[B3 1.6TD] plyn z korka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
mnie sie nie wydaje zeby to byla uszczelka. Ja u siebie tez uszczelke wymienialem. W zbiorniczku robil sie juz czarny nalot, ale auto normalnie sie nagrzewalo, z nawiewu tez elegancko grzalo i ogolnie z uklad chladzacy byl ok. Na poczatek wyplukaj uklad z syfu + nowy plyn. Ja bym obstawial nagrzewnice bo Ci nie grzeje jak trzeba, no i termostat pewnie skoro sie dlugo nagrzewa i do max 80 stopni, ale to moje gdybanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
nie mam pojecia ale sam mowiles ze nie grzeje wiec trzeba najpierw wyczyscic uklad i moze nagrzewnica odżyje jeszcze. Druga sprawa to ten termostat, moze sie nie otwiera do konca czy cos i stad problemy z plynem i grzaniem. Wyczysc porzadnie uklad zeby syfu nie bylo i zobaczymy czy cos pomoglo a pozniej bedziesz sprawdzal dalej.
przewody nie sa twarde ani nie puchna, korek upuszcza cisnienie, po zgaszeniu ladnie syczy, probowalem na Trzech korkach. No wywala plyn przezkorek... juz mam checi zeby pierdxxxx to wszystko i oddac go na szrot, nie mam juz sil, zebym chociaz wiedzial co sie dzieje... jakis mechanik patrzyl mowil ze przewody ok, tata rowniezmowi ze ok...
Plyn wywala jak mocno przygazuje i powiedzmy pod gorke. Jechalem 50km puscil ale tylko kropelke. Jechalem 10 km w tym mocno gazowalem i pod gorke to wywalilo z 2cm plynu. Termostat jest ok. chodzilo mi o to ze jak stane na chodniku i zoabcze ze wywalilo i juz na chodniku bede go gazowac zeby zagrzac silnik to wtedy po zagzaniu i otwarciu termostat juz nie wywala. :shock:
czyli wywala ci plyn przez korek?enussss pisze:Plyn wywala jak mocno przygazuje i powiedzmy pod gorke. Jechalem 50km puscil ale tylko kropelke. Jechalem 10 km w tym mocno gazowalem i pod gorke to wywalilo z 2cm plynu. Termostat jest ok. chodzilo mi o to ze jak stane na chodniku i zoabcze ze wywalilo i juz na chodniku bede go gazowac zeby zagrzac silnik to wtedy po zagzaniu i otwarciu termostat juz nie wywala. :shock:
tak przy gazowaniu i jezdzie wywala plyn przez korek, ale jak stane na postoju i bede go gazowac to nie wywali :shock: ostatnio na postoju gazowalem go na 3/4 tys dwa razy termostat poscil dwa razy chodziy wiatraki i nie wywalilo.
Ogolnie moze cos z czujnikiem i termostatem, sie zacina czy cos? Mam taka teze ze czujnik padl, dlatego podczas jzady wskazuje 75/80 stopnii, pod gorke jest dopiero 90 stopni na zegarach. I moze podczas jazdy ogolnie wskazuje na zegarach 80 a jest rzeczywiscie 90, a pod gorke na zegarach 90 a w rzeczywistosci moze jest 100 i wtedy termostat do kitu nie nadąza spuszczac cieplego plynu? Moze tak byc? Sygnal od wiatraku idzie od chlodnicy czy od zegarow?
Przepraszam za moje archaiczne wypowiedzi ale jestem zmecozny i czekam wlasnie wychodze do pracy na 22. Takze pozdrawiam wszystkich ktorzy wala dzis nocke. i Wszystkich ktorzy sa zainteresowani moim temat. Czesc
Tak sobie mysle ze moja auto to taka zegadka jak w serialowym Housie.
Mam pytanie, czujnik temperatury silnika ktory daje sygna zegarom To ten w kroccu przy wezu ktory idzie od glowyci do pompy wody? ten pod wtryskiwaczami? Pytanie czy Czujnik Temp z benz b3/b4 podejdzie do diesla b3?
Ogolnie moze cos z czujnikiem i termostatem, sie zacina czy cos? Mam taka teze ze czujnik padl, dlatego podczas jzady wskazuje 75/80 stopnii, pod gorke jest dopiero 90 stopni na zegarach. I moze podczas jazdy ogolnie wskazuje na zegarach 80 a jest rzeczywiscie 90, a pod gorke na zegarach 90 a w rzeczywistosci moze jest 100 i wtedy termostat do kitu nie nadąza spuszczac cieplego plynu? Moze tak byc? Sygnal od wiatraku idzie od chlodnicy czy od zegarow?
