Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1.9 TDI 1Z] Dziwny problem z odpalaniem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

[A4 B5 1.9 TDI 1Z] Dziwny problem z odpalaniem

Post autor: Łukasz1990 » 05 mar 2012, 21:09

Witam.
Mam taki dziwny problem ze swoją niedawno zakupioną A4. Ogólnie pali dobrze ale ma jakieś odchyły bo nieraz pali dobrze a nieraz trzeba ją pokręcić. W mrozy paliła dobrze a teraz to ruletka albo zapali od razu albo trzeba pokręcić. Świece nie mają znaczenia. Czy podgrzeją czy nie to i tak ruletka :roll: . Nie podpinałem auta pod VAG-a bo nie mam gdzie. U mnie w okolicy nie ma kumatych mechaników :-/. Także zwracam się z prośbą do was może ktoś coś podpowie.
Załączam filmik:
http://w679.wrzuta.pl/film/3jFItrsOEym/05032012022
http://w679.wrzuta.pl/film/1nzPU58z1vQ/23012012015

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 05 mar 2012, 21:17

Paliwo się nie cofa? zobacz czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach. No i koniecznie kąt wtrysku do sprawdzenia. Raz, że źle zapala, a dwa że za łądnie to on po odpaleniu nie pracuje ale to może na nagraniu tylko tak słychać.

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 05 mar 2012, 21:21

Paliwo się nie cofa. Założyłem zaworek zwrotny. Kąt wtrysku sprawdzę jak znajomy kupi interfejs.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 mar 2012, 21:25

Łukasz1990 pisze:Mam taki dziwny problem ze swoją niedawno zakupioną A4. Ogólnie pali dobrze ale ma jakieś odchyły bo nieraz pali dobrze a nieraz trzeba ją pokręcić. W mrozy paliła dobrze a teraz to ruletka albo zapali od razu albo trzeba pokręcić. Świece nie mają znaczenia. Czy podgrzeją czy nie to i tak ruletka :roll: . Nie podpinałem auta pod VAG-a bo nie mam gdzie. U mnie w okolicy nie ma kumatych mechaników :-/ . Także zwracam się z prośbą do was może ktoś coś podpowie.
Załączam filmik:
Na podstawie filmików ,to można sobie tylko pogdybać ...nic konkretnego się nie dowiesz .Posprawdzaj to co możesz bez vaga ,czyli czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych.Przyjrzyj się wszystkim wężykom związanym z zasilaniem i powrotem paliwa ...tym przelewowym na wtryskiwaczach również ;-) Jak wszystko będzie szczelne ,to pozostaje tylko podpiecie vaga i sprawdzenie statycznego kąta wtrysku i dawki paliwa ....no i nowsze A4 lat 98-99 na nowszym dwuwtykowym sterowniku maja niestety" wadę fabryczną "sterownika ,efekt nadgorliwości twórców programu :-P

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 05 mar 2012, 21:33

Dzięki za rady to co da się zrobić bez VAG-a postaram się ogarnąć. A jak będzie interfejs to będziemy myśleć dalej. Moja jest z 1996 roku ;-) .

[ Dodano: 2012-08-31, 22:18 ]
Po długim zmaganiu problem rozwiązany.
Winna okazała się głowiczka filtra paliwa. Kruciec, z którego doprowadzane jest paliwo do pompy stracił szczelność co skutkowało zapowietrzaniem się układu paliwowego.
Po wymianie całej głowiczki auto pali tak jak powinno.
Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomocne rady <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl