisze: jutro mam kupować nową przepływkę żeby sie tak nie okazało że kupiłem ją nie potrzebnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Faktycznie trzeba podmienić przepływki i zrobić logi grupy 011,003 i jeśli będą takie same wyniki czyli to będzie siedziało turbo :cry: ale dlaczego 2 lata temu było robione i raczej dbałem o nie i nie podkręcałem go
Zrobiłem dziś taki teścik wstawiłem diodę w pin 1 i 6 co ma sygnalizować max wartość powietrza i widziałem poddymiał troszkę i co zauważyłem troszkę lepiej przyspieszał do tych 2 tyś obrotów ale i tak trochę późno turbo wstawało
[ Dodano: 2012-02-28, 18:09 ]
Podmieniłem dziś przepływomierz i zrobiłem logi to co zauważyłem to trochę lepiej samochód jedzie ale dalej nie jest jak dawniej przy dopiętym wężyku od turbo max pompuje 1,3 bara trochę mało
[ Dodano: 2012-03-07, 10:42 ]
Jednak przepływka była uwalona ale nie do końca bo błędu nie pokazywało ale cięła dawkę masakryczne i jak nie było powietrza komp nie dał paliwa i co idzie dalej auto nie jechało
Ale już wszystko jest ok autko jeździ jak dawniej czyli rwie do przodu <ok>
Zrobiłem dziś taki teścik wstawiłem diodę w pin 1 i 6 co ma sygnalizować max wartość powietrza i widziałem poddymiał troszkę i co zauważyłem troszkę lepiej przyspieszał do tych 2 tyś obrotów ale i tak trochę późno turbo wstawało
[ Dodano: 2012-02-28, 18:09 ]
Podmieniłem dziś przepływomierz i zrobiłem logi to co zauważyłem to trochę lepiej samochód jedzie ale dalej nie jest jak dawniej przy dopiętym wężyku od turbo max pompuje 1,3 bara trochę mało
[ Dodano: 2012-03-07, 10:42 ]
Jednak przepływka była uwalona ale nie do końca bo błędu nie pokazywało ale cięła dawkę masakryczne i jak nie było powietrza komp nie dał paliwa i co idzie dalej auto nie jechało
Ale już wszystko jest ok autko jeździ jak dawniej czyli rwie do przodu <ok>