Przepraszam za moje archaiczne wypowiedzi ale jestem zmecozny i czekam wlasnie wychodze do pracy na 22. Takze pozdrawiam wszystkich ktorzy wala dzis nocke. i Wszystkich ktorzy sa zainteresowani moim temat. Czesc
Tak sobie mysle ze moja auto to taka zegadka jak w serialowym Housie.
Mam pytanie, czujnik temperatury silnika ktory daje sygna zegarom To ten w kroccu przy wezu ktory idzie od glowyci do pompy wody? ten pod wtryskiwaczami? Pytanie czy Czujnik Temp z benz b3/b4 podejdzie do diesla b3?
za wskazania temperatury odpowiada osobny czujnik za wlaczanie wiatrakow inny.
to akurat normalne ze jak przygazujesz to plynu nie wywala bo wtedy pompa szybciej kreci plyn i tak naprawde w zsbiorniczku wyrónawczym jego stan opada troche
Ciezko mi cos powiedziec jak tak naorawde nie wiadomo jaka masz temperature
Jezeli nie mozesz sugerowac sie wskazaniami na desce temp.plynu to,rano wsiadz w auto przejedz ok 5-8km zatrzymaj sie sprawdz dolny waz czy cieply,jezeli jest zimny to termostat do wymiany
Przy warunkach jakie teraz sa ok +2 to odcinek 8km na pewno wystarczy do otwarcia obiegu i powinien dolny waz byc cieply lub goracy
to akurat normalne ze jak przygazujesz to plynu nie wywala bo wtedy pompa szybciej kreci plyn i tak naprawde w zsbiorniczku wyrónawczym jego stan opada troche
Ciezko mi cos powiedziec jak tak naorawde nie wiadomo jaka masz temperature
Jezeli nie mozesz sugerowac sie wskazaniami na desce temp.plynu to,rano wsiadz w auto przejedz ok 5-8km zatrzymaj sie sprawdz dolny waz czy cieply,jezeli jest zimny to termostat do wymiany
Przy warunkach jakie teraz sa ok +2 to odcinek 8km na pewno wystarczy do otwarcia obiegu i powinien dolny waz byc cieply lub goracy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
nie wymienialem nagrzewnicy, glowice wole zostawic na koniec, teraz podjade na szrot i kupie czujnik temp. Tylko czy do benz i diesle jest taki sam? chodzilo mi o to ze jak na postoju jak gazuje to nie wywali, a jak gazuje w jezdzie to wywali
[ Dodano: 2012-02-29, 18:14 ]
podczas rozpoczecia jazdy plynu w zbiornickzu bylo 2cm pod kreska minimum, na zagrzanym silniku wiadomo plyn podniosl sie i byl pod kreska zgrzewu plastiku. weze miekkie, cieplo znagrzewnicy lecialo cieplejsze niz zwykle, tylko temperatura szalala, jak jechalm z gorki to spadala do 60 stopni przy jezdzie po plaskim utrzymywala sie przy 82stopniach. Ten czujnik jest przy kroccu ktory jest laczony od glowicy do pompy i drugi waz od glowicy do chlodnicy? i tam z tylu to jest ten czujnik? jutro postaram sie wymienic czujnik. Chlodnica patrzylem nagrzewa sie w kazdym miejscu....
[ Dodano: 2012-02-29, 18:14 ]
podczas rozpoczecia jazdy plynu w zbiornickzu bylo 2cm pod kreska minimum, na zagrzanym silniku wiadomo plyn podniosl sie i byl pod kreska zgrzewu plastiku. weze miekkie, cieplo znagrzewnicy lecialo cieplejsze niz zwykle, tylko temperatura szalala, jak jechalm z gorki to spadala do 60 stopni przy jezdzie po plaskim utrzymywala sie przy 82stopniach. Ten czujnik jest przy kroccu ktory jest laczony od glowicy do pompy i drugi waz od glowicy do chlodnicy? i tam z tylu to jest ten czujnik? jutro postaram sie wymienic czujnik. Chlodnica patrzylem nagrzewa sie w kazdym miejscu....
Sprawdź jeszcze raz dokładnie czy układ nie jest zapowietrzony. Wypłukaj układ, a nagrzewnice możesz sprawdzić w ten sposób że do powrotu podłączasz wąż z bieżącą wodą i odkręcić a zobaczysz co a niej wypłynie. Słyszałem jeszcze od znajomego,że można ją zalać naftą na 24 godz. on robił tak w passacie b5 i pomogło udrożniła się. I zmień termostat. A teraz jaki masz założony 82 czy 87? A czujnik masz na króćcu przy głowicy zaraz za pompą wtryskową jest on na 2 piny.