Wywal katalizator i wstaw pierwszy tłumik od 1.6 TD, pasuje praktycznie P&P.duo pisze:chyba zapadła decyzja .. wtryski ael .. turbina t15 mocny program i jakies tam pierdółki egry odmy icki .. mysle ze jakos bedzie sie odpychać znośnie już.
[ 1.9Tdi 1Z ] jakie turbo ?
Polecam sam tak zrobiłemtrepek pisze:Wywal katalizator i wstaw pierwszy tłumik od 1.6 TD, pasuje praktycznie P&P.
Polecam również turbinę T15 wcale nie wkręca się tak późno a przy dobrych mapkach to kręci jak szalona :mrgreen: sam u siebie minimalnie poszerzyłem kanały w kolektorze wydechowym i jak się dało wypolerowałem, do tego zatkany EGR przy samym kolektorze wyd. ( przez co szybciej spaliny napędzą turbinę) Ogólnie to najlepiej widać na Manometrze. Może mi się uda nakręcić filmik to zapodam. Co do wtrysków to na razie mam od AFN ale na dniach zmieniam na 0.210 od AELa to napiszę o odczuciach :mrgreen:
[ Dodano: 2012-04-03, 21:41 ]
No i stało się, zmieniłem wtryski na 0.210 i jestem mile zaskoczony głowy nie urywa, ale na oponie 205/55/16 na drugim biegu bez strzelania ze sprzęgła, po prostu but od wolnych to przy 1,8tys. obr zaczyna gubić trakcję na suchym :mrgreen: na 0.205 można było o tym zapomnieć, także polecam większe wtryski