Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Compi Quattro ciąg dalszy [B4 ACE]

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Error
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 28 sie 2011, 15:44
Lokalizacja: Beskidy mountains

Post autor: Error » 29 lut 2012, 11:40

Właśnie dlatego, że nikt nie chce ja mam zamiar spróbować i udowodnić że skoro ACE jest bliźniaczą jednostką KR-a to jeżeli z KR-a da się wydobyć wiele to analogicznie z ACE. Rodzina 16-stek z Wolfsburga już nie raz udowodniła swój potencjał. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 29 lut 2012, 11:42

Nie no jasne, analogicznie wiele razy udowodniła ta kontrukcja też swoją beznadziejność. Aczkolwiek życzę powodzenia i sukcesów bo chętnie bym zobaczył tak sprawne ACE :-)

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 29 lut 2012, 11:56

HHHmmm al ile razy się ludzią ABK czy Zetorek posrał tego się nie pisze ale tak wyjatkową i mało znaną jednoske oczerniać wstyd no wstyd ludzie motor jak motor jeśli jest zadbany to porobi niezłe przebiegi i nie sprawia kłopotu więcej jak inne ale jak się nie dba to wszystko można zabić a to nie są nowe silniki miały kilku właścicieli pałowali na zimnym oleju zagazowywali i takie cyrki wychodzą wiec nie ma co gadać że ten poczciwy ACE to syf kibel i badziew nie nadający się do niczego te cale KR i ABFy też się sypią i nie maja takiej opini a widziałem powyciągane na 200 koni bez turba i po 300 na turbie tylko jest jedno ale przed modyfikacja kapitalny remont i na kutych podzespołach tylko że taka przyjemnaść to 15/20tyś nieliczni się decydują na takie bajery bo taniej soczki i usy wychodzą :mrgreen: pozdrawiam wszystkich :mrgreen:

Awatar użytkownika
Error
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 28 sie 2011, 15:44
Lokalizacja: Beskidy mountains

Post autor: Error » 29 lut 2012, 14:17

zgadzam się z Tobą bronek27, każdy silnik w rękach idioty długo nie wytrzyma, brońmy ACE bo się stereotyp zrobił że to kibel czy coś :-x . Jak komuś się wysypał ACE w jego compi to niech będzie z niej dumny, że startowała w wiejskich DTM-ach :lol: a poza tym gdzie ja napisałem że chce wydusić z ACE 300km? Nie chcę pakować 15-20tys do 17 letniego auta, chcę utrzymać jego stan w oryginale, żeby prezentował się na tle kilkuletnich badziewi wyjątkowo, jako długowieczny i trwały samochód i odrobinę podnieść jego sprawność, elastyczność nie jakieś tam 1,5 bara pompować czy coś. Auto robię do jazdy codziennej, nie potwora na wyścigi. A co do silnika to ja na gorącym oleju na wolnych mam 2bary ciśnienia a to jeden z najważniejszych wyznaczników stanu technicznego.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 29 lut 2012, 14:24

Spoko stary, czas weryfikuje wszystko. Bo nie jeden był tutaj zwolennikiem tego cuda ;-)

Ja nie potępiam, nie oceniam. Życzę powodzenia i wyrażam swoją opinię, bo dla mnie to zawsze będzie kibel :-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 lut 2012, 15:18

Mabrothrax pisze:Spoko stary, czas weryfikuje wszystko. Bo nie jeden był tutaj zwolennikiem tego cuda ;-)

Ja nie potępiam, nie oceniam. Życzę powodzenia i wyrażam swoją opinię, bo dla mnie to zawsze będzie kibel :-)
Co do waszych rozmó ja też na mam 2 bary na ciepłym i nie tylko ja tak miałem.
RObienie czegokolwiek z ACE mija się z celem patrząc na koszty. Zawsze taniej będzie zrobić swap na 1.8 T niż dmuchać ACE.
Zresztą każdy robi co chce.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 29 lut 2012, 17:22

Mabrothrax, Czy masz na myśli Mnie?
Nie zgadzam się z tym zupełnie :lol:
To naprawdę kochany motor - dziś ojciec śmiał się ze wkońcu śmieciarka go zabierze.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 29 lut 2012, 17:26

Error, ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Błędem z ostaniego roku uznaję próbe ratowania tego g...a.
Jechać jedzie ale porównać to można z Cinqecento 1.1

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 lut 2012, 17:46

rafalaudi1 pisze:ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Nie no panowie teraz to leże i płacze ze śmiechu :mrgreen: <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <tance>

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 29 lut 2012, 18:50

rafalaudi1 pisze:Jechać jedzie ale porównać to można z Cinqecento 1.1
no chyba miałes tam ABK, bo ACE naprawde dobrze się zbierał, denerwowało mnie to że był głośny i olej mi brał, a tak złego słowa na silnik nie powiem....

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 03 maja 2012, 19:35

Widzę blachy Ci się podobają :)

Obrazek

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 05 maja 2012, 22:46

Coraz mniej compi w originale jezdzi po drogach,,,,,

Za chwile originalne compi będzie kosztowalo tyle co s2 jak tak dalej pojdzie ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 maja 2012, 22:56

SzymekB pisze:Coraz mniej compi w originale jezdzi po drogach,,,,,

Za chwile originalne compi będzie kosztowalo tyle co s2 jak tak dalej pojdzie ;-)
Nie przesadzajcie... S2 w limo to taki rarytas jak Rs2

Dla mnie compi a standardowa 80tka to jedno i to samo... niema w niej nic lepszego, nawet napędy sie nie różnią, a patrząc na 80tki z V6 to niestety compi dostaje w dooope pod każdym względem :-)

Mówiąc jasno, nie zapłaciłbym za compi ani grosza wiecej, niż za każdą inną 80tke

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 maja 2012, 09:42

FranoF1 pisze:
SzymekB pisze:Coraz mniej compi w originale jezdzi po drogach,,,,,

Za chwile originalne compi będzie kosztowalo tyle co s2 jak tak dalej pojdzie ;-)
Nie przesadzajcie... S2 w limo to taki rarytas jak Rs2

Dla mnie compi a standardowa 80tka to jedno i to samo... niema w niej nic lepszego, nawet napędy sie nie różnią, a patrząc na 80tki z V6 to niestety compi dostaje w dooope pod każdym względem :-)

Mówiąc jasno, nie zapłaciłbym za compi ani grosza wiecej, niż za każdą inną 80tke
Dobrze powiedziane <spoko>

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 06 maja 2012, 09:46

Widze szyberek masz taki sam jak u ojca w zielonej, też importowana z NL :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl