Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lut 2012, 22:30

petris pisze:Ciekawe czy automat nie wejdzie w jakiś tryb awaryjny jak dostanie kopa.
Spokojnie :mrgreen: nie wejdzie ;-) ...Ja również stawiam na to że ktoś nieumiejętnie grzebał w kompie ,o czym swiadczą zupełnie nieprawidłowe wartości...także proponuje podmianę na jakiegoś sprawnego kompa i wtedy wszystko sie wyjaśni ...

[ Dodano: 2012-02-24, 22:33 ]
petris pisze:
Nie wiem czy mnie kojarzysz Kolego, ale mieliśmy kontakt telefoniczny
kojarzę ,kojarzę :mrgreen:

compaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2012, 18:39

Post autor: compaq » 28 lut 2012, 23:24

witam jest tu ktos z okolic Legnicy kto moze i zna sie na podlaczaniu b4 pod kompa>>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 lut 2012, 18:50

compaq pisze:kto moze i zna sie na podlaczaniu b4 pod kompa
:shock: a to na tym trzeba się znać :?: myślałem że wystarczy kabel i vag :-P

compaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2012, 18:39

Post autor: compaq » 29 lut 2012, 23:54

MUNIOR pisze:
compaq pisze:kto moze i zna sie na podlaczaniu b4 pod kompa
:shock: a to na tym trzeba się znać :?: myślałem że wystarczy kabel i vag :-P
Munior moze i nie trzeba ale lepiej wiedziec co sie robi :P jak bys mieszkal niedaleko to bym sie zglosil heh

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 mar 2012, 18:06

compaq pisze:Munior moze i nie trzeba ale lepiej wiedziec co sie robi :P j
Tak tylko ironicznie zapytałem :mrgreen: ,bo to proste rzeczy są i nie a się przy tym niczego zepsuć ,mozna się co najwyżej nie połaczyć ;-)

michtruck
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:23
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: michtruck » 09 mar 2012, 22:31

Mam takie pytanie bo ostatnio kupiłem vag bo potrzebuje ustawić dawkę bo uszczelniałem
pompę wtryskową i vag łączy się z silnikiem abs i poduszką a z pompą nie chce się połączyć a łączyłem się na włączonym zapłonie czy silnik musi pracować? i co w muszę zrobić zeby się połączyć a pompa jest bosch

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 10 mar 2012, 08:04

michtruck pisze:i co w muszę zrobić zeby się połączyć a pompa jest bosch
Uruchomić silnik i startbaud na 240 <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 mar 2012, 10:59

michtruck pisze:vag łączy się z silnikiem abs i poduszką a z pompą nie chce się połączyć
Jak połaczyłeś się z silnikiem to i z pompą ;-) blok 000 i tyle ... z pompą z osobna się nie połaczysz :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 mar 2012, 11:06

michtruck pisze:a pompa jest bosch
Wszystkie pompy wtryskowe w TDI to Bosch.

diablo33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:26
Lokalizacja: malopolska

Post autor: diablo33 » 14 mar 2012, 18:53

:-)

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 22 mar 2012, 22:38

Witam,
ciągle pojawia mi się ten błąd -
00519-Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10-Signal too High-Intermittent

Z tego co się orientuję to czujnik MAP, zgadza się??
Ale co może być nie tak??
Dodam jeszcze że mam 1Z na boschu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 mar 2012, 19:46

mody86 pisze:Witam,
ciągle pojawia mi się ten błąd -
00519-Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10-Signal too High-Intermittent

Z tego co się orientuję to czujnik MAP, zgadza się??
Ale co może być nie tak??
Jak to co ? 8-) przeładowanie , toć pisze czarno na białym :mrgreen: N75 do sprawdzenia ,wtyczkę od niego odepnij,skasuj błedy i dalej już chyba nie muszę tłumaczyć :?: ...czy muszę :?: jak muszę ,to brak powyższego błedu po odpięciu n75 ,potwierdza fakt że n75 jest do wymiany ;-) nie do czyszczenia ,bo nic się tam nie da wyczyscić ,tylko do wymiany ...

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 25 mar 2012, 22:37

tylko że zapomniałem dodać że już wymieniłem właśnie skuli tego właśnie N75 więc co jeszcze mogę sprawdzić?? A i dodam że już parę razy błąd skasowany po wymianie i ciągle powraca.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 mar 2012, 22:42

mody86 pisze:zapomniałem dodać że już wymieniłem właśnie skuli tego właśnie N75 więc co jeszcze mogę sprawdzić?? A i dodam że już parę razy błąd skasowany po wymianie i ciągle powraca.
To że wymieniłeś ,nie znaczy że ciśnienie musi być prawidłowe ...wystarczy że będą żle podłączone wężyki ,lub któryś będzie nieszczelny :-P ,podepnij zwykły manometr do krócca w dolocie i się okaże jakie jest cisnienie

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 25 mar 2012, 22:48

podłączone są na pewno dobrze a z pół roku temu były szczelne aczkolwiek teraz nie sprawdzałem jutro się zobaczy z ciśnieniem i czy z nimi jest wszystko ok, na razie dzięki za pomoc. A ten błąd jest od czujnika MAP, czyli tego co się znajduje z prawej strony na błotniku pod metalową blaszką obok N75, zgadza się?? Bo do niego od razu sprawdzę wężyk.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl