Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lut 2012, 22:30

petris pisze:Ciekawe czy automat nie wejdzie w jakiś tryb awaryjny jak dostanie kopa.
Spokojnie :mrgreen: nie wejdzie ;-) ...Ja również stawiam na to że ktoś nieumiejętnie grzebał w kompie ,o czym swiadczą zupełnie nieprawidłowe wartości...także proponuje podmianę na jakiegoś sprawnego kompa i wtedy wszystko sie wyjaśni ...

[ Dodano: 2012-02-24, 22:33 ]
petris pisze:
Nie wiem czy mnie kojarzysz Kolego, ale mieliśmy kontakt telefoniczny
kojarzę ,kojarzę :mrgreen:

compaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2012, 18:39

Post autor: compaq » 28 lut 2012, 23:24

witam jest tu ktos z okolic Legnicy kto moze i zna sie na podlaczaniu b4 pod kompa>>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 lut 2012, 18:50

compaq pisze:kto moze i zna sie na podlaczaniu b4 pod kompa
:shock: a to na tym trzeba się znać :?: myślałem że wystarczy kabel i vag :-P

compaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2012, 18:39

Post autor: compaq » 29 lut 2012, 23:54

MUNIOR pisze:
compaq pisze:kto moze i zna sie na podlaczaniu b4 pod kompa
:shock: a to na tym trzeba się znać :?: myślałem że wystarczy kabel i vag :-P
Munior moze i nie trzeba ale lepiej wiedziec co sie robi :P jak bys mieszkal niedaleko to bym sie zglosil heh

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 mar 2012, 18:06

compaq pisze:Munior moze i nie trzeba ale lepiej wiedziec co sie robi :P j
Tak tylko ironicznie zapytałem :mrgreen: ,bo to proste rzeczy są i nie a się przy tym niczego zepsuć ,mozna się co najwyżej nie połaczyć ;-)

michtruck
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:23
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: michtruck » 09 mar 2012, 22:31

Mam takie pytanie bo ostatnio kupiłem vag bo potrzebuje ustawić dawkę bo uszczelniałem
pompę wtryskową i vag łączy się z silnikiem abs i poduszką a z pompą nie chce się połączyć a łączyłem się na włączonym zapłonie czy silnik musi pracować? i co w muszę zrobić zeby się połączyć a pompa jest bosch

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 10 mar 2012, 08:04

michtruck pisze:i co w muszę zrobić zeby się połączyć a pompa jest bosch
Uruchomić silnik i startbaud na 240 <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 mar 2012, 10:59

michtruck pisze:vag łączy się z silnikiem abs i poduszką a z pompą nie chce się połączyć
Jak połaczyłeś się z silnikiem to i z pompą ;-) blok 000 i tyle ... z pompą z osobna się nie połaczysz :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 mar 2012, 11:06

michtruck pisze:a pompa jest bosch
Wszystkie pompy wtryskowe w TDI to Bosch.

diablo33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:26
Lokalizacja: malopolska

Post autor: diablo33 » 14 mar 2012, 18:53

:-)

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 22 mar 2012, 22:38

Witam,
ciągle pojawia mi się ten błąd -
00519-Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10-Signal too High-Intermittent

Z tego co się orientuję to czujnik MAP, zgadza się??
Ale co może być nie tak??
Dodam jeszcze że mam 1Z na boschu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 mar 2012, 19:46

mody86 pisze:Witam,
ciągle pojawia mi się ten błąd -
00519-Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10-Signal too High-Intermittent

Z tego co się orientuję to czujnik MAP, zgadza się??
Ale co może być nie tak??
Jak to co ? 8-) przeładowanie , toć pisze czarno na białym :mrgreen: N75 do sprawdzenia ,wtyczkę od niego odepnij,skasuj błedy i dalej już chyba nie muszę tłumaczyć :?: ...czy muszę :?: jak muszę ,to brak powyższego błedu po odpięciu n75 ,potwierdza fakt że n75 jest do wymiany ;-) nie do czyszczenia ,bo nic się tam nie da wyczyscić ,tylko do wymiany ...

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 25 mar 2012, 22:37

tylko że zapomniałem dodać że już wymieniłem właśnie skuli tego właśnie N75 więc co jeszcze mogę sprawdzić?? A i dodam że już parę razy błąd skasowany po wymianie i ciągle powraca.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 mar 2012, 22:42

mody86 pisze:zapomniałem dodać że już wymieniłem właśnie skuli tego właśnie N75 więc co jeszcze mogę sprawdzić?? A i dodam że już parę razy błąd skasowany po wymianie i ciągle powraca.
To że wymieniłeś ,nie znaczy że ciśnienie musi być prawidłowe ...wystarczy że będą żle podłączone wężyki ,lub któryś będzie nieszczelny :-P ,podepnij zwykły manometr do krócca w dolocie i się okaże jakie jest cisnienie

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 25 mar 2012, 22:48

podłączone są na pewno dobrze a z pół roku temu były szczelne aczkolwiek teraz nie sprawdzałem jutro się zobaczy z ciśnieniem i czy z nimi jest wszystko ok, na razie dzięki za pomoc. A ten błąd jest od czujnika MAP, czyli tego co się znajduje z prawej strony na błotniku pod metalową blaszką obok N75, zgadza się?? Bo do niego od razu sprawdzę wężyk.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl