Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9Tdi 1Z ] jakie turbo ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 lut 2012, 07:47

duo pisze:chyba zapadła decyzja .. wtryski ael .. turbina t15 mocny program i jakies tam pierdółki egry odmy icki .. mysle ze jakos bedzie sie odpychać znośnie już.
Wywal katalizator i wstaw pierwszy tłumik od 1.6 TD, pasuje praktycznie P&P.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 lut 2012, 15:20

Niki20 pisze:
duo pisze:turbina t15
... i dmuchnąć w nią z 1.4 Bara. Powinno być ciekawie ;-)
Myślę, że pamiętasz jeszcze 1/4 w Ułęży ;-) tam było coś koło 1.3 bara także przy 1.4 też będzie fajnie <ok>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 01 mar 2012, 10:05

Tak pamiętam dokładnie Łukaszu <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 30 mar 2012, 23:47

trepek pisze:Wywal katalizator i wstaw pierwszy tłumik od 1.6 TD, pasuje praktycznie P&P.
Polecam :-D sam tak zrobiłem

Polecam również turbinę T15 wcale nie wkręca się tak późno :-P a przy dobrych mapkach to kręci jak szalona :mrgreen: sam u siebie minimalnie poszerzyłem kanały w kolektorze wydechowym i jak się dało wypolerowałem, do tego zatkany EGR przy samym kolektorze wyd. ( przez co szybciej spaliny napędzą turbinę) Ogólnie to najlepiej widać na Manometrze. Może mi się uda nakręcić filmik to zapodam. Co do wtrysków to na razie mam od AFN ale na dniach zmieniam na 0.210 od AELa to napiszę o odczuciach :mrgreen:

[ Dodano: 2012-04-03, 21:41 ]
No i stało się, zmieniłem wtryski na 0.210 i jestem mile zaskoczony ;-) głowy nie urywa, ale na oponie 205/55/16 na drugim biegu bez strzelania ze sprzęgła, po prostu but od wolnych to przy 1,8tys. obr zaczyna gubić trakcję na suchym :mrgreen: na 0.205 można było o tym zapomnieć, także polecam większe wtryski :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl