[80 b3/b4 D,TD,TDI] Udokumentowane Modyfikację Klekotów
[80 b3/b4 D,TD,TDI] Udokumentowane Modyfikację Klekotów
... Jako że Dieslami jestem skażony od góry do dołu postanowiłem dodać nowy temat dotyczący modyfikacji przeprowadzanych na łamach forum w swoich klekotach :
... W skrócie ma to wyglądać tak ci którzy coś tam zdłubali niech dodadzą opis co było zrobione i fotkę z hamowni itp :
Chodzi tylko i wyłącznie o udokumentowane mody a nie że ktoś komuś :!:
... Z tego miejsca proszę moderatora o podpięcie tematu :
Proszę się powstrzymać od wszelkiego spamu i gadki o dupie maryny od tego jest PW
... To jedziemy Panowie :mrgreen:
Pozdrawiam brat Grinch <mikolaj>
[ Dodano: 2009-11-04, 14:16 ]
... Audi 80 b4 1.9 TD AAZ
Rok produkcji 93
Przebieg : 197 tys a rzeczywisty plus minus 600 tys
Usunięcie środka katalizatora
Zwiększenie Ciśnienia doładowania na 1,2 bara
Zwiekszona dawka Paliwa On w bardzo dużym stopniu
Montaż IC z audi 80 b4 1.9 TDI
Zmiana Pinu w Pompie Wtryskowej z seryjnego na Pin z Fiata Ducato 2.8
EGR out
... Po tych zabiegach auto zostało schamowane i wyszedł taki oto efekt :
... W skrócie ma to wyglądać tak ci którzy coś tam zdłubali niech dodadzą opis co było zrobione i fotkę z hamowni itp :
Chodzi tylko i wyłącznie o udokumentowane mody a nie że ktoś komuś :!:
... Z tego miejsca proszę moderatora o podpięcie tematu :
Proszę się powstrzymać od wszelkiego spamu i gadki o dupie maryny od tego jest PW
... To jedziemy Panowie :mrgreen:
Pozdrawiam brat Grinch <mikolaj>
[ Dodano: 2009-11-04, 14:16 ]
... Audi 80 b4 1.9 TD AAZ
Rok produkcji 93
Przebieg : 197 tys a rzeczywisty plus minus 600 tys
Usunięcie środka katalizatora
Zwiększenie Ciśnienia doładowania na 1,2 bara
Zwiekszona dawka Paliwa On w bardzo dużym stopniu
Montaż IC z audi 80 b4 1.9 TDI
Zmiana Pinu w Pompie Wtryskowej z seryjnego na Pin z Fiata Ducato 2.8
EGR out
... Po tych zabiegach auto zostało schamowane i wyszedł taki oto efekt :
Ostatnio zmieniony 04 lis 2009, 16:58 przez grinch, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, skoro ten wątek ma pomóc.
Audi 80 b4 1.9 TDI 94r. przepływka BOSCH przebieg 330 tys <ok>
zaślepiony EGR
wycięty katalizator
zmienione wtryski na te z silnika AFN
zmiana oprogramowania w ECU ( firma VTech)
wynik:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0b7cb.html
Audi 80 b4 1.9 TDI 94r. przepływka BOSCH przebieg 330 tys <ok>
zaślepiony EGR
wycięty katalizator
zmienione wtryski na te z silnika AFN
zmiana oprogramowania w ECU ( firma VTech)
wynik:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0b7cb.html
B4 1.9TDI
chip+wtryski=127KM 266Nm
chip+wtryski+R=128KM 293Nm czyli chip II+wtryski=127KM 293Nm
chip+R=chip II -testowane dwie wersje rozwiązania, zostawiona opcja 1 czyli chip+/-R ze względów "ekologicznych"
a oto wykres
chip+wtryski=127KM 266Nm
chip+wtryski+R=128KM 293Nm czyli chip II+wtryski=127KM 293Nm
chip+R=chip II -testowane dwie wersje rozwiązania, zostawiona opcja 1 czyli chip+/-R ze względów "ekologicznych"
a oto wykres
Ostatnio zmieniony 27 cze 2010, 11:02 przez UKI_XX, łącznie zmieniany 3 razy.
... W TDI to jestem dopiero początkującylevis1991 pisze:chip+wtryski
[url=http://images45.fotosik.pl/309/057d58c980602969med.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images40.fotosik.pl/304/6c0d58b11df7853dmed.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images40.fotosik.pl/304/1d9dfde937641612med.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images47.fotosik.pl/308/727fb61e1186a445med.jpg]Obrazek[/URL]
może jakieś wnioski?
Uderz do Solskiera
Ja juz po hamowaniu (B4 1.9TDI na Boschu)
Moment 242Nm przy 2600 jest jak najbardziej ok ale moc zatrzymuje sie praktycznie przy 3000 obrotów na 97KM i nie chce rosnąć
Powyżej 3000 obrotów auto tez mocniej dymiło.
Moja diagnoza - turbo nie pompuje tyle ile bym chciał .
Niedługo postaram sie podpiąć manometr zeby sprawdzić doładowanie.
Generalnie to nie jest problem bo maksymalnie jezdze do 3500 obrotów wiec wazne są Nm
Auto po Chipie u Kostrza +zaślepiony EGR + Oil catch tank + kat out + dodatkowy dolot powietrza w obudowie - kąt 55 dawka 15-16.
Moment 242Nm przy 2600 jest jak najbardziej ok ale moc zatrzymuje sie praktycznie przy 3000 obrotów na 97KM i nie chce rosnąć
Powyżej 3000 obrotów auto tez mocniej dymiło.
Moja diagnoza - turbo nie pompuje tyle ile bym chciał .
Niedługo postaram sie podpiąć manometr zeby sprawdzić doładowanie.
Generalnie to nie jest problem bo maksymalnie jezdze do 3500 obrotów wiec wazne są Nm
Auto po Chipie u Kostrza +zaślepiony EGR + Oil catch tank + kat out + dodatkowy dolot powietrza w obudowie - kąt 55 dawka 15-16.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sty 2013, 20:11
- Lokalizacja: Drzewica
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia