Witam najprawdopodobniej mam do wymiany drążki kierownicze pytanie moje jak odkręcić lewy drążek ( patrząc od przodu auta ) do prawego jest czyste dojście i czy trzeba po założeniu odkręcać coś gałki do kolumny czy zostawić to do ustawiania zbieżności . od razu zapytam o jakieś dobre drążki czy Warto wziaśc Febi na allegro 150 sztuka
Czy lewy drążek ma być wykrzywiony czy prosty tak jak prawy
[ABK sedan] drazek kierowniczy
Prawy ma być wygięty. Chyba, że patrzysz od przodu auta, to wtedy będzie z lewej strony.jabko_nb pisze:Czy lewy drążek ma być wykrzywiony czy prosty tak jak prawy
Nawet kiedyś mechanik w audi szwagra chciał go prostować :shock:
[ Dodano: 2012-03-07, 20:05 ]
Czyli prawyjabko_nb pisze:jak odkręcić lewy drążek
Skręć w prawo na max. Odkręć akumulator i zdejmij zaślepkę. W ten sposób uzyskasz dostęp.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
niestety juz mam przestawiona zbieznosc po wymianie przegubow ,andi77 pisze:Prawy ma być wygięty. Chyba, że patrzysz od przodu auta, to wtedy będzie z lewej strony.jabko_nb pisze:Czy lewy drążek ma być wykrzywiony czy prosty tak jak prawy
Nawet kiedyś mechanik w audi szwagra chciał go prostować :shock:
[ Dodano: 2012-03-07, 20:05 ]Czyli prawyjabko_nb pisze:jak odkręcić lewy drążek
Skręć w prawo na max. Odkręć akumulator i zdejmij zaślepkę. W ten sposób uzyskasz dostęp.
tak w ogole to żeby ściągnąć drążki to wystarczy tylko odkręcić trzymające je śruby czy trzeba mieć jakiś ściągacz ,pierwszy raz będę drążki wymieniał wiec pytam .
Jaką zaślepkę masz na myśli ??
Jakie firmy polecacie ??
[ Dodano: 2012-03-09, 20:55 ]
drażki zamówione z Mooga jeden 120 drugi wygięty za 150
Musisz odkręcić uchwyt trzymający drążki przy przekładni, następnie odkręcić drążki z owego uchwytu i wyjąć śruby na których się trzymają drążki. Niestety bez okręcenia całego uchwytu się nie obędzie bo nie wyciągniesz śruby. Potem luzujesz nakrętkę kontrującą drążka znajdującą się na śrubie regulacyjnej przy końcówce i skręcasz drążek ręką. Nie musisz nawet ściągać koła ani odkręcać drążka od amora. <ok>
Przerabiałem temat w tym tygodniu. Poziom trudności 2/10 :mrgreen:
Przerabiałem temat w tym tygodniu. Poziom trudności 2/10 :mrgreen:
Jak wyjmiesz aku to ujrzysz taką blaszkę bezpośrednio pod nim, zwyczajnie wyciągasz ją ręką i masz uchwyt drążków jak na dłoni. Tylko skręć w prawo jak wcześniej wspomnianojabko_nb pisze:Jaką zaślepkę masz na myśli ??
vlodek pisze:Musisz odkręcić uchwyt trzymający drążki przy przekładni, następnie odkręcić drążki z owego uchwytu i wyjąć śruby na których się trzymają drążki. Niestety bez okręcenia całego uchwytu się nie obędzie bo nie wyciągniesz śruby. Potem luzujesz nakrętkę kontrującą drążka znajdującą się na śrubie regulacyjnej przy końcówce i skręcasz drążek ręką. Nie musisz nawet ściągać koła ani odkręcać drążka od amora. <ok>
Przerabiałem temat w tym tygodniu. Poziom trudności 2/10 :mrgreen:
Jak wyjmiesz aku to ujrzysz taką blaszkę bezpośrednio pod nim, zwyczajnie wyciągasz ją ręką i masz uchwyt drążków jak na dłoni. Tylko skręć w prawo jak wcześniej wspomnianojabko_nb pisze:Jaką zaślepkę masz na myśli ??
słuchaj dobrze myślę ze ten uchwyt żeby okręcić należy okręcić tylko te śruby tak jak na zdjęciu (zaznaczone na niebiesko )
Musisz odkręcić te, które wskazałeś i jeszcze 2, którymi ten uchwyt jest przykręcony bezpośrednio do przekładni. Na zdjęciu, które Ty wstawiłeś występuje przekładnia z tłumikiem drgań a nie we wszystkich egzemplarzach on występował. A jeśli go nie będzie to jedna śruba mniej do odkręcenia.jabko_nb pisze:słuchaj dobrze myślę ze ten uchwyt żeby okręcić należy okręcić tylko te śruby tak jak na zdjęciu (zaznaczone na niebiesko )
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e1 ... 18f4f.html
Tu masz te śruby. Foto z tematu o wymianie osłony przekładni, mam nadzieję, że autor się nie obrazi.