Witam,
moj problem polega na tym ze mam zepsuta pompe wtryskowa i chce ja wymienic,posiadam audi 80 z 1994 roku 1.9tdi 90km silnik 1z z przepływka na boschu i mam do wszystkich pytanie poniewaz napotkalem w necie rozne oznaczenia i chyba tez marki pomp no i od tego nie mam pojecia ktora bedzie odpowiednia prosze o rade.
Z góry dzieki
[b4 1.9TDI 1z] Wymiana pompy,jaka zamówic?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
pompa wtryskowa Bosch vp37 z nastawnikiem potencjometrycznym z górnym przelewem.
Jak padł Ci nastawnik to drugiej pompy nie trzeba, tylko sam nastawnik, a trafic na dobry to ciezko bedzie bo najmłodszy jest z 94 roku, wiec tez nie wiadomo ile pochodzi. Zamiast bawic sie w szukanie nastawnikow to proponuje przekładke zrobic i koniec problemów bedzie, ewentualnie później czyszczenie nastawnika i zyskujesz przy tym pełną diagnostyke auta :mrgreen:
Jak padł Ci nastawnik to drugiej pompy nie trzeba, tylko sam nastawnik, a trafic na dobry to ciezko bedzie bo najmłodszy jest z 94 roku, wiec tez nie wiadomo ile pochodzi. Zamiast bawic sie w szukanie nastawnikow to proponuje przekładke zrobic i koniec problemów bedzie, ewentualnie później czyszczenie nastawnika i zyskujesz przy tym pełną diagnostyke auta :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
gregor915 pisze:moj problem polega na tym ze mam zepsuta pompe wtryskowa i chce ja wymienic,
Dokładnie .Nic dodać ,nic ująć ...a o znalezieniu pompy wtryskowej z pewnym i 100% sprawnym nastawniku potencjometrycznym ,zapomnij ,taka dobra rada starszego kolegi ,zaoszczędzisz dzieki niej pieniądze i nerwyKrzysiek 84 pisze:Jak padł Ci nastawnik to drugiej pompy nie trzeba, tylko sam nastawnik, a trafic na dobry to ciezko bedzie bo najmłodszy jest z 94 roku, wiec tez nie wiadomo ile pochodzi. Zamiast bawic sie w szukanie nastawnikow to proponuje przekładke zrobic i koniec problemów bedzie, ewentualnie później czyszczenie nastawnika i zyskujesz przy tym pełną diagnostyke auta :mrgreen: