Compi Quattro ciąg dalszy [B4 ACE]
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
HHHmmm al ile razy się ludzią ABK czy Zetorek posrał tego się nie pisze ale tak wyjatkową i mało znaną jednoske oczerniać wstyd no wstyd ludzie motor jak motor jeśli jest zadbany to porobi niezłe przebiegi i nie sprawia kłopotu więcej jak inne ale jak się nie dba to wszystko można zabić a to nie są nowe silniki miały kilku właścicieli pałowali na zimnym oleju zagazowywali i takie cyrki wychodzą wiec nie ma co gadać że ten poczciwy ACE to syf kibel i badziew nie nadający się do niczego te cale KR i ABFy też się sypią i nie maja takiej opini a widziałem powyciągane na 200 koni bez turba i po 300 na turbie tylko jest jedno ale przed modyfikacja kapitalny remont i na kutych podzespołach tylko że taka przyjemnaść to 15/20tyś nieliczni się decydują na takie bajery bo taniej soczki i usy wychodzą :mrgreen: pozdrawiam wszystkich :mrgreen:
zgadzam się z Tobą bronek27, każdy silnik w rękach idioty długo nie wytrzyma, brońmy ACE bo się stereotyp zrobił że to kibel czy coś :-x . Jak komuś się wysypał ACE w jego compi to niech będzie z niej dumny, że startowała w wiejskich DTM-ach :lol: a poza tym gdzie ja napisałem że chce wydusić z ACE 300km? Nie chcę pakować 15-20tys do 17 letniego auta, chcę utrzymać jego stan w oryginale, żeby prezentował się na tle kilkuletnich badziewi wyjątkowo, jako długowieczny i trwały samochód i odrobinę podnieść jego sprawność, elastyczność nie jakieś tam 1,5 bara pompować czy coś. Auto robię do jazdy codziennej, nie potwora na wyścigi. A co do silnika to ja na gorącym oleju na wolnych mam 2bary ciśnienia a to jeden z najważniejszych wyznaczników stanu technicznego.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co do waszych rozmó ja też na mam 2 bary na ciepłym i nie tylko ja tak miałem.Mabrothrax pisze:Spoko stary, czas weryfikuje wszystko. Bo nie jeden był tutaj zwolennikiem tego cuda
Ja nie potępiam, nie oceniam. Życzę powodzenia i wyrażam swoją opinię, bo dla mnie to zawsze będzie kibel
RObienie czegokolwiek z ACE mija się z celem patrząc na koszty. Zawsze taniej będzie zrobić swap na 1.8 T niż dmuchać ACE.
Zresztą każdy robi co chce.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Nie przesadzajcie... S2 w limo to taki rarytas jak Rs2SzymekB pisze:Coraz mniej compi w originale jezdzi po drogach,,,,,
Za chwile originalne compi będzie kosztowalo tyle co s2 jak tak dalej pojdzie
Dla mnie compi a standardowa 80tka to jedno i to samo... niema w niej nic lepszego, nawet napędy sie nie różnią, a patrząc na 80tki z V6 to niestety compi dostaje w dooope pod każdym względem
Mówiąc jasno, nie zapłaciłbym za compi ani grosza wiecej, niż za każdą inną 80tke
Dobrze powiedzianeFranoF1 pisze:Nie przesadzajcie... S2 w limo to taki rarytas jak Rs2SzymekB pisze:Coraz mniej compi w originale jezdzi po drogach,,,,,
Za chwile originalne compi będzie kosztowalo tyle co s2 jak tak dalej pojdzie
Dla mnie compi a standardowa 80tka to jedno i to samo... niema w niej nic lepszego, nawet napędy sie nie różnią, a patrząc na 80tki z V6 to niestety compi dostaje w dooope pod każdym względem
Mówiąc jasno, nie zapłaciłbym za compi ani grosza wiecej, niż za każdą inną 80tke